اخبار داغ

بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در شعب اخذ رای عنوان کردند:

شدت گرما نمی تواند حضور ما را در پای صندوق های رای کاهش دهد/حضور ما در رای گیری مشتی محکم بر دهان دشمنان ایران است +تصاویر

شدت گرما نمی تواند حضور ما را در پای صندوق های رای کاهش دهد/حضور ما در رای گیری مشتی محکم بر دهان دشمنان ایران است +تصاویر
ایستادن در صف های طولانی به ویژه زمانی که دردی در کمر یا پا داشته باشی کمی سخت است اما این زنان سختی آن را تحمل کرده اند و ایستاده اند همان گونه که پشت ولایت فقیه نیز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو،  انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از ساعات اولیه امروز جمعه 29 اردیبهشت 96 آغاز شده است و همین ساعات اولیه با استقبال خوب مردم رو به رو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو, ایل بانو, ،  ,

ساعت ها استادن در صف های طولانی و گرمای طاقت فرسای این مردم لر نشین و لر تبار کهگیلویه و بویراحمد را خسته نمی کند و ایستاده اند که با رای خودشان در سرنوشت کشورشان سهیم باشند آنها آمده اند که بگویند هستند و ولایت فقیه و رهبری را تنها نمی گذارند.

,

زنان کهگیلویه و بویراحمد نیز همچون مردان آمده اند که بگویند در ایران اسلامی زنان نیز می توانند مستقل برای آینده کشورشان تصمیم بگیرند و حقوق زنان نیز همچون حقوق مردان حفظ می شود.

,

ایستادن در صف های طولانی به ویژه زمانی که درد پا داشته باشی کمی سخت است اما این زنان سختی آن را تحمل کرده اند و استاده اند همان گونه که پشت ولایت فقیه نیز ایستاده اند.

,
 
,
, ,
 
,
فرناز محمدی شهروند یاسوجی است که از ساعات اولیه رای گیری حاضر شده اند و همچنان در صف طولانی ایستاده اند که در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ما همه آمده ایم که بگوییم شاید مشکلاتی در کشور وجود داشته باشد اما همچنان پشت کشورمان ایران اسلامی ایستاده ایم و فضا را برای دشمن خالی نمی گذاریم.
,
 
,
وی بیان کرد: شاید ایستادن کمی سخت باشد اما برای کشورم هر کاری انجام میدهم تحمل چند ساعت گرما و ایستادن اشکالی ندارد.
,
 
,
,
, ,

 

,

فاطمه بشارتی دیگر شهروند یاسوجی نیز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: 39 سال سن دارم و همه انتخابات تا کنون شرکت کرده ام و تا زنده هستم در همه انتخابات خواهم بود چرا که به نظر من رای دادن یک وظیفه شرعی است.

,

وی ادامه داد: عشقی که به کشور دارم باعث شده که در انتخابات شرکت کنم و برایم مهم است که حق انتخاب دارم و می توانم در سرنوشت کشور سهمی داشته باشم چرا که حتی یک رای می تواند سرنوشت ساز باشد.

,

شریعتی افزود: به دشمنان ایران اسلامی می گویم که بیایند و این صف های طولانی را ببینید به کوری چشم آنها همه ما آمده ایم و هستیم و در تصمیمات کشورمان سهم داریم.

,

 

,
, ,
 
,
 
,
مهین تاج ارم روشن نیز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: برای جمهوری اسلامی ایران در انتخابات شرکت کرده ام و می خواهم افرادی را انتخاب کنم که هم مومن و مسلمان باشد و هم کار دان و برای مشکلات شهر و کشورمان ایده های نو داشته باشد.
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب شما طابفه ای یا بر اساس تحقق گفت: نه من تحقیق کرده ام و بر اساس آن فرد مورد نظرم را انتخاب کرده ام.
,
 ارم روشن ادامه داد: ما همیشه هستیم و از کشورمان دفاع می کنیم تا زمانی که دشمنان ایران اسلامی نابود شوند.
,
 
,
,
, ,
 
,
 
,

یکی دیگر از بانوان کهگیلویه و بویراحمدی که در صندوق های رای حاضر شده اند گفت: تنها یک جمله می گویم و اینکه ایران اسلامی همیشه اسلامی است و همیشه اسلامی خواهد ماند.

,

 

,
, ,
 
,
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
,
, ,
 
,
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
,
, ,
 
,
 
 
 
انتهای پیام/
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه