اخبار داغ

فرمانده سپاه دهگلان با حضور درشعبه اخذ رای:

حضور گسترده مردم پای صندوقهای رای باعث یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی می شود

حضور گسترده مردم پای صندوقهای رای باعث یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی می شود
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان گفت: حضور گسترده و حماسی مردم امروز درپای صندوقهای رای باعث باس ونا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به  نقل از دهگلان شیدا، سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری با حضور در شعبه اخذ رای اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای باعث مایوس شدن دشمنان شده و انقلاب اسلامی ایران را در مقابل آنها بیمه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, از دهگلان شیدا,






وی  بابیان اینکه دشمن توطئه های زیادی از راه های مختلف برای انتخابات در سر دارد افزود: دشمن با مشاهد استقبال پرشور و حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی نا امید می شود.


فرمانده سپاه دهگلان با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات که ماندگاری انقلاب را افزایش می دهد تصریح کرد: حضورگسترده مردم  مشت محکمی بر دهن یاوه گویان است تا از توطئه چینی علیه ملت ایران دست بکشند.


حیدری با تاکید بر اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری توجه به اهمیت ماندگاری انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای ملت ضروری است، افزود: برای حفظ این نظام تلاشهای فراوانی انجام شده و شهدایی زیادی چه در زمان پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن خون خود نثار انقلاب کرده‌اند.  


فرمانده سپاه دهگلان با اشاره به اینکه دشمن در صدد است تا دستاوردهای انقلاب را از بین ببرد، خاطرنشان کرد: همه تلاشها در کشور باید در راستای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و ماندگاری آن باشد.  

 


وی با یادآوری اینکه تلاش زیادی در راستای انتخابات سالم در کشور در حال انجام است گفت: مردم و کاندیداها  با رعایت اصول و اخلاق انتخاباتی در جهت جذب حداکثری مردم به پای صندوق‌های رای تلاش نمایند و دقت کنند که بهانه به دست دشمن نداده و با حرکات ناصحیح و بداخلاقی انتخاباتی آب در آسیاب دشمن نریزند.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان از مردم شهرستان خواست با حضور گسترده در پای صندوقهای رای به دشمنان ثابت کنند که حامی و پشتیبان   نظام اسلامی هستند

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه