اخبار داغ

حضور سرنوشت ساز/

رئیس جمهوری میخواهم که حامی مستضعفان باشدنه سرمایه داران/ برای تعیین سرنوشت وطنم آمده ام

رئیس جمهوری میخواهم که حامی مستضعفان باشدنه سرمایه داران/ برای تعیین سرنوشت وطنم آمده ام
آمده ام رئیس جمهوری را انتخاب کنم که حامی مستضعفان باشد وطعم فقر را چشیده باشدنه حامی سرمایه داران وثروتمندان ورئیس جمهور منتخب باید کاری کند که مستضعفان هم در رفاه باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نسیم قائن ، امروز روز سرنوشت ملت ایران است پیروجوان نمی شناسد همه درراه تعیین سرنوشت قدم گذاشته اند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

مادری به همراه فرزند خردسال خود در اولین ساعات آغاز رای گیری در پای صندوق رای حضور یافته بود

,

این بانوی قاینی میگوید :ازکودکی فرزندانم را در همه برنامه ها با خود همراه می کنم تابه یک آگاهی  درباره آینده خودبرسند.

,

, ,

فرجامی که به همراه دو فرزند خود دراین روز سرنوشت ساز حضور دارد گفت: فرزند بزرگترم علاقه مند بود که بداند انتخابات به چه صورت برگزار می شود ولذا با همدیگر آمدیم تا از نزدیک با روند انتخابات نیز آشنا شود.

,

یکی دیگر از بانوان قاین نیز گفت: آمده ام رئیس جمهوری را انتخاب کنم که حامی مستضعفان  باشد وطعم فقر را چشیده باشدنه حامی سرمایه داران وثروتمندان ورئیس جمهور منتخب باید کاری کند که مستضعفان هم  در رفاه باشند.

,

, ,

او می گوید آمده ام به رئیس جمهوری رای دهم که حامی رهبرم باشد.

,

قربان پور از آتش نشانان قاین که به همراه سایر همکارانش برای رای دادن آمده است می گوید:حضور مردم در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه گویان جهان وآمریکا واسرائیل است .

,

وی گفت: حضورمان درصحنه انتخابات به منزله پیروی از نظام جمهوری اسلامی ایران است وقطعا این نظام تا ابد پاینده باقی خواهد ماند.

,

, ,

یکی از جوانان قاینی اگر چه تجربه رای دادن به نمایندگان مجلس را دارد اما برای اولین بار می خواهد رئیس جمهور انتخاب کند .

,

این جوان قاینی به خبرنگار ما گفت: هدف من از حضور در انتخابات تعیین سرنوشت کشور وآینده وطنم است .

,

وی با توصیه به همسن وسالانش به خصوص رای اولی ها می گوید همه به پای صندوق های رای بیایید چرا که این انتخابات یک انتخاب مهم در تاریخ ایران است .

,

, ,

محمدپوریکی از بانوان فرهنگی قاین گفت:خوشحالیم که می توانیم آزادانه در سرنوشت کشورمان سهیم باشیم واین حضورمان مشت محکمی بردهان دشمنان نظام واسلام است.

,

وی گفت: این انتخابات برکت نظام است وهمه باید باهم دراین انتخابات شرکت کنیم.

,

یکی دیگر از فرهنگیان قاین نیز در گفتگو با خبرنگار نسیم قاین گفت: حضور هریک از ماایرانیان در پای صندوق های رای به منزله تحکیم واقتدارنظام جمهوری اسلامی وپاسخی کوبنده به دشمنان نظام است

,

وی افزود:درکشور ما نظام مردم سالاری از نوع دینی حاکم است وما باشرکت درانتخابات سرنوشتمان راخودمان تعیین می کنیم واین رابارهابه دنیا اعلام کرده ایم.

,

, ,

این شهروندقاینی در ادامه اظهارداشت:انتخابات ریاست جمهوری از مهم ترین انتخابهایی است که باید با حضور خودمان به همه جهانیان اعلام کنیم که مردم سالاری دینی داریم وآزادانه وبا امنیت پای صندوق های رای حاضرمی شویم وبه هرکس که دلمان بخواهد رای میدهیم

,

وی گفت:نتیجه انتخابات به نفع هرکس باشد قطعا پیروز انتخابات مردم هستند وآن کس که رای می آورد از هر طیف وگروهی که می خواهد باشد باید قانون مدار باشد وقانون را رعایت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه