اخبار داغ

گزارشی از ماراتن انتخابات 96 در استان سمنان؛

دیار قومس رنگ حماسه به خود گرفت/حضور پرشور پای صندوق های رای

دیار قومس رنگ حماسه به خود گرفت/حضور پرشور پای صندوق های رای
از اولین لحظات آغاز رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکنون، شعب رای گیری در استان سمنان شلوغ و صف‌ها طولانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، چند ساعتی است که از آغاز انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا می گذرد ولی هم اکنون نیز شعب رای گیری در استان سمنان شلوغ و صف‌ها طولانی می باشد و شور انتخاباتی همه استان را فرا گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در این دور از انتخابات 742 شعبه اخذ رأی شامل 450 شعبه شهری و 292 شعبه روستایی و 602 شعبه ثابت و 140 شعبه سیار آماده حضور هموطنانمان برای اخذ رأی هستند که در هر یک از شعب حداقل 2 صندوق  اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

,

 انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

,

بر این اساس 10 هزار و 33 عوامل اجرایی و نظارتی ، امنیتی و پشتیبانی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.

,

حضور پرشور سمنانی ها پای صندوق های رای

, حضور پرشور سمنانی ها پای صندوق های رای,

مردم شهیدپرور شهرستان سمنان از ساعات اولیه رأی‌گیری یک‌بار دیگر حماسه‌آفرینی خود را با حضور در عرصه انتخابات به منصه ظهور رساندند.

, مردم شهیدپرور شهرستان سمنان از ساعات اولیه رأی‌گیری یک‌بار دیگر حماسه‌آفرینی خود را با حضور در عرصه انتخابات به منصه ظهور رساندند.,

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان پس از انداختن رای خود در صندوق رای مستقر در مسجد المهدی سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است اظهار کرد: دشمنان در تلاش است تا در برگزاری امن انتخابات ایجاد اخلال کند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با همراهی اقشار مختلف مردم تمام این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

, سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان پس از انداختن رای خود در صندوق رای مستقر در مسجد المهدی سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است اظهار کرد: دشمنان در تلاش است تا در برگزاری امن انتخابات ایجاد اخلال کند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با همراهی اقشار مختلف مردم تمام این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.,

قاسمی افزود: وظیفه اصلی نیروی انتظامی در جریان روند برگزاری انتخابات، تامین امنیت آن است که با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم تامین امنیت در انتخابات این موضوع به نیروی انتظامی محول شده است.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به نقش آحاد مردم در تداوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر امروز شاهد آن هستیم که نظام جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی برخوردار است به واسطه همین مردمسالاری دینی است که در کشور پایه ذاری شده است.

,

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات در کشورمان بر 3 پایه خداباوری، مردم باوری و خودباوری برگزار می شود و امروز مردم به خوبی نقش خود را در تعیین سرنوشت ایران مشاهده می کنند.

,

قاسمی با بیان اینکه انتخابات یکی از مولفه های اصلی قدرت در جمهوری اسلامی انتخابات گفت: اقتدار کشور ما ناشی از حضور اقشار مختلف مردم در صحنه های گوناگون نظیر انتخابات است و این موضوع دشمنان را در دستیابی به اهدافشان مایوس می کند.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم امنیت محصول مشارکت جمعی است لذا می توان گفت یکی از کارکردهای انتخابات نیز تثبیت امنیت ملی است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,
مردم شاهرود حماسه آفرین شدند/آفتاب حضور طلوع کرد
,
مردم شاهرود حماسه آفرین شدند/آفتاب حضور طلوع کرد
,
مردم شاهرود حماسه آفرین شدند/آفتاب حضور طلوع کرد
, مردم شاهرود حماسه آفرین شدند/آفتاب حضور طلوع کرد,

شاهرود صبح آدینه خود را با طلوع خورشید حضور آغاز کرد از نخستین ساعات رای گیری، شعب اخذ رای مملو از جمعیت هستند و پسر و جوان، مرد و زن از نقاط دور و نزدیک به پای صندوق های رای می شتابند تا به نوبه خود سهمی در این حماسه آفرینی داشته باشند برای دیدن این شکوه باید در بین مردم بود مردمی که یکهزار شهید دادند، هشت سال جنگیدند، ده ها جانباز سرافراز را تقدیم انقلاب کردند با ناملایمات و مشکلات زیستند اما خم به ابرو نیاوردند تا نشان دهند، پای نظام و ارزش های آن هستند.

,

باید به میان مردم رفت تا از بزرگی شان درس گرفت و مسجد مدرسه قلعه میعادگاه عشق این زمان بهترین مکان است مادر شهید شریعتی در حالی که به سختی با خانواده به محل رای گیری آمده می گوید: برای نظام و انقلابم رای می دهد برای جمهوری اسلامی ایران و سرافرازی آن در جهان و دنیا تا ان شالله پرچمش به دست صاحب اصلی اش باشد.

,

فرزندش تاکید می کند: از دیشب می گوید برای صبح آماده باشید تا رای دهیم بارها به همسرم گفت شناسنامه های را روی تلویزیون قرار دهید تا فراموش نکنیم این قدر اصرار برای حضور همیشه در مادر الگوی ما شده است از جوانی همینگونه بود تا امروز هم سر شوق حضور دارد.

,

محمد رضا شاه حسینی دیگر شهروند شاهرود نیز ار حضور پای صندوق می گوید: نیم ساعتی مانده بود تا در شعبه اخذ رای باز شود که من آمدم گمان می کردم نخستین نفرهستم اما وقتی آمدم 14، 15نفری جلوتر از من بودند این همه شور و شوق مرا یاد زمان جنگ در همین مسجد مدرسه قلعه می اندازد که چگونه مردم برای جبهه ها تدارکات می دیدند.

,

وی می افزاید: مردم شاهرود همیشه همینقدر در صحنه بوده اند در تمام صحنه ها از انقلاب، حادثه گنبد، درگیری ها، جنگ تحمیلی، دوران سازندگی، تحریه ها، دفاع از حرمین شریفین و ..بارها و بارها مردم ما در صحنه بودنشان را اثبات کرده اند.

,

اینجا مسئولان نیز در کنار مردم حضور دارند سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه ناحیه شاهرود درباره روند برگزاری انتخابات می گوید: خوشبختانه همه چیز به خوبی فراهم است از صبح که آغاز روند تحویل صندوق ها آغاز شد همه چیز بدون هیچ مشکل تا کنون در دست انجام است و شعب نیز در راس ساعت باز گشایی شدند.

,

دامغانی درباره تامین امنیت رای گیری در سطح شهرستان شاهرود نیز، تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با همراهی وزارت کشور و مجریان انتخاباتی در راستای تامین امنیت شعب رای گیری نقش آفرینی می کند که برای این منظور 300 مامور امنیتی و بسیجی در شهرستان استقرار یافته اند.

,

فرمانده نیروی انتظامی شاهرود نیز با بیان اینکه یکهزار و 100پلیس وظیفه تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند، گفت: خوشبختانه هیچ گزارش خاصی از مشکلات امنیتی انتخابات سطح شهرستان به دست نیامده و روند برگزاری این رویداد مهم در حال انجام است.

,

سرهنگ اشرفی تاکید کرد: خوشبختانه جو نسبتا آرام و خوبی در ایام تبلیغات انتخابات و هنگام رای گیری در شاهرود مشاهده کرده ایم که باید گفت با همراهی تمام عوامل اجرایی، کمترین مشکلات را در این شهرستان دیده ایم و این امر جز با مساعدت همه دستگاه های اجرایی و مردم میسر نمی شود.

,

معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود نیز ضمن اشاره به استقبال خوب مردم از این انتخابات، گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای در ساعات اولیه همه ما را شگفت زده کرد.

,

سید محمد رضا هاشمی گفت: ۲۲۵شعبه اخذ رای شامل ۱۲۷شعبه در شهر، ۲۵شعبه در بخش مرکزی، ۵۱شعبه در بخش بسطام و ۲۲شعبه هم در بخش بیارجمند تا ساعت 18 آماده دریافت آراء مردم شهید پرور این شهرستان خواهند بود.

,

وی افزود: بیش از 735 نفر برای دست یابی به ۲۷۵کرسی شوراهای اسلامی این شهرستان با هم به رقابت می پردازند تا تکلیف ۳۲عضو شورای اسلامی پنج شهر تابعه، هفت عضو شورای شهر شاهرود و ۶۸۰نفر نیز در روستاها مشخص شود. همچنین ۵۰شعبه رای گیری در شهرستان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده اند از این تعداد، ۳۵شعبه ثابت و ۱۵شعبه هم به صورت سیار خواهند بود.

,

انتخابات همچنان ادامه دارد اینجا شاهرود شهر معلمان دین و اخلاق است و ده ها هزار عاشق ولایت فقیه و نظام امروز با هر رنگ و عقیده ای آمده اند تا یکصدا مهر تائیدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند اینجا حماسه ها خلق می شود.

,

, ,

, ,

تجلی حضور حماسی در سرخه

, تجلی حضور حماسی در سرخه,

مردم سرخه از دقایق نخست روز انتخابات تاکنون در پای صندوق های رأی حضور یافته اند، تا بگویند ما به وعده خود عمل کردیم و انتظار داریم منتخب ما نیز به وعده های خود عمل کند.

,

حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه سرخه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی در مسجد ولی عصر(عج) سرخه ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات اظهار داشت: مردم باید بار دیگر با حضور حماسی خود پای صندوق های رأی به دشمنان نشان دهند که پای آرمان های انقلاب ثابت قدم ایستاده اند.

,

وی اظهار داشت: مردم شریف ایران اسلامی با تأسی و اقتدا به منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت که به صراحت تأکید داشتند بر حضور حداکثری در انتخابات امروز در صحنه حاضر می شوند.

,

امام جمعه سرخه تصریح کرد: ملت ایران امروز با حضور حداکثری خود توأم با بصیرت مردم به ندای حضرت آقا لبیک می گویند.

,

حجت الاسلام فاطمی بصیر  بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر تثبت نظام حاکمیت و افزایش ارتباط بین مردم و نظام و اعتبار جایگاه ایران اسلامی درسطح منطقه و بین الملل بسیار اثرگذار است.

,

وی اظهار داشت: مردم امروز به منظور افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام مردمی به عنوان نظام مردم سالاری دینی پای صندوق های رأی می آیند و با انتخاب اصلحی که خواهند داشت برگ زرین و درخشان دیگری بر صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ترسیم می کنند.

,

, ,

, ,

, ,

حضور گسترده میامی ها در انتخابات

, حضور گسترده میامی ها در انتخابات,

 مردم شهرستان میامی از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا بار دیگر حماسه‌ای عظیم را در تاریخ کشورشان ثبت کنند.

,

صف‌های طولانی و گسترده مردم شهرستان در شعب اخذ رأی نشان‌دهنده مشارکت بالای مردم در انتخابات است.

,

صفائی پور امام جمعه میامی پس ازانداختن رای خود با بیان اینکه تجربه نشان داده که ملت ما هم زمان شناس بوده و هم بصیرت بالایی دارند، گفت: مردم ما پیام های راهبردی و حساس را از ولی امر مسلمین می شنوند با این مقدمات با حضور پرشور با صندوق ها در ساعات اولیه وآنچه امروز دیده می شود حماسه پرافتخاری ملت ما خلق خواهد کرد وبرگ زرینی دیگری را در صفحه نظام مقدس اسلامی خواهد افزود.

وی انتخابات را انتخاباتی سالم و با امنیت کامل دانست و یادآور شد: رهبر انقلاب فرمودند انتخابات باید درآرامش برگزار شود که این را ما هم می بینیم وانتخابات  روز جشن وشادی مردم است.

صفائی پورافزود: این حالت شادی و فرح انگیز را در مردم می بینیم که باروحیه شاد وعزمی راسخ در ستوه انتخابات قرار گرفتند که افراد رای خود را بنویسند.
امام جمعه میامی توصیه کرد: مردم ما و رای اولی ها که خاطره شیرین در ذهنشان می ماند دراولین فرصت رای خود را بدهند وملت ما باید بداند یک رای آنها سرنوشت ساز است و حتی یک رای هم در تعیین سرنوشت و منظر جهانی تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه اگر ما امروز احساس افتخار می کنیم با رای و حضور در صحنه ها است، افزود:در این صحنه پرافتخار همه حماسه خواهد آفرید و ملت ما افتخاری دیگر برای نظام به ارمغان خواهند آورد.

,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه