اخبار داغ

نیروهای نظامی و امنیتی نعمتی برای کشور هستند/ ۴ آذر ۶۵ روز مقاومت ایران اسلامی

نیروهای نظامی و امنیتی نعمتی برای کشور هستند/ ۴ آذر ۶۵ روز مقاومت ایران اسلامی
امام جمعه اندیمشک با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز گفت: این یک افتخار است که در کمتر از ۲۴ ساعت عاملان این جنایت توسط برادران سپاه دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ندیمشک جوان: امام جمعه اندیمشک در خطبه های یان هفته نماز جمعه اندیمشک ضمن تقدیر از سپاه پاسداران گفت: در روزهای گذشته شاهد حادثه تروریستی در اهواز بودیم، و در این جنایت دو تن از کارکنان خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندیمشک جوان,

به گزارش اندیمشک جوان، حجت الاسلام نعمت الله خدامی افزود: خوشبختانه در کمتر از ۲۴ ساعت با تلاش برادران سپاه خوزستان این اشرار و منافقین دستگیر شدند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: ما به خودمان می بالیم و افتخار می کنیم که این چنین سربازانی در دفاع از حریم ولایت و جمهوری اسلامی داریم.

,

امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری با انتقاد از برخی افراد سیاسی که به نیروهای امنیتی ایراد می گیرند، گفت: این نیروهای امنیتی ابزار خداوند متعال برای حفظ نظام و انقلاب هستند، و اگر اینها نباشند شما در فاصله یک وضو گرفتن هم ممکن است درو شوید.

,

وی با اشاره به اینکه این موضوع از دسیسه های کشور های غربی است، گفت: آیا در کشور های غربی به نیروهای نظامی و امنیتی اینطور توهین می شود؟ هیچ جای دنیا اینطور نیست! می گویند این آزادی است، این که دیگر آزادی نیست به سمت ولنگاری می رود.

,

ضمن گرامی داشت روز مقاومت دزفول گفت: اندیمشک هم نماد مقاومت است، و روزی ۵۴ هواپیما همزمان این شهر را بمباران کردند.

,

وی در ادامه افزود: این روز یعنی چهارم آذر ماه، سالروز حماسه و مقاومت مردم مظلوم اندیمشک در برابر یک ساعت و ۴۵ دقیقه بمباران هوایی جنگنده‌های رژیم بعثی عراق است.

,

حجت الاسلام خدامی گفت : در این روز بیش از ۴۰۰ نفر از مردم، رزمندگان و مسافران بی‌گناه در خاک و خون غلتیدند و با خون خود نظام مقدس اسلامی ما را آبیاری و ریشه‌های آن را مستحکم‌تر کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه