اخبار داغ

اعتراض شدید مردم به کندی روند رای گیری در شعب اخذ رای کهگیلویه و بویراحمد

اعتراض شدید مردم به کندی روند رای گیری در شعب اخذ رای کهگیلویه و بویراحمد
روند رای گیری در شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان و سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد به علت ازدحام بیش از حد جمعیت در شعب اخذ رای و استفاده از شیوه الکترونیکی به کندی انجام می شود که این امر باعث اعتراض شدید مردم شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس از ساعت 8 صبح امروز که انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور آغاز شده است به دلیل ازدحام جمعیت ، زیاد بودن تعداد کاندیداهای شوراها و استفاده از دستگاه الکترونیکی برای اخذ رای در شعب رای گیری، روند اخذ رای در شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان و  نقاط مختلف این استان به کندی انجام می شود و اعتراض مردم به مسئولان امر برای افزایش شعب اخذ رای نیز نتیجه ای در بر نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  از ساعت 8 صبح امروز که انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور آغاز شده است به دلیل ازدحام جمعیت ، زیاد بودن تعداد کاندیداهای شوراها و استفاده از دستگاه الکترونیکی برای اخذ رای در شعب رای گیری، روند اخذ رای در شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان و  نقاط مختلف این استان به کندی انجام می شود و اعتراض مردم به مسئولان امر برای افزایش شعب اخذ رای نیز نتیجه ای در بر نداشته است. ,

در بررسی خبرنگار این پایگاه خبری از سطح شعب اخذ رای در یاسوج و تماس های مردمی مبنی بر کندی روند رای گیری در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت درج این خبر (17:50) همچنان اعتراض ها به این موضوع از سوی مردم ادامه دارد و مسئولان امر نیز در این زمینه پاسخگوی رای دهندگان نیستند.

, در بررسی خبرنگار این پایگاه خبری از سطح شعب اخذ رای در یاسوج و تماس های مردمی مبنی بر کندی روند رای گیری در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت درج این خبر (17:50) همچنان اعتراض ها به این موضوع از سوی مردم ادامه دارد و مسئولان امر نیز در این زمینه پاسخگوی رای دهندگان نیستند.,

به گفته افراد حاضر در شعب اخذ رای نا آشنایی مردم با روند رای گیری الکترونیکی به ویژه افراد سالخورده،کم سواد و بیسواد موجب کند شدن رای گیری شده است. 

,

به نظر می رسد در صورت ادامه این روند و کندی بیش از حد اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امشب بسیاری از کسانی که به شعب اخذ رای مراجعه کرده اند نتوانند رای خود را به صندوق بیندازند .

,

باید دید تا زمان قانونی روند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مسئولان ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد چه تدبیری برای حل کندی روند انتخابات در این استان به کار می برند و آیا می توانند اعتراض  خیل عظیم جمعیتی که تاکنون موفق به اخذ رای خود نشده اند باشند یا خیر.

,

در حال حاضر رای گیری در تمامی شعبه های پیش بینی شده با حضور پر شور مردم ولایی کهگیلویه و بویراحمد به کندی در حال انجام است.

,

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۹۲۴ شعبه اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه