اخبار داغ

حضور همیشه در صحنه مردم و مسئولان دارالعباده یزد

حضور همیشه در صحنه مردم و مسئولان دارالعباده یزد
مردم و مسئولان در دارالعباده یزد از ساعات ابتدایی امروز با حضور در شعب اخذ رای، شور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، صبح امروز مردم پرشور دارالعباده در جای جای استان یزد برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای حضور یافتند.  مسئولان نیز همگام با مردم در ساعات ابتدایی روز با حضور در شعب اخذ رای، آرا خود را به صندوق ها اندختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,


امام جمعه یزد: حضور مردم جمهوری اسلامی را بیمه می کند
 آیت الله محمد رضا ناصری صبح امروز پس از حضور در مسجد حظیره یزد گفت: بدون شک حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، جمهوری اسلامی را در مقابل نقشه های شوم دشمنان بیمه خواهد کرد.
 وی حضور در انتخابات را پایبندی به راه شهیدان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم استان یزد امروز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، شکوه اقتدار، استقلال، عزت و پیروزی جمهوری اسلامی و وحدت و ولایتمداری خود را با نمایش خواهند گذاشت.

,
, امام جمعه یزد: حضور مردم جمهوری اسلامی را بیمه می کند,
,
,

 

,


  

, ,
,



فراهم شدن زیر ساخت ارتباطی 875 شعبه اخذ رای در استان یزد

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد گفت: بنابر پیش بینی هایی که قبلا انجام داده بودیم و زیر ساخت های ارتباطی فراهم شده از مجموع 876 شعبه اخذ رای زیرساخت ارتباطی 875 شعبه فراهم شد.
  

,
,
, فراهم شدن زیر ساخت ارتباطی 875 شعبه اخذ رای در استان یزد,
,
,
,

, ,

 

,

مردم برای رأی به نامزد اصلح خود را به پای صندوق ها برسانند

, مردم برای رأی به نامزد اصلح خود را به پای صندوق ها برسانند,

حجت الاسلام و المسلمین سیدناصر محمدی مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد در حاشیه رای گیری در مسجد روضه محمدیه گفت: خوشبختانه مردم دارالعباده از همین ساعت های ابتدایی رای گیری حضور چشم گیری در صحنه دارند.

,

محمدی افزود: شرکت در انتخابات بسیار مهم است و در همه شئون زندگی انسان تاثیرگذار است و برای همین مردم باید با شناخت کافی خود را برای رای به نامزد اصلح به مراکز رای گیری برسانند.

,

 

,

, ,

 

,

تاکنون 200 هزار نفر در استان یزد در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند 

, تاکنون 200 هزار نفر در استان یزد در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند ,

رئیس ستاد انتخابات استان یزد از حضور نزدیک به 200 هزار نفر در شعب ثبت نام و اخذ رای در استان یزد خبر داد و گفت: با وجود اینکه تقریبا 44 ساعت از شروع انتخابات گذشته است این آمار نسبت به ادوار قبلی، آمار خوبی است.

,

محمد علی طالبی با بیان اینکه روند انتخابات بسیار خوب ادامه دارد، گفت: جلسه ستاد امنیت نیز برگزار شده است و دستگا‌ه های مرتبط با امنیت گزارش‌های خود را ارائه کرده‌اند و رضایت نسبی بین این دستگاه‌ها وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه وضعیت حضور مردم در شهرستان‌ها و بخش‌های استان نوید دهنده مشارکت خوب در انتخابات است، ادامه داد: امیدواریم تا پایان زمان اخذ رای حداکثر مشارکت رای را در انتخابات داشته باشیم.

,

گفتنی است نزدیک به 678 هزار نفر در استان یزد واجد شرایط رای دادن هستند و 876 شعبه انتخابات ریاست جمهوری و 837 شعبه انتخابات شوراهای شهر و روستای استان یزد کار رای گیری را انجام می‌دهند.

,

, ,

 

,

کمبود تعرفه در برخی از روستاهای استان به دلیل استقبال پرشور مردم

, کمبود تعرفه در برخی از روستاهای استان به دلیل استقبال پرشور مردم,

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به روند برگزاری انتخابات در استان یزد گفت: آخرین آماری که از سامانه انتخابات اخذ شده است بالاترین مشارکت را تا این ساعت داشتیم که تاکنون برای 200 هزار نفر تعرفه استفاده شده است. استقبال پرشور مردم در برخی از روستاها باعث شده است با کمبود تعرفه مواجه شویم که تعرفه ها ارسال شده است.

,

محمد محامدی افزود: امیدواریم مشارکت مردم همچنان پرشور ادامه داشته باشد و بتوانیم حضور حداکثری مردم را داشته باشیم. کسانی که می خواهند در روستاها رای دهند باید در این روستاها سکونت داشته باشند یا افرادی که دارای اموال غیرمنقولی در آن جا داشته باشند.

,

وی تاکید کرد: تا صبح امروز که آخرین مهلت انصراف نامزدها بوده است نهایتا 468 نفر انصراف داده اند. در شمارش آرا دقت زیادی وجود دارد و این دقت به صورتی است که اگر کد نامزدها نیز نوشته نشود آرا به مجموع آرای کاندیدای مورد نظر اضافه خواهد شد.

,

, ,

 

,

پیش بینی مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات

, پیش بینی مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات,

رئیس ستاد انتخابت استان یزد با حضور در جمع خبرنگاران اتاق خبر این ستاد، گفت: استان یزد دومین استان در شروع انتخابات بود که اکنون ارتقا پیدا کرده است.

,

محمد علی طالبی ادامه داد: به لحاظ تعداد شعب متصل به سامانه جامع انتخابات استان یزد، رتبه اول را در بین استان‌های کشور دارد که این رتبه برای ما بسیار ارزشمند است و نشاندهنده مدیریت خوب در شعب ثبت رای است.

,

وی آمار 200 هزار تعرفه ثبت شده در شعب اخذ رای در ساعات ابتدایی نشاندهنده استقبال خوب مردم یزد از انتخابات عنوان کرد و گفت: نسبت به انتخابات دوره قبل میزان تعرفه مصرف شده 23 درصد رشد داشته است و ان‌شاءالله شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

,

طالبی ادامه داد: به لحاظ تعرفه هیچ مشکلی در شعب اخذ رای وجود ندارد، تعدادی از شعب روستاها و سیار روستایی با کمبود تعرفه مواجه شدند که اکنون تعرفه آنها تامین شده است و هیچ مشکلی به لحاظ تعرفه در انتخابا نداریم.

,

وی با پیش بینی مشارکت 80 درصدی مردم استان در انتخابات عنوان کرد: استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری در ادوار قبلی رکورد 86.7 درصدی دارد و امیدواریم در این انتخابات نیز مشارکت حداکثری باشد.

,

 

,

, ,

 

,

مردم و رسانه ها به شایعات انتخاباتی دامن نزنند

, مردم و رسانه ها به شایعات انتخاباتی دامن نزنند,

مسئول هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان یزد گفت: حماسه برگزاری انتخابات در حال جریان است و تا این لحظه خبرها حاکی از این است که مردم با احساس مسئولیت هر چه بیشتر در شعبه ها حضور پیدا کرده اند و رای خودشان را به نامزد مورد نظرشان داده اند.

,

حجت الاسلام ناصر محمدی با تشکر از حضور پر شور مردم اعلام کرد: حضور مردم در شعب اخذ رای چشمگیر بوده و عوامل اجرایی و ناظرین محترم مشغول فعالیت هستند. همچنین هیچ گونه مشکلی تا این لحظه گزارش نشده به جز اینکه در بعضی از روستاهای حومه شهرستان تعرفه روستایی کم بوده است و انتخابات را برای یک ساعت متوقف کرده  بودند و حتی انتخابات ریاست جمهوری هم برگزار نشده بود تا تعرفه شورای روستا برسد.

,

وی با بیان این که این مشکل هم بر طرف شده عنوان داشت: برگ تعرفه به این مناطق رسانده شد و تا آخرین لحظه انتخابات این مشکل تکرار نخواهد شد.ضمناً اگر برگه تعرفه شوراها در جایی کم بود انتخابات ریاست جمهوری نباید متوقف شود، توقف انتخابات جایز نیست و باید انجام شود.

,

حجت الاسلام محمدی از مردم و رسانه ها درخواست کرد به شایعات دامن نزنند و تاکید کرد: امروز طبیعتا شایعه های زیادی شنیده می شود، کسی به این شایعات توجه نکند و آن را بازگو هم نکند. فقط مردم پیگیری کنند تا مستند شوند، اگر مستندی داشتند برای رسیدگی به مسئولین مربوطه گزارش دهند.

,

مسئول دفتر شورای نگهبان در پایان تاکید کرد این نهاد تنها بر انتخابات ریاست جمهوری نظارت می کند و به شکایات افراد در زیمنه انتخابات شورای شهر ورود نمی کند.

,

انتهای پیام/آ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه