اخبار داغ

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه این هفته کهگیلویه وبویراحمد

مردم در انتخابات به فرد اصلح رای دهند/حضور پرشور در انتخابات نشان از بیداری و بصیرت مردم است/همه نامزدها به قوانین پایبند باشند

مردم در انتخابات به فرد اصلح رای دهند/حضور پرشور در انتخابات نشان از بیداری و بصیرت مردم است/همه نامزدها به قوانین پایبند باشند
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد., آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد., آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.,

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های عبادی سیاسی این هفته بعد از دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت: در آستانه ماه رمضان هستیم و امیدوارم همه ما از برکات این ماه استفاده کنیم و قدر دان این ایام باشیم.

, امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های عبادی سیاسی این هفته بعد از دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت: در آستانه ماه رمضان هستیم و امیدوارم همه ما از برکات این ماه استفاده کنیم و قدر دان این ایام باشیم., امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های عبادی سیاسی این هفته بعد از دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت: در آستانه ماه رمضان هستیم و امیدوارم همه ما از برکات این ماه استفاده کنیم و قدر دان این ایام باشیم.,

حجت الاسلام حسینی صدر بیان کرد: هشت گروه از جمله دروغ گویان، مستکبران، منافقان، افرادی که وقت به سوی خدا دعوت می شوند کند عمل می کنند اما به سمت شیطان به سرعت حرکت می کنند، افرادی که هنگامی به چیزی برخورد می کنند برای بدست اوردن آن قسم می خورند ولو اینکه حقش نباشد، دسته بعد افرادی است که سخن چینی می کنند،  تفرقه افکنان و دسته اخر کسانی که بر بی گناهان ستم می کنند  از همه خلق خدا منفور تر هستند.

وی بیان کرد: این هشت دسته جز بدترین گروه ها هستند و پیامبران  می گویند این افراد کثیف هستند و همه افراد از انها متنفرن پس مواظب باشیم در جامعه اسلامی دارای این صفات نباشیم که اگر در ما بوجود اید تا مرز ساقط کردن افراد از ایمان پیش می برد.

حجت الاسلام حسینی صدر تصریح کرد: مستکبر کسی است که مایهتاج روزمره زندگیش را عارش می شود بگیرد و به خانه بیاورد یا کسی که عارش می شود در اخر مجلس بنشیند.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: سخن چینی جز گناهانی است که حتما عذاب داده می شوند.

,
,
,
,
,
,
,

در این استان مواظب باشیم افرادی هستند که بین گروه ها ایجاد تفرقه می کنند و گاها باعث قتل می شود خوب است صفات اسلامی را در درون خودمان تقویت کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به مناسب های این هفته گفت: ماه شعبان یکی از ماه هایی است که ثواب بسیار زیادی دارد و مشکلات انسان را حل می کند و ماه محبوب پیامبر است.

,
,
,

وی به اغاز محاصره علیه جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی همیشه محضر اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بوده است و همیشه ماندگار است.
وی افزود: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر است.

,
,

حجت الاسلام حسینی صدر اضافه کرد: چهارم خراد سالروز مقاومت مردم دزفول است که ۱۷۶ موشک در آن اصابت کرده است موشکی که رژیم بعث عراق در اختیار داشت و بیش از ۲۵۰۰ گلوله توپ در آنن وارد شده است.

,

وی ادامه داد: اگر دشمن  موفق می شدند دزفول را تصرف کنند کامل استان اهواز در اختیار رژیم عراق قرار می گرفت و امام یک حمله زیبایی دارد به کسانی که جانانه ایستادند  شما دین خود را به اسلام ادا کردید.

وی افزود: خدا به همه ما توفیق دهد مدافع ارزشهامان و هشت سال دفاع مقدس باشیم و کسانی که در آن زمان حضور داشتند ماندگار هستند همچون عاشورا.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران متمایز از همه جای دنیا برگزار می شود گفت:مردم ازادنه حضور میابند و ازادانه انتخاب می کنند شرکت در انتخابات افتخار است برای مردم ایران و کسانی که دم از دموکراسی می زنند بیایند و آن را در ایران ببینید.

,
,
,
,
,

وی ادامه داد: فصل جدیدی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و تصاویر گویا این است که صف های طولانی است و مردم حضور دارد و ان شالله بهترین انتخابات را رقم خواهیم زد.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: تشکیل دولت اسلامی مطلوب این نظام است مردم تلاش کنند بهترین گزینه را انتخاب کنند که به نقطه مطلوب اسلامی برسیم با توجه به اینکه در استانه دهه پنجم انقلاب هستیم لازم است توجه کنیم که دولت اسلامی تراز انقلاب اسلامی را تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در سال جدید در حرم امام رضا از اسلام دفاع کردند و خدمات انقلاب اسلامی را با رژیم سابق مقایسه کردند که این نظام خدمت کرده است و اگر اشکالی باشد در باب مدیران و ضعف مدیران ارشد است که بتوانیم دولت تراز نظام اسلامی را ایجاد کنیم.

حجت اسلام حسینی صدر گفت: از شاخصه های مدیر اسلامی این است که به اصول مبانی و ارمانهای انقلاب معتقد باشند چ متدین و کارامد باشد.

,
,
,
,
,
,
,

وی بیان کرد: تفکر و اندیشه سکولاریسم نمی تواند مشکل این کشور را حل کند. و تفکر و اندیشه ای که بر خواسته از اسلام ناب باشد می تواند مکشلات را حل کند.

,

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: مدیر جامعه اسلامی باید موقعیت انقلاب اسلامی را در دنیا درک کنند دشمنان اسلامی نسبت به انقلاب اسلامی چه نگاهی دارند مدیران ارشد ما درک عمیقی از این موقعیت داشته باشند و درک عمیقی نسبت به دشمنان داشته باشند دشمن شناس باشند در غیر این صورت به موقع نمی توانند تقابل کنند باید درک عمیق از دشمن و جبهه استکبار داشته باشند.

,

****************************************************

,

امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پرداخت زکات در اسلام بسیار اهمیت دارد.

, امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پرداخت زکات در اسلام بسیار اهمیت دارد., امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پرداخت زکات در اسلام بسیار اهمیت دارد.,

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی افزود: باید به پرداخت زکات توجه داشته باشیم و بر محصولات گندم، جو، خرما و کشمش پرداخت زکات واجب است.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه  ۳ خرداد مصادف با فتح خرمشهر است که سالروز مقاومت و پیروزی است گفت: هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و خسارت های زیادی بر کشور ما وارد کردند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: رهبر انقلاب ما یک حکیم بزرگ بود که به تبعات جنگ آگاهی کامل داشت و صاحب نظر و عارف بود و جنگ طلب نبود.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه می‌خواستند جلوی تفکر امام را بگیرند و با این تفکر مبارزه کنند گفت: این تفکر امام است که عزت و استقلال به کشور داده است.

وی ادامه داد: همه قدرت های جهانی صدام را کمک و مجهز کردند و به دنبال جنگ بودند و ما از عزت و و انقلاب خود با اقتدار دفاع کردیم.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: چه کسی دانش را کمک و حمایت می کند چه کسی عربستان کودک کش را حمایت می کند؟

وی با بیان اینکه ما علیه کسی وارد جنگ نمی شویم و اقتدار خودمان را حفظ می کنیم افزود: موشک های جدید به کشور ما قدرت و صلابت می دهند و این به معنی خشونت طلبی نیست.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 با اشاره به اینکه اگر آمریکا و بقیه کشور ها قدرت موشکی ما را نبینند حتما به کشور ما حمله خواهند کرد گفت: قدرت موشکی ما قدرت بازدارنده است.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: انقلابی بودن و بسیجی بودن در برابر دشمن جنگ طلبی نیست و زشت است که برخی افراد این حرف ها را می زنند.
 
وی تاکید کرد: رای دادن یک وظیفه شرعی است و باید رای به فرد اصلح بدیم و با رای خود حماسه دیگری خلق کنیم.

,
,
,
,
,

***************************************************

,

امام جمعه شهرستان لنده در خطبه های نماز جمعه گفت: انتخابات یک تکلیف است و لذا باید همه کاندیدای انتخاباتی تا پایان اعلام نتایخ انتخابات پایبند به قوانین باشند.

, امام جمعه شهرستان لنده در خطبه های نماز جمعه گفت: انتخابات یک تکلیف است و لذا باید همه کاندیدای انتخاباتی تا پایان اعلام نتایخ انتخابات پایبند به قوانین باشند., امام جمعه شهرستان لنده در خطبه های نماز جمعه گفت: انتخابات یک تکلیف است و لذا باید همه کاندیدای انتخاباتی تا پایان اعلام نتایخ انتخابات پایبند به قوانین باشند.,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت از مردم جهت حضور باشکوه در انتخابات اظهارکرد: انتخابات یک وظیفه ملی است که همه باید در آن مشارکت داشته باشند.

,

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث افزایش عزت و اقتدار ملی و مایوس ساختن دشمنان خارجی و داخلی خواهدشد.

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: همه مردم باید خوب بدانند که شنبه بعد از انتخابات شبنه دوستی و برادری است و همه باید درکنارهم به زندگی عادی خویش بپردازند.

,

وی تاکیدکرد: یقینا دشمنان به دنبال تفرقه و آشوب در انتخابات هستند که به امید خداوند با رای قاطع ملت سیلی مستحکمی به دهان یاوه گویان و بدخواهان زده خواهد شد.

,

محمودی اصل اظهارکرد: کاندیدای های ریاست جمهوی و شوراهای اسلامی می بایست در خصوص اهمیت نظم و انضباط هواداران و دوستان و آشنایان خود را توجیح کنند که خدای ناکرده شاهد حوادث تلخی نباشیم.

,

وی در ادامه گفت: هیچ گروهی و یا جناحی هم حق ندارد تا پایان انتخابات و مشخص شدن نتیجه قطعی اقدام به برگزاری جشن و شادی بپردازد بلکه باید تابع قانون باشیم.

,

***********************************************

,

امام جمعه گچساران گفت: امروز برخی ها مردم را تشویق به جهنم می کنند ،که اگر خودتان دلتان می خواهد به جهنم بروید و زمینه ای فراهم بکنید این مردم عاقلندو این مردم اهل جهنم نیستندان شاءالله و مردم بهشتی اند.

, امام جمعه گچساران گفت: امروز برخی ها مردم را تشویق به جهنم می کنند ،که اگر خودتان دلتان می خواهد به جهنم بروید و زمینه ای فراهم بکنید این مردم عاقلندو این مردم اهل جهنم نیستندان شاءالله و مردم بهشتی اند., امام جمعه گچساران گفت: امروز برخی ها مردم را تشویق به جهنم می کنند ،که اگر خودتان دلتان می خواهد به جهنم بروید و زمینه ای فراهم بکنید این مردم عاقلندو این مردم اهل جهنم نیستندان شاءالله و مردم بهشتی اند.,


حجت الاسلام امیر الله حجازی اظهار کرد:،امروز امتحان بزرگی بنام انتخابات در پیش داریم این ملت و این مملکت دشمنان زیادی دارد، دشمنانی که از همیشه تاریخ با حق ،با حقیقت و ملت عناد و کینه داشته اند و این دشمنی ها را نسبت به ملت ایران بیشتر دارند.

,
,

وی افزود:چرا که ملت ایران باعث شد که مردم جهان بفهمند که حق حیات دارند اینکه مردم جهان انسان و بشرند این را ملت ایران به دنیا نشان داد و به همین خاطر دشمنان حیات بشر و استقلال بشر با این ملت عناد بیشتری دارند.

,

امام جمعه گچساران اظهارکرد:مقام معظم رهبری به این نکنه بارها اشاره فرمودند: که این ملت دشمن دارد و باید دولت و ملت و همه حواسمان جمع باشد که آب به آسیاب دشمن نریزیم و به دشمن چراغ سبز نشان ندهیم.

,

حجازی گفت:دشمن را نسبت به مملکتمان امیدوار نکنیم و دشمن را نسبت به این که نفوذ پیدا کند و جای پایی در کشورپیدا کند امیدوار نکنیم و دشمن همیشه از احتمال نفوذ به این کشور نا امید باشد.

,

وی تصریح کرد:این ملت و این نظام الهی با لطف و عنایت پرودگار آزادی ایجاد کرد و کسانی از این آزای آنگونه که بخواهند هم استفاده می کنند و ناسپاسی می کنند و می گویندکه آزادی وجود ندارد.

,

امام جمعه گچساران تصریح کرد:افرادی از تریبون هایی اینگونه حرف می زنند که ادعا دارند خادم مردم هستند.سوال می کنم که آقایانی که مدعی هستید که آزادی نیست چکاری می خواهید در این مملکت انجام بدهید که آزادی وجود ندارد.

,

حجازی اظهارکرد:احکام شرعی را در نظام اسلامی لگد مال می کنید و باز هم می گویید آزادی نیست،سند یونسکو امضاء می کنید که از محتویاتش کنار زدن قرآن و قانونی شدن همجنس بازی است و باز هم می گویید آزادی نیست.

,

وی افزود:عکس رهبری کبیر انقلاب حضرت امام (ره)را یارانتان پاره می کنند پایکوبی می کنند و می رقصند و هیچ هم اعتراض نمی کنید و بازهم می گویید آزادی نیست،خیمه اباعبدالله (ع)را به آتش می کشانند و یاران و حامیان شما حتی یک کلمه همه نصیحتشان نمی کنید آنوقت بازهم می گویید آزادی نیست.

,

امام جمعه گچساران اظهارکرد:به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام در ستاد شما توهین می شود نصیحت هم نمی کنید و می گویید آزادی نیست؛سوال می کنم می خواهید چکاری انجام دهید که احساس می کنید آزادی نیست؟.

,

وی افزود:مستقیما و به کرات مقابل جانشین امام زمان(عج) قدم علم می کنید و درمقابل منصب ولایت فقیه موضع گرفته اید و باز هم می گویید آزادی نیست،و یک نوچه های دیگری  هم کنار دارید که حرف های مفت شما را می زنند.

,

حجازی گفت:سوال دارم آنهایی که قبلا اجدادشان خراج از مردم می گرفتند و حیات مردم را گرفته بودند و مردم را به ذلت کشانده بودند چطور رو دارند امروز بگویند آزادی نیست؟راست هم می گویند آزادی نیست یعنی درآن روزها اجدادشان چشم مردم را درمی آوردند و الان دیگر این اختیار را ندارنند..

,

وی افزود:آن روز اجدادشان زمین و گندمش را از کشاورز می گرفتند قفل و زنجیرش هم می گردند و در تویله می انداختندالان دیگر نمی توانند این کار را بکنند راست هم می گویند این نظام آزادی اینچنینی ندارد و این نظام اجازه نمی دهد کسی به مردم ظلم کند و خراج بگیرد و چندین برابرروستا زمین داشته باشد.

,

امام جمعه گچساران گفت: اگر این آزادی را می خواهید که باید به گور ببرید و این آزادی در این مملکت امکان نداردچون این ملت ایمان دارد و دین داردو این ملت خون داده اند و شما امروز می گویید آزادی نیست؟.

,

حجازی گفت:زمینه به انحراف کشاندن نسل جوان ما را در فضای مجازی و غیرمجازی با امکانات بیت المال دارید فراهم می کنیدو نسل جوان ما را دارید منحرف می کنید و باز هم می گویید آزادی نیست؟.

,

وی گفت:آزادی آنها اینگونه است که معتقدند مملکت نباید فقیه داشته باشد اینکه برخی ها در مشهد می گویند اگر می خواهید من دستم باز شود رای 51درصدی مشکل حل نمی شود باید رای خیلی زیاد باشد که من دستانم باز باشد که بتوانم کارهایی انجام بدهم که باید در پاسخش گفت تو هیچ غلطی نمی توانی بکنی.

,

حجازی افزود:منظورشان این است که باید کاری انجام بدهند که اردوغان در ترکیه کردیعنی اختیارات منصب ولایت سلب شود و حکومت اسلامی نباشد،مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند اگر زمانی تغییری بنا شد بحث مدینه نیست بحث کربلاست، بحث امام حسن(ع)نیست بحث عاشوراست یعنی خون به میدان می آید.

,

امام جمعه گچساران تصریح کرد:اینکه عده ای مخفیانه با دشمنان ارتباط برقرار کنند و اسناد ننگین امضاءکنند و انقلاب مخملی و نرم در کشور ایجاد کنید، واین پارچه هایی که امروز نشان می دهند به آمریکایی نشان می دهند که یعنی ما با شماییم.

,

وی گفت:شما خیال کردید این مردم خدای ناکرده مرده اند آنروز که رژیم منحوس پهلوی که یک جوجه ای از آمریکا بود این مردم طومارشان را پیچیدند،خیال می کنیداین مردم حقایق را نمی بینند و اسرار و پشت پرده ها را نمی بینند.

,

امام جمعه گچساران اظهارکرد:امروز برخی ها مردم را تشویق به جهنم می کنند ،که اگر خودتان دلتان می خواهد به جهنم بروید و زمینه ای فراهم بکنید این مردم عاقلندو این مردم اهل جهنم نیستندان شاءالله و مردم بهشتی اند.

,

امام جمعه گچساران افزود:بنابراین امروز باید به فرموده مقام معظم رهبری شرکت حداکثری در انتخابات حتی یک رای هم مهم است و هر چه تعداد آرا بیشتر باشد دشمن بیشتر حساب باز می کند و اساس این است که اصلح را انتخاب کنیم کسی که مخفیانه دست به دشمن ندهد و کسی که برای مردم حرمت قائل است.

,

**********************************************

,

امام جمعه سی سخت با بین اینکه امروز بزرگترین امانت شهدا و انقلاب تعیین تکلیف می شود تاکید کرد: باید دقت کنیم ببینیم این امانت را به چه کسی می سپاریم.

,

امام جمعه سی سخت با بین اینکه امروز بزرگترین امانت شهدا و انقلاب تعیین تکلیف می شود تاکید کرد: باید دقت کنیم ببینیم این امانت را به چه کسی می سپاریم.

,

امام جمعه سی سخت با بین اینکه امروز بزرگترین امانت شهدا و انقلاب تعیین تکلیف می شود تاکید کرد: باید دقت کنیم ببینیم این امانت را به چه کسی می سپاریم.

,

حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر سی سخت گفت:معصیت دژ سستی است که اگر کسی به آن پناه ببرد نمی تواند خود را بیمه کند بلکه انسان با صبر بر معصیت الهی به دژ مستحکم الهی وارد می شود.

,

 خطیب جمعه سی سخت با اشاره به اصل امانت داری در حوزه های مختلف که میتواند روابط را به درستی تنظیم کند افزود: خداوند به مردم مسلمان فرمان برگرداندن امانات به اهلش داده است.

امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه امروز سرنوشت بزرگترین امانت که مرهون خون شهدا است را از طریق انتخابات تفویض می کنیم که باید دقت کنیم افراد منتخب صلاحیت این امانت داری را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:طبق آموزه های دینی ملاک سنجش امانت و ایمان افراد راستگویی و امانت داری است و نشانه انسان منافق نداشتن صداقت و خلف وعده است و وقتی امانتی به او سپرده می شود خیانت می کند.

مصباح نژاد ابراز کرد:امروز بزرگترین امانت شهدا و انقلاب تعیین تکلیف می شود تاکید کرد: باید دقت کنیم ببینیم این امانت را به چه کسی می سپاریم.

خطیب نماز جمعه سی سخت با اشاره به توصیه های انتخاباتی رهبر انقلاب در دیدار با مردم گفت :بعد از انتخابات حفظ آرامش و امنیت و ایجاد حفظ و فضای همدلی و تلاش برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی باید سرلوحه کار همگان باشد.

امام جمعه سی سخت رعایت قانون و آرامش بعد از انتخابات را یک اصل مهم عنوان کرد و ایراز کرد:رای مردم باید در چهار چوب مردم سالاری دینی تفسیر شود. وی ادامه داد رای مردم در قالب احکام الهی قابل پذیرش است و نمی توان تفاسیر دیگری برای آن ترسیم کرد.

خطیب موقت سی سخت در پایان با اشاره به نزدیک شدن به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد:خرمشهر که با حمایت غرب مورد اشغال قرار گرفت با امداد های غیبی خداوند آزاد شد .

مصباح نژاد تاکید کرد:درسی که از این مفاهیم می فهمیم مقاومت با توکل بر خداوند است که توانست دشمن را به عقب براند.وی با اشاره به مقاومت مردم دزفول که شرایطی مانند خرمشهر داشت ابراز کرد:مقاومت مردم دزفول اجازه سقوط این شهر مقاوم را نداد.

******************************************************

,

 خطیب جمعه سی سخت با اشاره به اصل امانت داری در حوزه های مختلف که میتواند روابط را به درستی تنظیم کند افزود: خداوند به مردم مسلمان فرمان برگرداندن امانات به اهلش داده است.

امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه امروز سرنوشت بزرگترین امانت که مرهون خون شهدا است را از طریق انتخابات تفویض می کنیم که باید دقت کنیم افراد منتخب صلاحیت این امانت داری را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:طبق آموزه های دینی ملاک سنجش امانت و ایمان افراد راستگویی و امانت داری است و نشانه انسان منافق نداشتن صداقت و خلف وعده است و وقتی امانتی به او سپرده می شود خیانت می کند.

مصباح نژاد ابراز کرد:امروز بزرگترین امانت شهدا و انقلاب تعیین تکلیف می شود تاکید کرد: باید دقت کنیم ببینیم این امانت را به چه کسی می سپاریم.

خطیب نماز جمعه سی سخت با اشاره به توصیه های انتخاباتی رهبر انقلاب در دیدار با مردم گفت :بعد از انتخابات حفظ آرامش و امنیت و ایجاد حفظ و فضای همدلی و تلاش برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی باید سرلوحه کار همگان باشد.

امام جمعه سی سخت رعایت قانون و آرامش بعد از انتخابات را یک اصل مهم عنوان کرد و ایراز کرد:رای مردم باید در چهار چوب مردم سالاری دینی تفسیر شود. وی ادامه داد رای مردم در قالب احکام الهی قابل پذیرش است و نمی توان تفاسیر دیگری برای آن ترسیم کرد.

خطیب موقت سی سخت در پایان با اشاره به نزدیک شدن به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد:خرمشهر که با حمایت غرب مورد اشغال قرار گرفت با امداد های غیبی خداوند آزاد شد .

مصباح نژاد تاکید کرد:درسی که از این مفاهیم می فهمیم مقاومت با توکل بر خداوند است که توانست دشمن را به عقب براند.وی با اشاره به مقاومت مردم دزفول که شرایطی مانند خرمشهر داشت ابراز کرد:مقاومت مردم دزفول اجازه سقوط این شهر مقاوم را نداد.

******************************************************

,

 خطیب جمعه سی سخت با اشاره به اصل امانت داری در حوزه های مختلف که میتواند روابط را به درستی تنظیم کند افزود: خداوند به مردم مسلمان فرمان برگرداندن امانات به اهلش داده است.

امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه امروز سرنوشت بزرگترین امانت که مرهون خون شهدا است را از طریق انتخابات تفویض می کنیم که باید دقت کنیم افراد منتخب صلاحیت این امانت داری را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:طبق آموزه های دینی ملاک سنجش امانت و ایمان افراد راستگویی و امانت داری است و نشانه انسان منافق نداشتن صداقت و خلف وعده است و وقتی امانتی به او سپرده می شود خیانت می کند.

مصباح نژاد ابراز کرد:امروز بزرگترین امانت شهدا و انقلاب تعیین تکلیف می شود تاکید کرد: باید دقت کنیم ببینیم این امانت را به چه کسی می سپاریم.

خطیب نماز جمعه سی سخت با اشاره به توصیه های انتخاباتی رهبر انقلاب در دیدار با مردم گفت :بعد از انتخابات حفظ آرامش و امنیت و ایجاد حفظ و فضای همدلی و تلاش برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی باید سرلوحه کار همگان باشد.

امام جمعه سی سخت رعایت قانون و آرامش بعد از انتخابات را یک اصل مهم عنوان کرد و ایراز کرد:رای مردم باید در چهار چوب مردم سالاری دینی تفسیر شود. وی ادامه داد رای مردم در قالب احکام الهی قابل پذیرش است و نمی توان تفاسیر دیگری برای آن ترسیم کرد.

خطیب موقت سی سخت در پایان با اشاره به نزدیک شدن به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد:خرمشهر که با حمایت غرب مورد اشغال قرار گرفت با امداد های غیبی خداوند آزاد شد .

مصباح نژاد تاکید کرد:درسی که از این مفاهیم می فهمیم مقاومت با توکل بر خداوند است که توانست دشمن را به عقب براند.وی با اشاره به مقاومت مردم دزفول که شرایطی مانند خرمشهر داشت ابراز کرد:مقاومت مردم دزفول اجازه سقوط این شهر مقاوم را نداد.

******************************************************

,

 خطیب جمعه سی سخت با اشاره به اصل امانت داری در حوزه های مختلف که میتواند روابط را به درستی تنظیم کند افزود: خداوند به مردم مسلمان فرمان برگرداندن امانات به اهلش داده است.

امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه امروز سرنوشت بزرگترین امانت که مرهون خون شهدا است را از طریق انتخابات تفویض می کنیم که باید دقت کنیم افراد منتخب صلاحیت این امانت داری را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:طبق آموزه های دینی ملاک سنجش امانت و ایمان افراد راستگویی و امانت داری است و نشانه انسان منافق نداشتن صداقت و خلف وعده است و وقتی امانتی به او سپرده می شود خیانت می کند.

مصباح نژاد ابراز کرد:امروز بزرگترین امانت شهدا و انقلاب تعیین تکلیف می شود تاکید کرد: باید دقت کنیم ببینیم این امانت را به چه کسی می سپاریم.

خطیب نماز جمعه سی سخت با اشاره به توصیه های انتخاباتی رهبر انقلاب در دیدار با مردم گفت :بعد از انتخابات حفظ آرامش و امنیت و ایجاد حفظ و فضای همدلی و تلاش برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی باید سرلوحه کار همگان باشد.

امام جمعه سی سخت رعایت قانون و آرامش بعد از انتخابات را یک اصل مهم عنوان کرد و ایراز کرد:رای مردم باید در چهار چوب مردم سالاری دینی تفسیر شود. وی ادامه داد رای مردم در قالب احکام الهی قابل پذیرش است و نمی توان تفاسیر دیگری برای آن ترسیم کرد.

خطیب موقت سی سخت در پایان با اشاره به نزدیک شدن به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد:خرمشهر که با حمایت غرب مورد اشغال قرار گرفت با امداد های غیبی خداوند آزاد شد .

مصباح نژاد تاکید کرد:درسی که از این مفاهیم می فهمیم مقاومت با توکل بر خداوند است که توانست دشمن را به عقب براند.وی با اشاره به مقاومت مردم دزفول که شرایطی مانند خرمشهر داشت ابراز کرد:مقاومت مردم دزفول اجازه سقوط این شهر مقاوم را نداد.

******************************************************

,

 خطیب جمعه سی سخت با اشاره به اصل امانت داری در حوزه های مختلف که میتواند روابط را به درستی تنظیم کند افزود: خداوند به مردم مسلمان فرمان برگرداندن امانات به اهلش داده است.

,

امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه امروز سرنوشت بزرگترین امانت که مرهون خون شهدا است را از طریق انتخابات تفویض می کنیم که باید دقت کنیم افراد منتخب صلاحیت این امانت داری را داشته باشند.

,

وی خاطر نشان کرد:طبق آموزه های دینی ملاک سنجش امانت و ایمان افراد راستگویی و امانت داری است و نشانه انسان منافق نداشتن صداقت و خلف وعده است و وقتی امانتی به او سپرده می شود خیانت می کند.

,

مصباح نژاد ابراز کرد:امروز بزرگترین امانت شهدا و انقلاب تعیین تکلیف می شود تاکید کرد: باید دقت کنیم ببینیم این امانت را به چه کسی می سپاریم.

,

خطیب نماز جمعه سی سخت با اشاره به توصیه های انتخاباتی رهبر انقلاب در دیدار با مردم گفت :بعد از انتخابات حفظ آرامش و امنیت و ایجاد حفظ و فضای همدلی و تلاش برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی باید سرلوحه کار همگان باشد.

,

امام جمعه سی سخت رعایت قانون و آرامش بعد از انتخابات را یک اصل مهم عنوان کرد و ایراز کرد:رای مردم باید در چهار چوب مردم سالاری دینی تفسیر شود. وی ادامه داد رای مردم در قالب احکام الهی قابل پذیرش است و نمی توان تفاسیر دیگری برای آن ترسیم کرد.

,

خطیب موقت سی سخت در پایان با اشاره به نزدیک شدن به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد:خرمشهر که با حمایت غرب مورد اشغال قرار گرفت با امداد های غیبی خداوند آزاد شد .

,

مصباح نژاد تاکید کرد:درسی که از این مفاهیم می فهمیم مقاومت با توکل بر خداوند است که توانست دشمن را به عقب براند.وی با اشاره به مقاومت مردم دزفول که شرایطی مانند خرمشهر داشت ابراز کرد:مقاومت مردم دزفول اجازه سقوط این شهر مقاوم را نداد.

,

******************************************************

,

امام جمعه چرام گفت: برنده انتخابات همه ملت ایران است و به مسولین برگزاری انتخابات توصیه می شود ،امانت دار خوبی برای رأی مردم باشند .

, امام جمعه چرام گفت: برنده انتخابات همه ملت ایران است و به مسولین برگزاری انتخابات توصیه می شود ،امانت دار خوبی برای رأی مردم باشند ., امام جمعه چرام گفت: برنده انتخابات همه ملت ایران است و به مسولین برگزاری انتخابات توصیه می شود ،امانت دار خوبی برای رأی مردم باشند .,

 حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیه13سوره اعراف در خطبه اول بیان کرد:خداوند به شیطان می فرمایند که دور شو که تو از خوارشدگانی؛امتناع شیطان از سجده بر آدم یک امتناع ساده و معمولی نبود و یک گناه ساده محسوب نمی شد.

,

وی افزود:بلکه یک سرکشی و تمرد آمیخته به اعتراض و انکار مقام خداوند بود زیرا وقتی شیطان می گوید من از انسان بهترم یعنی فرمان تو در مورد سجده بر آدم بر خلاف حکمت و عدالت است.

,

دکتر افشار اظهار کرد: در واقع مخالفت او از کفر و انکار علم و حکمت خدا سر در آورد.

,

امام جمعه چرام در خطبه دوم تصریح کرد:این چند روز که مانده به انتخابات مهم و سرنوشت ساز 29اردیبهشت بود، شاهد شور و نشاط فراینده مردم برای حضور در انتخابات بودیم.

,

وی اضافه کرد: برخی شبکه های خارجی و داخلی معاند با انتشار تحلیل ها و خبرهای خاص قصد داشته تا شرایط فتنه سال 88را بوجود آورند که عمده مطالب بر دو محور بوده  است.

,

دکتر افشار با بیان این دو محور گفت:یکی از آن ها ادعای بدون سند و غیر مستدل فضای امنیتی برای شهرهای بزرگ ایجاد کنند.

,

این خطیب جمعه در ادامه افزود:محور دیگر ادعای بروز تقلب در انتخابات است؛ موضوعی که شبکه بی بی سی بطور رسمی آن را کلید زد.

,

خطیب جمعه چرام در ادامه گفت:همه مردم و دلسوزان توجه کنند که مردم به هر کسی رأی دهند،رئیس جمهور همه ما خواهد بود.

,

وی در بخش دیگری از خطبه های دوم خود افزود: برنده انتخابات همه ملت ایران است و به مسولین برگزاری انتخابات توصیه می شود ،امانت دار خوبی برای رأی مردم باشند .

,

دکتر افشار خاطرنشان کرد:فردای انتخابات باید رقابت ها تبدیل به رفاقت شود تا دشمنان از اختلاف سلیقه ما که امری طبیعی است، سوءاستفاده نکنند و در جهت تقویت اتحاد و انسجام ملی هر آنچه که ثمره رأی و اعتماد و اقبال اکثریت مردم است مورد حمایت همه مردم قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه