اخبار داغ

حضور هنرمندان هرمزگانی پای صندوق های رای+تصاویر

حضور هنرمندان هرمزگانی پای صندوق های رای+تصاویر
در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، تعدادی از هنرمندان استان هرمزگان نیز به پای صندوق‌های رای رفتند تا رئیس‌جمهور منتخب خود را برگزینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده ، با آغاز انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، تعدادی از هنرمندان استان هرمزگان نیز به پای صندوق‌های رای رفتند تا رئیس‌جمهور منتخب خود را برگزینند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , فرهنگ کده , ، با آغاز انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، تعدادی از هنرمندان استان هرمزگان نیز به پای صندوق‌های رای رفتند تا رئیس‌جمهور منتخب خود را برگزینند.,

 

,

صبح امروز 29 اردیبهشت ماه سال 96، با آغاز رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیاری از هنرمندان هرمزگانی به پای صندوق‌های رای رفتند تا نام رئیس‌جمهور منتخب‌شان و شوراهای شهر و روستای خود را را روی برگه رای بنویسند.

,

 

,

زمان رسمی شرکت در انتخابات 18 اعلام شده است ولی مرسوم است که این مهلت تمدید می‌شود و با نزدیک شدن به ساعات عصرگاهی و کاهش گرمای هوا حضور مردم و به ویژه هنرمندان پررنگ‌تر می‌شود.

,

 

,

حبیب ناصری بازیگر تئاتر هرمزگانی با حضور در پای  صندوق های رای  در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ؛ بیان کرد: حضور درانتخابات را وظیفه خودم می دانم و از آنجایی که این حق دراختیار من قرار دادند که انتخاب کنم قبل از اینکه دشمنان ما با زور برسرانتخاب بیایند من انتخاب کنم.

,  فرهنگ کده ,

 

,

وی با بیان اینکه  اگر رییس جمهوری که من طرفدار آن بودم و رای نیاورد به رای اکثریت احترام می گذارم ؛ تصریح کرد: هرکسی انتخاب شود رییس جمهور ما خواهد بود  بایست به او احترام گذاشت و بادوستی و وحدت درکنار طرفداران رییس جمهور منتخب هستیم و به ایرانی بودن خود افتخار می کنیم.

,

 

,

محمد یاسین کاهشی  یکی از رأی دهندگان هرمزگانی حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی خود دانست و گفت: این که خود بتوانم در سرنوشت کشورم  تاثیر داشته باشم و با حضورم ثابت کنم که یک ایرانی متعصب هستم و شاید یک نفر به چشم نیام اما همین یک نفرها میلیون ها نفر می شوند که چشم کشور های ضد اسلام و انقلاب و کشور عزیزمان را کور خواهند کرد.

,

 

,

کاهشی با بیان اینکه هدفم از شرکت تنها یک مهر بر روی شناسنامه نیست ؛ افزود: هدفم همیشه در صحنه های حماسی است که باید حضور داشته باشم. من به انقلاب و به وطنم به رهبری  لبیک می گویم که یک جواب دندان شکن به غاصبین این نظام به بد خواهان این مملکت بدهم و بنا به گفته رهبرم حضور در انتخابات را یک وظیفه می دانم.

,


وی با اشاره به اینکه من طبق تحقیقات و مشاهده مناظره ها کاندید مورد نظرم را انتخاب کردم ؛ خاطر نشان کرد: اگر کاندید مورد نظرم انتخاب نشد از شخصی که به عنوان رئیس جمهور یا شورا شهر توقع دارمکه آن چه وظیفه اش می باشد در نظر بگیرد توقعات و انتظارات را بجا کند و برای کاندید مورد نظرم که انتخاب نشد آرزوی موفقیت در دوره های بعدی و تمام مراحل زندگی میکنم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه