اخبار داغ

مسئول دفتر و قائم مقام نظارت استان کرمان:

حضور مردم کرمان پر شور تر از گذشته بود /تخلفات انتخاباتی چشمگیر نیست

حضور مردم کرمان پر شور تر از گذشته بود /تخلفات انتخاباتی چشمگیر نیست
مسئول دفتر و قائم مقام نظارت استان کرمان گفت : در حال حاضر در روند اجرا مشکل خاصی نداریم و طبق روال عادی پیش می رود و تخلفاتی هم که بوده از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری می باشد و گزارش هایش هم به شورای نگهبان منعکس شده ، به شکایات و مشکلاتی که بوده در مهلت قانونی شورای نگهبان باید پاسخ بدهد لذا در این مرحله بررسی می شوند و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علمی  مسئول دفتر و قائم مقام نظارت استان در گفتگو با آرمان کرمان در خصوص نحوه برگزاری انتخابات گفت : از ابتداتا کنون که ساعت 12 است  مشکل خاصی وجود نداشته و حضور مردم پر شور بوده  ناظرین و مجریان از اول وقت حضور داشتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,
وی ادامه داد : در حال حاضر  در روند اجرا مشکل خاصی نداریم و طبق روال عادی  پیش می رود و تخلفاتی هم که بوده از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری می باشد و گزارش هایش  هم به شورای نگهبان منعکس شده 
,
شکایات و مشکلاتی که بوده در مهلت قانونی شورای نگهبان باید نظر بدهد لذا در این مرحله بررسی می شوند و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد .
,
 
,
وی با اشاره به این امر که بعضی تخلفات جزئی امکان دارد که شکل بگیرد و البته طبیعی هم هست ، گفت : هم از طرف مجریان فرمانداران  و هم از طرف بعضی نمایندگان کاندیداها تذکراتی داده شده که ناظرین حل کردند  و البته بازرسین  هم در حال پیگیری هستند ،در حال حاضر  آمار دقیقی از تخلفات نداریم  گرچه  خیلی هم این تخلفات  چشم گیر نیست لذا بعد از انتخابات در روزهای اینده آمار نسبی  از تخلفات شکل گرفته ارائه خواهیم کرد .
,
 
,
علمی با اشاره به این امر که حضور مردم خیلی  پرشور و جذاب تر از سال گذشته است ، خاطر نشان کرد : ان شاء الله خداوند متعال عنایت کند و نتیجه انتخابات هم  مورد رضایت خداوند متعال باشد و ما هم بتوانیم وظیفه خودمان را به خوبی انجام دهیم .
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام /
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه