اخبار داغ

خبرنگاران و عکاسان کُردستانی در حال ثبت حماسه انتخابات

خبرنگاران و عکاسان کُردستانی در حال ثبت حماسه انتخابات
خبرنگاران و عکاسان خبری استان کردستان با حضور در شعب اخذ رای در اقصی نقاط شهر، حماسه حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ثبت و ماندگار می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آفتاب دل، خبرنگاران و عکاسان خبری استان کردستان با حضور در شعب اخذ رای در اقصی نقاط شهر، حماسه حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ثبت و ماندگار می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

عبدالرضا میقانی امروز در جمع خبرنگاران استان در سنندج گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط ۱۷۵ نفر از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان استان پوشش خبری و تصویری داده می شود.

,

, ,

وی اظهارداشت: از این تعداد ۱۱۸ تصویربردار و عوامل تولید مربوط به صدا و سیمای  مرکز کردستان هستند.

,

 

,

وی بیان کرد:  ۴۳ خبرنگار و ۱۲ عکاس خبرگزاری ها، هفته نامه های محلی، روزنامه های سراسری و سایت های دارای مجوز و همچنین یک خبرنگار و یک تصویر بردار شبکه برون مرزی کُردی سحر، این ۲ انتخابات را در استان پوشش می دهند.

,

, ,

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان ادامه داد: تعداد کرسی های شوراهای اسلامی استان، چهار هزار و ۱۶۷ کرسی شامل ۱۶۱ کرسی شهری و چهار هزار و ۶ کرسی در مناطق روستایی است.

,

, ,

غریبه رحیمی یکی از خبرنگاران سنندجی می گوید: اگر شور حضور مردم را که برخی از آنها پیش از آغاز رای گیری در پشت درهای شعب اخذ رای منتظر بودند، بتوانم به تصویر بکشم و آن حس را به بیننده منتقل کنم، بسیار موفق عمل کرده ام.

,


عضو خانه مطبوعات استان کردستان حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای را چشمگیر توصیف کرد و گفت: حضور در انتخابات برای همه ما یک اصل است و ثبت وقایع و رویدادهای زیبایی را در این روز شاهد هستیم و تلاش می کنیم که اقتدار مردم را به نمایش بگذاریم.

,
,

 

,


وی افزود: برای ما به عنوان خبرنگاران که رسالت مهمی در اطلاع رسانی این حضور حماسی شهروندان را برعهده داریم با خلق حماسه و حداکثری مردم در انتخابات، امیدواریم شاهد شکل گیری انتخاباتی پرشور باشیم.

,
,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه