اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان سیستان وبلوچستان مطرح شد

برنده اصلی انتخابات، ملت ایران است/ طرفداری از کاندیدا ها توسط مجریان قانون هنجار شکنی است

برنده اصلی انتخابات، ملت ایران است/ طرفداری از کاندیدا ها توسط مجریان قانون هنجار شکنی است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه های امروز نماز گفت: هر فردی که رای بیاورد برنده اصلی این انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان با بیان اینکه 29 اردیبهشت روز تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور و روز انتخابات است، اظهار داشت: امروز روز خلق حماسه جدید است، انتخابات رویدادی مهم برای ایفای نقش مردم در حکومت اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی با بیان اینکه در انتخابات می‌توان آحاد جامعه را در قالب حقوق شهروندی مشارکت داد، گفت: تاکنون 11 دوره انتخابات برگزار و هفت رئیس جمهوری انتخاب شده اند و مردم در این صحنه ها حضوری پر رنگ داشته اند.

,

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: انتخابات از بهترین حقوق الهی انسان ها و از زیبا ترین میراث های حقوق اسلامی است که امام امت (ره) به یادگار گذاشت.
وی تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب در دیدار با هزار نفر از مردم قزوین، سمنان و زنجان انتخابات را جلوه‌ای از اندیشه نو و جذاب مردم سالاری عنوان کرد.

,
,

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه رهبر انقلاب حضور مردم را مطالبه کرده و اعلام کردند در این روز هرکس رای بیاورد برنده اصلی انتخابات ملت و نظام جمهوری اسلامی است، افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها سخت انتخابات ایران را رصد می کنند تا ببیند مردم ایران چگونه وارد میدان انتخابات می‌شوند.

,

وی گفت: گروهی دیگر ملت‌های منطقه هستند که با نگاه حسرت‌آمیز به حضور مردم در صحنه چشم دوخته اند، انتخابات نشانه زنده بودن و پای کار بودن مردم در عرصه اجتماعی است.

,

خطیب نماز جمعه زاهدان تاکید کرد: ما بیش از 56 میلیون و 410 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در کشور داریم و بیش از 1 میلیون و 354 هزار نفر نیز رای اولی هستند.

,

 

,

فردای انتخابات روز رفاقت و مهربانی ها باشد

, فردای انتخابات روز رفاقت و مهربانی ها باشد,

حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در خطبه های این هفته از نماز جمعه گفت: در کشور جمهوری اسلامی ایران مقاومت ریشه قوی و گذشته ای پر رنگ دارد.

,

وی افزود: دشمن با هر توانی که در چنته داشت وارد صحنه نبرد با ایران می شود که در این بین خیانت بنی صدر نیز به این مسئله اضافه شد تا صدام اعلام کند هدف از حمله به ایران براندازی حکومت اسلامی در این کشور است.

,

حجت الاسلام گزمه خاطر نشان کرد: وقتی نیروهای سپاه پاسداران وارد عمل شدند فتوح جبهه ی حق آغاز گردید که اولین فتح این نیروهای مردم آزادسازی خرمشهر بود.

,

امام جمعه شهرستان هیرمند تصریح کرد: نیروهای بعثی صدام تا دندان مسلح بودند اما یک ترس آنها را به کل از جنگ با ایران نا امید کرده بود؛ ایمان رزمندگان اسلام قوی ترین سلاحی بود که نیروهای صدام را از پای در آورد.

,

وی همچنین گفت: امروز یادگاران جنگ باید رازهای درون جنگ را فاش کنند تا جوانان ما ادامه دهنده راه آنان باشند و با اندک اخم و تهدید دشمن قافله را به دشمن نبازند؛ فرهنگ ایثار و شهادت توسط همه ی مسئولین در کشور به اجرا در آید.

,

خطیب جمعه هیرمند ادامه داد : امروزه اندک خونی از دماغ برخی از ملت ها می آید می گویند نقص حقوق بشر اتفاق افتاده است اما در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از خون های بی گناه در مناطق مختلف ایران ریخته شد اما کسی در این خصوص صحبت نکرد.

,

وی بیان داشت: امروزه دشمن خود تروریست ها را به سلاح شیمیایی مجهز می کند و سپس به بهانه نقص حقوق بشر در سوریه مناطقی از این کشور را موشک باران می کند اما در یمن که هواپیماه های اسرائیل و عربستان بر سر مردم موشک می ریزند را نادیده می گیرد.

,

حجت الاسلام گزمه اظهار کرد: امروز دغدغه مسئولین ما لغو کنسرت ها و دفاع از خوانندگان نباشد؛ اگر در این سال ها از جانبازان دفاع مقدس دفاع می شد و فرهنگ ایثار و شهادت در کشور به اجرا در می آمد اکنون مسئولین به طور مخفیانه سند ننگ بار 2030 را به امضا در نمی آوردند.

,

وی درادامه به حضور چشم گیر مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم در ساعات اولیه انتخابات رای خود را به صندوق بیندازند؛ امروز من در اکثر روستا ها حضور داشته ام مردم حضور چشم گیری داشتند.

,

وی تصریح کرد: هر کسی که رئیس جمهور شد باید دست به دست دیگر مسئولین بدهد  برای آبادی ایران در شوراها نیز همین مسئله صدق می کند.

,

امام جمعه هیرمند  با بیان اینکه شادمانی مردم باید اسلامی باشد گفت: فردای انتخابات باید روز مهربانی باشد و نه روز به رخ کشیدن خیلی از حرفها و هر کس رئیس جمهور شود رئیس جمهور همه ی مردم است .

,

 

,

انتخابات از عرصه های سرنوشت ساز برای همه نظام های سیاسی است

, انتخابات از عرصه های سرنوشت ساز برای همه نظام های سیاسی است,

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: 29 اردیبهشت حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای است.

,

وی با تاکید بر اینکه بیست و نهم اردیبهشت ماه روز آزمایش و حماسه ملت مسلمان ایران است، تصریح کرد: جهانیان به صندوق های رای ملت ما نگاه می کنند که آیا این حضور چگونه است، و تاکنون این حضور باشکوه و پرشور ادامه دارد.

,

امام جمعه دلگان با اشاره به اینکه اصل انتخابات از جمله عرصه های حساس و سرنوشت ساز برای همه نظام های سیاسی است، بیان کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس خواهد کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری اضافه کرد: حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای باعث ارج نهادن بهمقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی است که جان خود را در راه دفاع و حفظ این کشور و اسلام تقدیم کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه پای صندوق های رای، پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری است، تصریح کرد: چرا که مقام معظم رهبری برای حضور باشکوه و پرشور مردم فراخوان داده اند.

,

امام جمعه دلگان به سالروز حمله موشکی رژیم صدام در دوران دفاع مقدس به شهر دزفول اشاره و خاطرنشان کرد: چهارم خرداد به نام روز ملی مقاومت و پایداری و همچنین روز دزفول است.

,

 

,

رمز اقتدار نظام مردم هستند

, رمز اقتدار نظام مردم هستند,

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل ابراز کرد: هم کسانی که در شورای شهر و روستا انتخاب می شوند بسیار مهم است که چه افرادی باشند که به فرمایش رهبر عزیزمان کارهای زندگی روزمره ما در شهر و روستا بستگی به تلاش این بزرگوران دارد و هم شخصیت دوم مملکت یعنی رئیس جمهور مهم است که چگونه شخصیتی و با چه شاخص هایی باشد که این بسیار پر اهمیت است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی انتخاباتی بسیار آزاد داشته ایم و داریم و بهترین انتخابات جهان در ایران مشاهده میشود و مصداق بارز مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی است ، جمهوری یعنی مردم سالاری ، اسلامی یعنی دینی ؛ ساختار حکومت جمهوری و محتوای آن اسلامی است یعنی مردم سالار و صاحب خود و کشورشان هستند.

خطیب نماز جمعه زابل خاطرنشان کرد: این کشور جمهوری است و کشورشان را با قوانین اسلامی و محتوای دین انتخاب کردند و مردم سالار خودشان هستند و کشور در دست خودشان می باشد و آمریکا ، انگلیس و سایر کشورهای بیگانه سالار این مردم نیست که برایشان تصمیم بگیرند به خلاف دوره های پهلوی و قبل از انقلاب اسلامی که داشتیم.

وی ادامه داد: رمز اقتدار نظام مردم هستند که با بصیرت حضور دارند و با توکل مقاومت می کنند و سُنت خدا این است که یاری گر مومنین هست و این مردم بصیر ، آگاه ، شریف ، عزیز و مقتدر حق دارند و شایسته بهترین خدمات و خدمت گزاری ها هستند چون به این بصیرت ها رسیده اندو این اهداف والا را دارند لذا بهترین نوع شایستگی را برای این دارند که مسئولین خادم و خدمت گزار آنها باشند و بزرگ و بنیان گذار جمهوری اسلامی و رهبر عزیزما هر دو آنها خودشان را خادم مردم می دانند.

امام جمعه زابل ابراز کرد: در انتخابات حضور و مشارکت بالا و حداکثری که چشم گیر باشد و انتخاب فرد اصلح بسیار مهم و حائز اهمیت است، مشارکت بالا که دشمن شکن است، باعث مجد، عظمت، عزت، شرف و اقتدار نظام اسلامی است و انتخاب فرد اصلح که مردم شناس باشد، در پیشگاه خدا متعهد ، متخصص و دلسوز باشد، به ارزش های انقلاب اسلامی معتقد باشد، خستگی ناپذیر، امانتدار و نسبت به بیت المال حساس، با تقوا، بسیجی و انقلابی و خود را خادم مردم بداند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم همیشه وظیفه خود را بدرستی نشان داده اند که هم بلد هستند و هم تکلیف را می دانند و هم به بهترین نوع عمل می کنند ؛ مسئولین امر هم وظیفه دارند امانتدار باشند ، نظم در انتخابات را خوب مدیریت کنند و نسبت به آراء مردم که حق الناس است کمال مواظبت را انجام دهند.

حجت الاسلام کیخا تاکید کرد: ملت غیور ایران اسلامی هم بدانند به فرمایش رهبر معظم انقلاب که نایب امام زمان ( ع) هست، پیروز واقعی و اصلی در این و همه انتخابات ملت و مردم عزیز ایران اسلامی است و بازنده مثل همیشه دشمنان نظام اسلامی هستند.

وی بیان کرد: به هر حال از بین نامزدهای شورای شهر و روستا افرادی و یک نفر هم به عنوان رئیس جمهور انتخاب میشود؛ فرد منتخب رئیس جمهور همه مردم ایران است حتی کسانی که به آن رای نداده اند و اعضای شورایی که انتخاب می شوند وکلای همه مردم هستند حتی کسانی که به آنها رای نداده اند و همه به آرای مردم و هم احترام بگذاریم.

وی در پایان اظهار کرد: همه ما مواظب باشیم همین آرامشی که هست را حفظ کنیم، آرامش بعد از اعلام نتایج را هم حفظ کنیم و نکند خدای نکرده دسیسه های دشمن در ما تاثیر بگذارد ، همه مواظب انگلیس، آمریکا و شیطنت های اسرائیل باشیم و به فرمایش رهبر عزیزمان پذیرش نتیجه انتخابات حق الناس است و آن را قبول داشته باشیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

برگزاری انتخابات نشانگر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی

, برگزاری انتخابات نشانگر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی,

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته (96/2/29) در جمع نمازگزان این شهرستان با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات را مهم ترین مظهر مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در ایران برشمرد و گفت : حضور و مشارکت پرشور مردم در این عرصه سیاسی بسیار حائز اهمیت است چرا که سرنوشت چهار سال آینده مردم امروز وابسته به حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی است.
 وی انتخابات را دموکراسی و آزادی بیانی عنوان کرد که نظام و ولایت فقیه در کشور به آن اعتنا کرده اند و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات سالم است.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه رأی مردم یک امانت نزد مسئولین است، خاطر نشان کرد: همه مسئولین باید از رأی مردم امانت و مواظبت کنند تا هیچ گونه خدشه ای وارد نشود.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان با اشاره به واجب بودن به پایبندی به نتیجه انتخاب، افزود: همه باید به منتخب مردم احترام گذاشته  و اگر در روز گذشته با هم رقابت می کردند از فردا با هم رفاقت کنند.
وی افزود: نامزدی که در انتخابات پیروز می شود باید با دیگر کاندیدها رابطه دوستانه برقرار کنند و در صدد رفع مشکل بیکاری و معیشت مردم باشد.
امام جمعه شهرستان سراوان  با توجه به اینکه چشم تمام دنیا به ویژه دشمنان اسلام و ایران امروز به صندوق های اخذ رأی در ایران است گفت: از دقایق آغازین انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا مردم با هیجان و شور مضاعف حضور داشتند که این خود نشانگر لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلیمن در ادامه با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ضمن گرامیداشت این روز، اظهار داشت: در سال 1361 رزمندگان اسلام با تمام قوا و جان فشانی این خطه از کشور عزیزمان را که 19 ماه در محاصره عراقی ها بود، نجات و دوباره به میهن بازگردانند.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

رییس جمهوری که غربگرا نباشد و به دشمنان لبخند نزند سرکار آید

, رییس جمهوری که غربگرا نباشد و به دشمنان لبخند نزند سرکار آید,

حجت الاسلام محمود پارسا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بنجار در خطبه اول با توجه به آغاز  فصل برداشت گندم به بیان اهمیت و ضرورت زکات پرداخت و عنوان کرد: خداوند 32 بار از زکات همراه با برکت یاد کرده یعنی کسی که زکات دهد همراه با برکت است.

وی در این راستا افزود: پیامبر برای کسی که زکات بدهد دعا میکند، زکات نشانه صداقت انسان در ایمان است، موجب رشد فضایل انسانی می شود، پیامبر تارکین زکات را از مسجد بیرون می کرد و کسی که زکات ندهد  امام زمان وقت ظهور با او می جنگد.

حجت الاسلام پارسا خاطر نشان کرد: با توجه به آیات و روایت همه کسانی که مشمول زکات هستند ان را پرداخت کنند تا خداوند برکات خود را بر ما بفرستد.

 وی در خطبه دوم بعد از سفارش به تقوای الهی به مسئله مهم انتخابات پرداخت و تصریح کرد: انتخابات مردم سالاری و شایسته سالاری دینی است  که در این راستا مردم ایران به جهانیان ثابت کردند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و برنده انتخابات مردم عزیز و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام پارسا ابراز کرد: رییس جمهور باید مطیع محض ولایت مطلقه فقیه و انقلابی و مقاوم و بی اعتماد به  دشمن باشد بنابراین کاندیداها و حامیان آنان به نتیجه انتخابات احترام بگذارند و آرامش و وحدت در جامعه را حفظ کنند.  وی با گرامی داشت سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی و روز آزاد سازی خرمشهر، بیان کرد: رزمندگان به همه ثابت کردند در مقابل سختی ها مقاومت کنیم تا به اهداف خود برسیم و توانستند 19 هزار عراقی را اسیر کنند و امام وقتی فرمود خرمشهر را خدا ازاد کرد یعنی مدد غیبی و عنایت حضرت حق شامل حال انقلاب و نظام هست و باید قدر این نظام و ولایت را بدانیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

طرفداری از کاندیدا ها توسط مجریان قانون هنجار شکنی است

, طرفداری از کاندیدا ها توسط مجریان قانون هنجار شکنی است,

حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان چابهار اظهار کرد: انتخابات بیمه نظام اسلامی، حفظ استقلال و آزادی است که از حکومت دیکتاتوری جلوگیری می کند بطوریکه رسانه غربی گفت دموکرات ترین انتخابات در دنیا در ایران برگزار می شود.

,

وی در خصوص انتخابات که مظهر عزت انقلاب است افزود: همه باید در انتخابات با قصد قربت شرکت کنند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

,

وی با اشاره به اینکه فرصت انتخابات و رای دادن در خیلی از کشورها مرسوم نیست، نعمت انتخابات را با ارزش شمردند و افزود: انتخابات مایه عزت ماست و از برکت انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم و باید همه شکر این نعمت را داشته باشیم و پیروز اصلی این انتخابات را به فرمایش مقام معظم رهبری، خود ملت را دانستند.

,

خطیب جمعه چابهار با انتقاد از بالاترین مسئول اجرایی شهرستان چابهار، که در جلسه شورای اداری، مسئولان اداری شهرستان چابهار را ، به تبلیغ از کاندیدای خاص کرد، افزود شما که مجری قانون هستی باید قانون را فصل الخطاب بدانید نه اینکه خود قانون شکنی کنید و خود را فراقانونی بدانید، در کشور ما هیچ کس فرا قانون نیست و این نمونه کارها را، زمینه سازی برای تردید در صحت و سلامت انتخابات دانستند و از مقام قضایی خواستند با این هنجار شکنی برخورد کند.

,

وی گفت: فرماندار چابهار مجری انتخابات بوده و در جلسه شورای تأمین تهدید کرده اگر فلان کاندیدا را حمایت نکنی باید اداره را ترک کنی آیا قانون گرایی است یا قانون گریزی؟

,

حجت السلام موسوی گفت: طرفداری از کاندیدای خاص توسط مجری قانون خلاف قانون است و دستگاه قضایی باید جدا و قانونا پیگیری کند تا جلوی چنین قانون شکنی هایی گرفته شود وقتی رئیس شورای اداری دارد تهدید و تبلیغ می کند آیا اینکه سلامت انتخابات به خطر بیفتد جای شک برای مردم نمی اندازد؟

,

امام جمعه چابهار تصریح کرد: تو چه حق داری که از کسی حمایت کنی وقتی مجری قانون باشی و عدم حمایت مسؤلین را گناه شرعی عنوان کنی، آن مرجع تقلید بعد از 80 سال فتوای خود را احتیاطا اعلام می کند آنوقت شما شریعت شناس شده اید و به نفع خودتان حکم مرجع تقلید می دهید.

,

وی خاطرنشان کرد: فصل الخطاب قانون است و بگذارید مردم آزادانه انتخاب کنند و هیچکس حق ندارد به امنیت انتخابات ضربه بزند.

,

وی با اشاره به اینکه در سالروز تحریم امریکا نزدیک هستیم، بیان کرد: تنها راه حل برطرف کردن تحریم دشمنان، نگاه به توان داخلی کشور و اشتغال و تولید است و رئیس جمهور منتخب باید این را مدنظر داشته باشد.

,

همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی، از منتخبین شورا نیز خواست به فکر شهرستان باشند و از مسایل حاشیه برحذر باشند تا شهرستان بهتر ساماندهی شود.

,

 

,

جریان لیبرال در صدد تعرض به اعتقادات جامعه است

, جریان لیبرال در صدد تعرض به اعتقادات جامعه است,

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد:  جریان انتخابات در کشور مربوط به دو جناح نیست بلکه مربوط به دو نوع تفکر است.

,

وی گفت: جریان خطرناک لیبرالیسم تلاش دارد با ضربه زدن به دین و اعتقادات افراد جامعه، آزادی غربی را برای کسب منافع دنیوی به وجود آورد.

,

خطیب جمعه ایرانشهر با انتقاد از عملکرد دولت که شعور مردم را به سخره گرفته است بیان داشت: چگونه است که خزانه خالی که تا الان نمی توانست موقعیت حساس 70 درصد از کارگاه های زودبازده را از خطر ورشکستگی نجات دهد حالا به یک باره و در شب انتخابات یارانه ایی را که خود قطع کرده است به حساب آن ها واریز می کند.

,

وی افزود: والله که هرکس که یک برگ رأی را به خاطر پول در صندوق ها بیاندازد؛ دین خود را به آخرتش فروخته است.

,

 

,

رییس جمهور آینده باید به مطالبات مردم محروم سیستان و بلوچستان توجه کند

, رییس جمهور آینده باید به مطالبات مردم محروم سیستان و بلوچستان توجه کند,

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان میرجاوه اظهار کرد: قرآن بهترین شفیع و همدم مسلمین در دو جهان است، شعبان مقدمه‌ای بر رمضان، ماه مهمانی خداست، شعبان ماه بسیار شریف و با عظمتی است که به حضرت محمد صلّی اللّه علیه و سـلم سـرور پیامبران منسوب است ، اهمیت این ماه  ناشی از همسایگی این ماه با شهر الله اکبر رمضان است که ماه مهمانی خدا و ایام رحمت و مغفرت و نعمات مادی و معنوی است. اعیاد بزرگی از جمله میلاد منجی عالم بشریت و امام حسین(ع) را در این ماه داشتیم،احادیث بسیاری درباره ظهور امام زمان(عج) از بزرگان اهل سنت بیان شده است.

,

وی با اشاره به لزوم تکریم والدین، افزود: انسان در مقابل تمام نعمت‌های الهی پیرامون خود، موظف و مسئول است و باید در عین استفاده و بهره‌مندی از این نعمت‌ها شکرگزار لطف الهی باشد و حقوق آنها را به جا آورد؛ از جمله این نعمت‌ها، نعمت داشتن پدر و مادر است؛ پدر و مادری که زحمت‌های زیادی را با دل و جان برای رشد و پرورش فرزند متقبل می‌شوند،از بزرگترین حقوق برگردن انسان حق والدین بر فرزندان و حق همسران در برابر یکدیگر است.

,

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران انتخابات، افزود: حضور مردم میرجاوه بسیار پرشور و باشکوه بود و این حضور و همبستگی قابل ستایش است، تلاش تمام مدیران و دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات و نیروهای امنیتی بر این است تا انتخاباتی سالم و بدون دغدغه داشته باشیم ، مردم ما قدردان این انقلاب و رهبر بزرگ انقلاب هستند و این حضور همه جانبه در انتخابات نشانه قدردانی مردم از انقلاب است، امیدواریم رییس جمهور آینده به مطالبات مردم محروم این استان توجه کند و ایجاد اشتغال و بهبود اقتصاد مردم از الویت های کار رییس جمهور آینده باشد.

,

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان میرجاوه، خاطرنشان کرد:راه اندازی بیمارستان دارالشفاء میرجاوه نعمتی بزرگ برای مردم این شهرستان است و بنده پیگیر جذب نیروهای بومی در این بیمارستان هستم و تا کنون نیز تعداد زیادی از جوانان ما در این بیمارستان مشغول به کار شده اند، اما برخی تخصص ها در شهرستان وجود ندارد و به ناچار از سایر شهرستان ها جذب نیرو انجام شده است.

,

مولوی ریگیان پور تاکید کرد: حضور پرشور شما مردم، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و برگ زرینی بر تاریخ این کشور است. امروز ملت ما با حضور در پای صندوق های رای، رهبر معظم انقلاب را خشنود کردند و روح امام راحل و شهدای انقلاب از این حضور خشنود است، امروز مردم میرجاوه با حضور پرشور خود در انتخابات روح شهدای هنگ مرزی میرجاوه را خشنود کردند و به جهانیان ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلاب خویش هستند و این رای امروز مردم رای به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی با اشاره به محرومیت استان سیستان و بلوچستان، اذعان کرد:فقر در بسیاری از نقاط استان حاکم است، بیکاری در استان بسیار زیاد است در شهرستان میرجاوه حتی یک کارخانه برای ایجاد اشتغال برای جوانان وجود ندارد، فقر علمی از دیگر مشکلات این استان است و مردم رییس جمهوری می خواهند که پاسخگوی مشکلات و دردهای آنان بوده و همراه نظام جمهوری اسلامی و رهبری باشد، رییس جمهور آینده باید عدالت محور باشد و طبق فرامین رهبر انقلاب در مسیر اقتصادمقامتی و تولید و اشتغال گام بردارد.

,

مولوی ریگیان پور تصریح کرد: مردم ایران از شیعه و سنی، فارس و بلوچ، همان طور که پای صندوق های رای حاضر شدند هر زمان لازم باشد برای دفاع از ارزش های انقلاب و مرزهای کشور آماده دفاع خواهند شد و دشمنان انقلاب بدانند که ملت ایران همیشه آگاه و با بصیرت است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه