اخبار داغ

رحیمی در جمع خبرنگاران؛

۲۰ صندوق سیار در شهر تهران

۲۰ صندوق سیار در شهر تهران
رئیس هیئت نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران گفت: ۲۰ صندوق سیار در شهر تهران پیش‌بینی شده است تا بصورت مکمل به انتخابات کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رحیمی رئیس هیئت نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستای استان  تهران در حاشیه بازدید از روند انتخابات در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران،  با اشاره به اینکه به ازای هر صندوق به صورت میانگین یک و نیم نفر بازرس پیش بینی شده که باید حضور پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد : با توجه به اینکه شمارش آرا در تهران طولانی تر خواهد بود پیش بینی شده نفرات جایگزین را به عنوان مکمل و نیروی کمکی برای نظارت در نظر گرفتیم که در این امر اختلالی ایجاد نشود.

,

رحیمی با اشاره به دستگاه‌های اخذ رأی الکترونیکی هم تصریح کرد: در سطح استان تهران 18 نقطه انتخابات الکترونیکی انجام می‌شود که موارد خرابی به صورت جزئی داشتیم اما مشکل جدی وجود ندارد.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران بیان داشت: از ابتدا دغدغه دستگاه‌های الکترونیکی را داشتیم زیرا می‌توانست در صورت خرابی تاثیر منفی بر افکار عمومی و شمارش آراء داشته باشد.

,

وی تاکید کرد: نکته قابل توجه تجمیع و شمارش آراء است که همچنان این دغدغه برقرار است و امیدواریم جواب مثبت بگیریم.

,

رحیمی با اشاره به استقبال گسترده مردم از انتخابات گفت: 20 صندوق سیار در شهر تهران پیش‌بینی شده است تا بصورت مکمل به انتخابات کمک کند.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران با بیان اینکه قرار است عوامل اجرایی در حوزه هایی که دارای ازدحام جمعیت هستند افزوده شود، اظهار داشت: براساس گزارشات مردمی صف ها طولانی شده لذا با وجود محدودیت قانونی می‌خواهیم در مناطق 1،3،5،6،14و17 عوامل اجرایی اضافه می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه