اخبار داغ

حماسه آفرینی مردم هرمزگان پای صندوق های رای+تصاویر

حماسه آفرینی مردم هرمزگان پای صندوق های رای+تصاویر
حضور پرشور و بی نظیر مردم ولایت مدار استان هرمزگان در خطه نیلگون خلیج همیشه فارس باز هم حماسه ساز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ ساعت ۸ صبح امروز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  در سراسر کشور آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

براساس اعلام مسئول ستاد انتخابات استان هرمزگان تعداد یک میلیون و ۱۶۶ هزار نفر در هرمزگان واجد شرایط رای هستند  و تعداد رای اولی ها در هرمزگان ۳۳ هزار و ۴۰۸۸ نفر است.

,

در این دور از انتخابات یک هزار و ۴۷ شعبه اخذ رأی آماده حضور میلیونی هموطنانمان برای اخذ رأی هستند که در هر یک از شعب حداقل ۲ صندوق  اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

,

, ,

مردم استان هرمزگان در کنار مسئولان امروز آمدند تا آفرینش حماسه ای دیگر تیری بر باورهای کور استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا زده و به همه جهانیان ثابت کنند که ملت ایران همچنان ایستاده است و القائات مسموم و توطئه  های آنان هیچگاه ملت بزرگ ایران را از صحنه های مبارزه دور نخواهد کرد.

,

مدافعان خلیج فارس اعم از زن و مرد، پیر و جوان  و کودک و نوجوان و رأی اولی ها همراه با سایر خانواده خود به صورت دسته جمعی از صبح امروز پای صندوق های رای حاضر شدند و با حضور حماسی حود برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند و با سلاح حضور، بر گزینه های روی میز دشمنان خط بطلان کشیدند.

,

 

,

, ,

حضور پرشور مردم پای صندوق های رای هجمه تبلیغات منفی دشمن را خنثی کرد

,

احمد پویافر فرماندار شهرستان بندرعباس در حاشیه انتخابات در گفتگو با  شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده احساس مسئولیت و تعهد آنان به کشورشان است همچنین حضور مردم در پای صندوق های رای نشان از التزام شهروندان ایران زمین به سرنوشت مملکتشان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی هرمز ,

وی در ادامه گفت: رای دادن به افراد توانمند، دلسوز ، سخت کوش و خدمتگزار عاملی مهم برای رسیدن به توسعه و رفع مشکلات اجتماعی است.
فرماندار بندرعباس گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود و هجمه تبلیغات منفی آنها را خنثی می کند.

,
,

 

,

وی با اشاره به اهمیت تک تک رای مردم در این انتخابات گفت: هر رای مردم باعث صلابت و اقتدار کشور خواهد بود و این رای ها ضربه مهلکی به دشمنان نظام و انقلاب خواهد زد و همچون گذشته جایگاه اقتدار ایران اسلامی را ارتقا می بخشد.

,

 

,

پویافر با بیان اینکه در جای جای ایران اسلامی و به ویژه هرمزگان خبرها از حضور پرشور مردم در انتخابات به گوش می رسد، اضافه کرد: امیدوارم این روند سبب رقم خوردن روزی فراموش نشدنی شود و ۲۹ اردیبهشت به عنوان یک روز تاریخی و بزرگ در اذهان ماندگار شود.

,

 

,

وی گفت: با توجه به اخباری که همکارانم از سایر شعب به گوش بنده رسانده اند، باید خداوند را شاکر باشیم که مردم از همان دقایق ابتدایی رای گیری با حضور گسترده خود در شعب اخذ رای حماسه ای دیگر را رقم زده اند.

,

 

,

, ,

شهروندان مراجعه به شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند

,

کورش نیک طبع،ریس ستاد انتخابات شهرستان رودان در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز با اشاره به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوازدهمین دوره ریاست جمهور و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: انتخابات حقی است که مردم بر گردن ما دارند لذا تمهیدات لازم در تمامی نقاط شهرستان برای برگزاری انتخابات اتخاذ شده تا تمام اقشار به سهولت در شعب اخذ رای حاضر شوند.

, رودان نیوز ,

ریس ستاد انتخابات شهرستان رودان تصریح کرد: حضور مردم تضمین کننده استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد و درجه مشارکت بالا در این رویداد مهم نشان دهنده پایبندی مردم به نظام و انقلاب است.

,

نیک طبع عنوان داشت : انتخابات از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در شهرستان رودان آغاز و از شهروندان درخواست دارم که مراجعه به شعب اخذ رای جهت رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

,

وی ادامه داد: پایان زمان رای گیری ساعت ۱۸ اعلام شده که در انتخابات ریاست جمهوری با نظر وزارت کشور این زمان تمدید می شود و در انتخابات شورای های اسلامی با صلاحدید استاندار و فرمانداری مهلت زمان تمدید فرآیند رای گیری مشخص می شود.

,

نیک طبع ابراز داشت: برای شعب سیار روستایی مسیر و ساعت حرکت، تعیین و اعلام شده است و مردم این نقاط آگاهی داشته باشند که در ساعات اعلام شده به محض ورود صندوق به روستا مراجعه نمایند.

,

وی اضافه کرد: در مجموع برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۲۶ شعبه تعیین شده که ۸۵ شعبه ثابت و ۴۱ شعبه سیار هستند و ۲۳ شعبه نیز شهری و ۹۳ شعبه روستایی هستند.

,

ریس ستاد انتخابات شهرستان رودان خاطر نشان کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی مجموعاً ۱۶۵ صندوق در قالب ۱۲۶ شعبه موجود است که ۸۵ صندوق به صورت ثابت و ۸۰ صندوق به صورت سیار اخذ رای را انجام می دهند که از این ۱۶۵ صندوق ۳۳ صندوق در شهر و ۱۳۲ صندوق در روستا هستند.

,

 

,

, ,

انتخابات موجب تولید فزاینده قدرت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

,

حجت الاسلام جوکار،امام جمعه شهرستان قشم بیان اینکه  ۲۹ اردیبهشت روز بسیار مهمی برای ملت و کشور ایران است ، افزود : این روز سرنوشت ساز روزی است که  مردم رئیس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا و در بعضی از مناطق نمایندگان مجلس شورای اسلامی  را با رای خود انتخاب می کنند.

,

جوکار ادامه داد : انتخابات در کشور هم به معنای آزادی و دمکراسی است و هم باعث اقتدار نظام و تقویت آن می شود.

,

وی انتخابات را  موجب تولید فزاینده قدرت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت :  مردم ما با حاضر شدنشان پای صندوق رای به مقام معظم رهبری لبیک می گویند و با  آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید عهد و پیمان می کنند که بحمد الله در ساعات اولیه رای گیری مردم با شور و علاقه در شعبه های انتخابات  حضور پیدا کرده اند .

,

امام جمعه قشم خاطر نشان کرد : مردم ما دو انتخاب مهم و اساسی را در پیش رو دارند که باید با دقت ، هوشیاری و آگاهی  فردی را انتخاب کنند که چهار سال رئیس جمهور کشور خواهد شد.

,

وی تصریح کرد : انتظار می رود مردم ما رئیس جمهوری را انتخاب کنند که در طراز انقلاب اسلامی باشد و بتواند با پیروی از ولایت و پاسداشت خون شهدا و آرمانهای امام راحل با اعتقاد به مبانی اصولی جمهوری اسلامی و منظومه فکری حضرت امام باعث قدرت و پیشرفت و سربلندی  بیشتر برای ایران اسلامی و ملت عزیزمان بشود و بتواند مشکلات معیشتی و اقتصاد داخلی کشورمان را حل کند .

,

جوکار اضافه کرد : در انتخابات شوراهای اسلامی انتظار می رود مردم ما با همان دقت و حساسیت   کسانی را انتخاب کنند که اهل تعامل باشند و از اختلاف و سلیقه گری دوری کنند و به دنبال ترجیح دادن مصالح عمومی مردم و شهر و محل خودشان باشند و بتوانند مشکلات مردم  را حل پیگیری نمایند.

,

وی رعایت نظم و شرح صدر را در تمامی مراحل انتخابات ضروری دانست و اظهار داشت : همه افراد تا پایان نتیجه رای گیری همین نظم و انضباط را ادامه دهند  و بعد از آن هم نامزدهایی که برنده و منتخب می شوند و به عنوان برگزیدگان مردم انتخاب می شوند این پیروزی را فضل الهی بدانند و شکر گذار خداوند و مردم باشند و آرامش را حفظ کنند و کسانی هم که انتخاب نمی شوند آنها هم با شرح صدر انتخاب مردم را قبول کنند .

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه