اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان سمنان مطرح شد؛

حرفی که بوی فتنه می دهد نباید در انتخابات شنیده شود/فردی که قانون را کنار بگذارد تودهنی خواهد خورد

حرفی که بوی فتنه می دهد نباید در انتخابات شنیده شود/فردی که قانون را کنار بگذارد تودهنی خواهد خورد
‌‌ائمه جمعه سراسر استان سمنان امروز در خطبه های نماز جمعه به مسائل مذهبی، اجتماعی،سیاسی و اقتصادی روز پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، استان سمنان نیز این هفته شاهد حضور گسترده مردم در آیین عبادی و سیاسی بود و امامان جمعه در خطبه های نماز جمعه به مسائل مختلف روز اشاره کرده و مباحثی را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حرفی که بوی فتنه می دهد نباید در انتخابات شنیده شود/فردی که قانون را کنار بگذارد تودهنی خواهد خورد

, حرفی که بوی فتنه می دهد نباید در انتخابات شنیده شود/فردی که قانون را کنار بگذارد تودهنی خواهد خورد,

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته ضمن تبریک حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات گفت: ملت ایران تا این ساعت پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته اند.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه صف های طولانی در پای صندوق های رای خوشحال کنندست، افزود: مردم با حضور خود بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

,

وی با اشاره به اینکه روز انتخابات روز جشن ملی است، بیان کرد: انتخابات روز اقتدار نظام انقلاب اسلامی است.

,

شاهچراغی همچنین تصریح کرد: کسانی که تا این ساعت رای نداده اند در ساعاتی که فرصت برای رای دادن دارند حضور یابند و انتخاب اصلح داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه رییس جمهور آینده با رای مردم انتخاب می شود، گفت: رییس جمهور با تنفیذ رهبری به مدت ۴ سال خادم مردم خواهد بود.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه اظهار کرد: رییس جمهور خادم مردم است و باید به مردم خدمت کند.

,

شاهچراغی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار مردمی اخیر درخصوص رعایت نظم و قانون در انتخابات بیان کرد: انضباط و قانون در تمامی مراحل انتخابات بسیار مهم است.

,

وی با تاکید براینکه همه باید تابع قانون باشیم و انضباط را رعایت کنیم، گفت: حرفی که بوی فتنه می دهد نباید از زبان کسی شنیده شود.

,

خطیب جمعه سمنان همچنین افزود: هر فردی در هر لباسی اگر قانون را کنار بگذارد تودهنی خواهد خورد.

,

شاهچراغی با بیان اینکه همه ملت ایران باید در انتخابات اقتدار خود را نشان دهند، اظهار کرد: مبادا در شناسنامه ای مهر انتخابات حک نشود همه باید در انتخابات شرکت کنید.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد گفت: خرمشهر در خرداد ماه فتح و آزاد سازی شد.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی درخصوص اینکه"خرمشهر را خدا آزاد کرد" افزود: برای آزادی خرمشهر خون های زیادی ریخته شد.

,

شاهچراغی با بیان اینکه ارتش سوریه و عراق در حال پیروزی هستند، گفت: رزمندگان در روزهای اخیر مناطقی را از دست دشمنان خبیث و داعش گرفته اند.

,

وی با بیان اینکه بسیج عراق نقش خوبی در این برهه دارند، افزود: فتوای آیت الله سیستانی میلیون ها نفر را برای آزادسازی مناطق به جبهه فرستاد که باعث پیروزی های بسیاری شد.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه سنت های خوبی در آستانه ماه رمضان در کشور اجرا می شود، اظهار کرد: غبار روبی مساجد یکی از سنت های حسنه قبل از شروع ماه مبارک رمضان در کشور است.

,

وی همچنین تصریح کرد: مساجد برای این میهمانی بزرگ خدا باید پاک و پاکیزه باشد.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه سیاست سالم جزء دیانت ماست، گفت: مراقب باشید مسائل سیاسی شما را از خدا و عبادت غافل نکند.

,

رقابت ها بعد از انتخابات به رفاقت تبدیل شود

, رقابت ها بعد از انتخابات به رفاقت تبدیل شود,

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران در مصلی شهرستان سرخه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی(ره) اظهار داشت: روز فتح خرمشهر روز مقاومت و پایداری ملت ایران است.

,

وی افزود: فتح خرمشهر یک جریان عادی و معمولی نبود و این شهر در عملیات های پی در پی همچون ثامن الائمه، فتح المبین از دست رژیم بعث عراق نجات یافت و نجات این شهر را امام خمینی (ره) و آزادی آن را فتحی الهی خواند و فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

,

امام جمعه سرخه در ادامه با اشاره به روز مهمی که در آن قرار داریم یعنی روز انتخابات گفت: از حضور حداکثری تمام مردم در پای صندوق های اخذ رأی تقدیر و تشکر می کنیم.

,

فاطمی بصیر بیان داشت: امروز ملت ایران شکوه حضور و حماسه خود را در اقصی نقاط ایران به نمایش می گذارند و شهر سرخه هم مثتثنی از این حضور نیز که شاهد آن هستیم.

,

وی بیان داشت: ایام رقابت گذشت و مردم مراعات کردند آنچه در قانون تعریف شده است.

,

امام جمعه سرخه اظهار داشت:از مردم می خواهیم با اعلامنتایج نسبت به ریاست جمهوری که برگزیده می شود احترام داشته باشند و وظیفه ما حمایت از رئیس جمهور آینده است.

,

فاطمی بصیر گفت: امام خمینی(ره) فرمودند میزان رأی مردم است و وظیفه همه ما حمایت از رئیس جمهور آینده است.

,

وی بیان داشت: رقابت ها بعد از انتخابات باید تبدیل به رفاقت شود و با معرفی رئیس جمهور آینده جشن بزرگ ملی که از آن مردم حماسه ساز است شیرین و گوارا باشد.

,

نتیجه انتخابات هرچه باشد مردم برنده اند

, نتیجه انتخابات هرچه باشد مردم برنده اند,

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مسجد و حسینه مدرسه قلعه شاهرود گفت: مشارکت حداکثری، وحدت و همبستگی مردم در انتخابات باعث اقتدار و عظمت کشور و یاس و نومیدی دشمنان ایران اسلامی است.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند نتیجه انتخابات هر چه باشد برنده اصلی مردم هستند اظهار کرد: بعد از انتخابات باید رقابت ها به رفاقت تبدیل شود، افرادی هم که رای نیاوردند باید مطیع قانون باشند و همه با هم برای حل مشکلات کشور اقدام کنند.

,

خطیب نماز جمعه این هفته شاهرود با تاکید بر اینکه اولویت کاری دولت باید حل مشکل اقتصادی دولت و اشتغال باشد افزود: رئیس جمهور منتخب باید خادم مردم باشد و مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال، مسکن و رسیدگی به محرومان جامعه را در اولویت کاری داشته باشد.

,

امینی در ادامه صحبت های خود به فرارسیدن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، تحلیل گران سیاسی هیچ کدام باور به فتح خرمشهر توسط رزمندگان ایرانی نداشتند اما رزمندگان ایرانی با توکل بر خدا و وحدت توانستند این پیروزی را رقم بزنند.

,

تمکین به قانون مهمترین اصل پس از انتخابات است

, تمکین به قانون مهمترین اصل پس از انتخابات است,

حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر، گفت: دشمنان دارند رصد می کنند که میزان حضور مردم چقدر است لذاحضور مردم در انتخابات نمایشی از اقتدار ملت و پیوند با رهبری و انقلاب است.  

,

وی تصریح کرد: کشورهای مظلوم منطقه فلسطین، عراق، بحرین و ... نیز نگاهشان به انتخابات ما است و از برگزاری یک جشن بزرگ ملی در کشورمان خوشحال می شوند.

,

امام جمعه مهدیشهر به بیانات امام خامنه ای در دیدار با اقشار مختلف مردم، اشاره کرد و افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند هر شخصی که نامش از صندوق بیرون آمد، برنده اصلی و پیروز انتخابات مردمی هستند که وارد صحنه شدند و نمایش عظیم را به همه نشن دادند.

,

بارانی ادامه داد: فضای بعد از انتخابات باید فضای مهربانی و رفاقت و برادری باشد و به قانون تمکین شود. در فتنه 88 نیز به قانون تمکین نکردند.

,

وی بیان کرد: الآن برخی رسانه های خارجی القای فتنه را کلید زدند و می گویند اگر اسم فلان کاندیدا از صندوق درنیاید معلوم است تقلب شده است، اما باید در نظر داشت که ملاک ما قانون است.

,

امام جمعه مهدیشهر اذعان کرد: طبق بیانات امام خامنه ای طرفداران کاندیدا در بعد از انتخابات متانت و رفتار خردمندانه را در شادی ها و ناشادی هایشان لحاظ کنند و آنهایی که کاندیدایشان رای آورده است فضای شادی را کنترل نمایند و به رقیب توهین نکنند.

,

بارانی گفت: رئیس جمهوری که منتخب می شود رئیس جمهور کل ایران اسلامی است چه آنهایی که به وی رای داده باشند و چه انهایی که به وی رای نداده باشند و باید پس از پیروی در راستای معیشت مردم، اشتغال، مبارزه با فساد اداری تلاش نماید.

,

وی همچنین با گرامیداشتن 3 خرداد روز فتح خرمشهر، اظهار کرد: شهدای بزرگ ما 34 روز مقاومت کردند تا خرمشهر به دست دشمن نیفتد ولی خیانت های بنی صدر به عنوان فرمانده کل قوا در تجهیز نکردن نیروهای نظامی باعث شد خرمشهر سقوط کند.

,

امام جمعه مهدیشهر اضافه کرد: هر چند خرمشهر سقوط کرد اما دیری نپایید که رزمندگان اسلام درعملیات بیت المقدس که 24 روز طول کشید توانستند خرمشهر را از محاصره دشمن آزاد کنند و صف طولانی از اسرای عراقی را تسلیم خود کردند.

,

بارانی خاطر نشان کرد: اگر ما باید در برابر دشمن بایستیم باید درس مقاومت، ایستادگی، ایمان، را از خرمشهر بیاموزیم درسی که بدانیم لیبرال ها به کشور خیانت کردند و الآن هم لیبرال ها در کشور هستند.

,

وی گفت: امروز دو دیدگاه در نظام وجود دارد. دیدگاهی که دل در گرو غرب دارند و دیدگاهی که دل در گرو انقلاب و ارزش های انقلاب و نظام دارد و می داند آرمان های امام راحل چیست و این همان بصیرت است.

,

انتخابات عامل وحدت و همدلی است

, انتخابات عامل وحدت و همدلی است,

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه گرمسار در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: به راستی انتخابات در کشور ما یک شور و اشتیاق خاصی ایجاد کرده است و این شور و اشتیاق با حضور پر شور مردم در  این صحنه کامل تر خواهد شد .

,

امام جمعه گرمسار به ویژگی های بارز یک انتخابات سالم و مهم در کشور اشاره کردو اظهارداشت: به راستی انتخابات می تواند عامل وحدت باشد و در کنار آن نقاط ضعف و قوت گفته می شود و ایده های و تفکر نوع وارد بازار  اجرای کشور می شود که این دیدگاه به نفع ملت ایران اسلامی است .

,

 مهدی نژاد درادامه تاکید کرد: همه مردم باید با حضور پر شور در انتخابات در سرنوشت کشورشان سهیم باشند .

,

امام جمعه گرمسار در ادامه دیدار برخی از  مردم استان سمنان با مقام معظم رهبری را بسیار زیبا و خوشحال کننده برای مردم استان  دانست و افزود:  در این دیدار بیانات رهبری معظم در زمینه برگزاری  یک انتخابات خوب درکشور راهگشا و هدایت کننده بوده است .

,

 وی در ادامه به نظم  در  قبل، بعد و حین انتخابات به عنوان یک  برگه مهم در  فضای سیاسی و انتخاباتی  کشور اشاره کرد و گفت: نباید کاندیدا حین و بعد از انتخابات با  عمل های ناصحیح باعث تلخی شیرینی  بزرگ این حماسه ملی  در سطح کشور و شهر  گرمسار  شوند.

,

طرفدارهای کاندیداها متانت و انضباط را در انتخابات رعایت کنند

, طرفدارهای کاندیداها متانت و انضباط را در انتخابات رعایت کنند,

حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته  به انتخابات و دیدار مقام معظم رهبری از سه استان به همراه ائمه جمعه ومسئولان اشاره کرد وگفت: رهبری در این دیدار29 اردیبهشت را روز جشن مردم دانستندچون یک حادثه ای عظیم می خواهد رقم زده شود و روز انتخابات روز جشن وشادی است.

,

وی افزود: آنهایی که تاالان توفیق حضوردر انتخابات  پیدا کردند وموفق باشند وقصد به قربت رای دادند و تکلیف از روی دوش خود برداشتند و کسانی که هنوز ای نداده فرصت را غنیمت شمرند و از این مسابقه خیر باز نمانند

,

صفائی پور با بیان اینکه رهبر انقلاب مهم ترین اصل را در انتخابات حضور حداکثری مردم در انتخابات دانستند که فرمودند" همه در انتخابات شرکت کنند"، افزود: اگر ملت می خواهد اقتدار، پیشرفت، عزمت، دموکراسی دینی خودش را که به عنوان یک ارمغان نو به جهان ارائه کرده است، حفظ کند همه باید در انتخابات شرکت کنند.

,

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه بیش از 50 میلیون حق انتخابات ورای دارند، گفت: چه کاندیداها و چه طرفدارهای کاندیداها باید متانت، انضباط را در قبل، حین وبعد از انتخابات رعایت کنند و باید به کسی که انتخاب شد در جهت خدمت به مردم کمک کنند .

,

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در دیدار خود یاد آور شدند که"ملتی که رای داده است به نظام جمهوری اسلامی رای داده است: گفت: بنابراین امیدواریم این انتخاب انتخابات خیره کننده ای باشد در چشمان دشمنان و امیدوار کننده برای ملت ما و برگ زرینی باشد جهت حماسه پر شور، باشعور، بابصیرت وولایت مداری ملت که در برابر همه دنیا زبان زد شود وعظمت خود را به رخ جهانیان بکشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه