اخبار داغ

روز درخشش ملت؛

موج صفوف رای دهندگان بوشهری برکرانه خلیج فارس+ تصاویر

موج صفوف رای دهندگان بوشهری برکرانه خلیج فارس+ تصاویر
حضور گسترده بوشهری ها و صفوف انبوه آنها امروز در پای صندوق های رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یادآور امواج خروشان دریای خلیج فارس در روزهای طوفانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازگام نیوز؛ ملت شریف، آگاه و صبور ایران اسلامی باردیگر با اراده ای قوی و قدم های استوار برای خلق حماسه ای جاویدان به صحنه آمده اند تا با انتخابی شایسته گام بزرگی در راه اعتلا و پیشرفت کشور بردارند.
انتخابات به عنوان عالی ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم در کشور اسلامی ایران تجلی یافته است.
مردم ایران با شرکت در انتخابات که از اهمیت خاصی برای نظام و انقلاب برخوردار است در روزی سرنوشت ساز به میدان خواهند آمد تا در تعیین مسیر حرکت آینده کشور ، خود را سهیم و دخالت دهند.
حضور گسترده مردم ایران در ادوار انتخابات انقلاب باعث شده تا همواره جهانیان شاهد بالندگی و تثبیت مردم سالاری دینی در کشوری باشند که در تمام لحظه های سرنوشت ساز و حیاتی خود برای اعتلا و استقلال نظام خود حاضر و قادر به نقش آفرینی هستند.
شور و هیجان انتخابات آن قدر در جامعه ما نشاط و انگیزه ایجاد کرده که باید بخاطر این همه حق انتخاب بر خلاف کشورهایی که مردم آن از کمترین حق انتخاب و مشارکت در تعیین سرنوشت خود محروم هستند، شکرگزار پروردگار باشیم.
مردم همیشه سرافراز و بصیر ایران اسلامی بارها نشان دادند که با وجود مشکلات و تنگناها، آنجا که پای نظام و انقلاب در میان است جوانمردانه به میدان آمده و این بار نیز حماسه ای دیگر در روز 29 اردیبهشت تکرار خواهند کرد و با آرای خود که ضامن استقلال و امنیت ماست، درسی فراموش نشدنی به استکبار و ایادی آن خواهند داد.
رای هر ایرانی بیش از هر سلیقه و گرایشی بزرگترین ارزش معنوی را برای میهن دارد که آن هم رای به استقلال، آزادی و حاکمیتی است که چنین فضای دموکراسی را انقلاب برای ما فراهم کرده است.
اگرچه هر کس به اندازه تفکر و آگاهی خود رای می دهد اما چیزی که سرنوشت انسان را می سازد و به تعالی و روشنایی می رساند استعدادهایش نیست بلکه امروز و فردایش به انتخاب هایش بستگی دارد، انتخابی درست که فردایی روشن برای ما تضمین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,

, , ,


رای دادن اگرچه کار آسانی است، اما آنچه اتفاق می افتد سرنوشت یک مملکت و جامعه را تغییر و توسعه می دهد بنابراین در این روز سرنوشت ساز باید تمامی تفکر و تعقل و خرد و ندای وجدان و بیداری ذهن خود را بگونه ای که نتیجه آن بر اقتدار و ابهت نظام بیش از پیش بیافزاید، بکار ببندیم.
انتخابات 29 اردیبهشت 95 از مهم ترین و سرنوشت ترین دوران انقلاب است که در این روز مردم به عنوان ولی نعتمان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با درک صحیح موقعیت و شرایط کشور با گام های استوار خود به پا خاسته اند تا در مسیر توسعه کشور با خواست و اراده خود انتخابی کنند که ضامن تعالی، استقلال و تثبیت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
بی گمان روز 29 اردیبهشت سال 96 برگ زرین و پرافتخاری در تقویم زندگی ما رقم خواهد خورد که مردم باحضوری آگاهانه و خردمندانه چشم جهانیان را مات و مبهوت خواهد کرد.
در این روز شعبه های اخذ رای در استان ساحلی بوشهر از همان دقایق آغازین رای گیری شاهد حضور گسترده مردمی است که با یکدیگر همگام شدند تا برای تعیین سرنوشت خود حماسه بیافرنند و شکوه حضور خود را جهانی کنند.
صحنه انتخابات بوشهر امروز مختص یک قشر یا طیف خاصی نیست امروز زن و مرد، پیر و جوان، همه و همه خود را در مسیر شعبه های رای قرار دادند و همچون موجی خروشان روانه شعبه های رای گیری می شوند تا بار دیگر حماسه ای به رنگ حضور رقم بزنند و همگان را از حضور خود شگفت زده کنند و مرزبانی خود از آب های نیلگون خلیج فارس را این بار با آرا خود به تصویر کشانند.
بر خلاف رویه های انتخابات های گذشته که مردم رای دادن خود را موکول به ساعت های پایانی می کردند امروز از ساعات اولیه در شعبه های رای گیری حضور یافته اند تا براساس شواهد عینی و پیش بینی ها میزان مشارکت در این انتخابات را نسبت به ادوار گذشته بالاتر ببرند.
یک جوان بوشهری که همراه با کودک خردسال در محل رای گیری حاضر شده بود گفت: امروز با حضور در خیل جمعیت شرکت کننده در انتخابات می خواهیم به دشمنان ایران اسلامی نشان دهیم که همواره مرزبان و حافظ نظام جمهوری اسلامی هستیم.
محمد هادی فرهمند افزود: این حضور بیانگر این است که تا آخرین قطره خون هم که شده در دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی کوتاه نیامده و هر روز پررنگ تر از دیروز خود را موظف به حضور در عرصه های مهم می دانیم.
شهروند سالمند بوشهری که به دلیل کهولت سن لنگان لنگان در مسیر نزدیک به شعبه رای گیری حرکت می کرد گفت: حضور در انتخابات را تیر خلاصی بر قلب دشمنان دانسته و آنها را از هر قصد شوم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ناامید و مایوس می کند.
احمد معتمدی اضافه کرد: همچنین این حضور یک پیام برای رهبر فرزانه انقلاب است که به ایشان ثابت کنیم همواره در راه ولایت حرکت کرده و ذره ای از مسیر و آرمان های ارزشمند خود عقب نخواهیم نشست.
وی گفت: هم اکنون که 58 سال سن دارم هیچ یک از انتخابات های دوران زندگی خود را از دست نداده چراکه حضور در انتخابات به منزله تعیین سرنوشت کشور است و حضور نیافتن در آن معنی و مفهومی نخواهد داشت.
دیگر شهروند بوشهری که 2 برادر خود را در راه آرمان های نظام تقدیم کرده است گفت: حضور گسترده ما در انتخابات ارمغان آورنده بیداری و هوشیاری ملت است و همین امر ایجاب کرده تا همواره حضوری آگاهانه در این عرصه داشته باشیم.
ابوالقاسم شمسا اظهار داشت: در این انتخابات با حضور خود تداوم راه برادران شهیدم را تثبیت کرده و به آمریکا یجهانخوار و اسرائیل فتنه گر ثابت می کنیم که ایران جای هیچکدام از آنها و دخالت بی جای آنان نبوده و نخواهد بود.
وی یادآور شد: همچنین این حضور یک لبیک به رهبر معظم انقلاب است که همواره حضور گسترده در عرصه انتخابات مورد تاکید جدی وی قرار دارد.
یک سرباز اهوازی که بواسطه خدمت سربازی خود در بوشهر انتخاب خود را در بین هموطنان بوشهری خود انجام می دهد گفت: امروز به صحنه سرنوشت ساز انتخابات آمدم تا بین اصلح و اصلح تر یک انتخاب خوب داشته باشم و کشور راه در مسیر بهبود شرایط اقتصادی یاری رسان باشم و روند پیشرفت و آبادانی آن را تسریع کنم.
حمید حمیدی اضافه کرد: با توجه به اینکه در ماه های پایانی سربازی خود قرار دارم امیدوارم شرایط به گونه ای رقم خورد که بلافاصله پس از اتمام دوران خدمت مقدس سربازی وارد بازار کار شده و خود را آماده تشکیل زندگی مشترک کنم.
یک شهروند بوشهری گفت: حفظ ارش های نظام، اقتدار و هیمنه کشور در منطقه و در مقابل زورگویان و سلطه طلبان از جمله عواملی است که مثل ادوار گذشته ما را ترغیب به حضور در انتخابات کرده است.
سلمان گورکی افزود: به تاکید امام خمینی (ره) و لیک به رهبر فرزانه انقلاب هر ایرانی موظف به حضور در این عرصه مهم و سرنوشت ساز است تا در سایه این انتخاب بتواند در تعیین سرنوشت شهر و کشور خود نقش آفرینی کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

حضور پرشور مردم کنگان در انتخابات؛

, حضور پرشور مردم کنگان در انتخابات؛,

شرجی و گرمای هوا هم مانع  حضور کنگانی ها نشد+ تصویر

, شرجی و گرمای هوا هم مانع  حضور کنگانی ها نشد+ تصویر,

رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهورى، پنجمین دوره شوراهاى اسلامى شهر و روستا، از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت) آغاز شد.

,

رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهورى، پنجمین دوره شوراهاى اسلامى شهر و روستا از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت) آغاز شد.

,
یکی از نکات قابل توجه انتخابات امروز همانند همه انتخابات‌های گذشته، حضور اقشار مختلف مردم در هوای گرم شهرستان کنگان بود.
,

, ,

, ,

خوشحالی رای اولی های دشتستانی از اولین تجربه حضور در جشن حماسه سیاسی

, خوشحالی رای اولی های دشتستانی از اولین تجربه حضور در جشن حماسه سیاسی,

شماری از رای اولی های دشتستانی که در انتخابات روز 29 اردیبهشت شرکت کرده اند گفتند: خوشحالیم در کشوری زندگی می کنیم که نظرمان برای مدیریت جامعه محترم شمرده می شود و باعث هیجان و غرور مان است.

, شماری از رای اولی های دشتستانی که در انتخابات روز 29 اردیبهشت شرکت کرده اند گفتند: خوشحالیم در کشوری زندگی می کنیم که نظرمان برای مدیریت جامعه محترم شمرده می شود و باعث هیجان و غرور مان است.,

یکی از جوانان برازجانی که رای خود را به صندوق انداخته بود به ایرنا گفت: خوشحالم که می توانم برای آینده خود و کشورم تصمیم بگیرم و اجازه ندهم که دیگران نظر خود را بر من تحمیل کنند.
رضا عباسی افزود: امروز برای اولین بار احساس خوب بزرگی و عزت و اینکه نشان دهم که آینده و سربلندی کشورم برایم مهم است را بخوبی درک کردم.
وی اضافه کرد: برای من مهم است که چه کسی می خواهد اداره کشورم را بدست بگیرد و در جهان نام ایران را بلند نگه دارد و پاسداشت خون شهدا و زحمات کسانی که برای این عزت و سربلندی زحمت کشیدند، باشد.
جوان دیگری که انگشت جوهری خود را نشان می دهد می گوید: هر رای ما بویژه جوانان تیری به قلب دشمنی است برای ما برنامه ریزی کرده است.
مهدی عرب شبانکاره افزود: از اینکه به سن بلوغ سیاسی رسیده ام و می توانم برای آینده خود و مملکتم تصمیم بگیرم بر خود می بالم و قدر این نعمت آزادی و امنیت را می دانم.
وی اضافه کرد: ما جوانان انتظار داریم منتخبان مردم در هر انتخاباتی حق مردم را ادا کنند و به فکر جوانان باشند.
دختر جوانی که به همراه خانواده برای رای دادن حضور پیدا کرده بود گفت: انتخاب همه رای اولی ها مهم است و احساس می کنیم در حکومت سهم داریم.
لیلا عبدالهی افزود: از آنجایی که قبل از حضور در پای صندوق های رای باید انتخابی درست داشته باشیم این چند روز به گونه های مختلف تحقیق و بررسی کرده ام و با مشورت بزرگترهای خود سعی کرده ام انتخابی شایسته داشته باشم.

,
,
,
,
,
,
,
,


وی بیان کرد: باید رو در روی دشمنان بایستیم و جوانان ما نشان دهند که اجاه نخواهیم داد بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند.
جوان دیگری که از اهالی روستای دشتی اسماعیل خانی دشتستان است گفت: امروز با بینش و آگاهی کامل سر صندوق رای حاضر شده ام چون می دانم یک رای من هم در سرنوشت و آینده کشورم تاثیر دارد.
محسن عرب که شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی برای خود می داند افزود: از زمانی که تبلیغات داوطلبان آغاز شد از طرق مختلف کانالهای خبری، رسانه های معتبر و تحقیق و مشورت با بزرگترها پا به پای دیگر افراد با تجربه برای انتخاب اصلح تلاش کردم چون می دانم هر رای ما قطره ای است که دریایی خواهد شد و دشمن را با خود خواهد برد.
وی ادامه داد: خوشحالم در کشوری زندگی می کنم که دارای آزادی کامل، دموکراسی و مردمسالاری دینی است و هر فرد ایرانی با انتخاب همه ارکان نظام بصورت آزاد و بطور مستقیم با رای خود در سرنوشت مملکت سهیم است.
عرب اضافه کرد: به عنوان یک فرد بالغ این روزهای منتهی به انتخابات به همه سخنرانی های رهبرم گوش می دادم تا بتوانم به اهمیت این انتخابات پی ببرم و از اینجا نیز به دوستانم می گویم برنده نهایی ما هستیم و هرکس رای بیاورد همه باید به رای مردم احترام بگذاریم و در فضای دوستی و همدلی این پیروزی را جشن گرفته و برای بالندگی کشور و نظام تلاش کنیم.
شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه همزمان در سراسر ایران برگزار شد.

, ,
,
,
,
,
,
,
,
در شهرستان دشتی استان بوشهر
, در شهرستان دشتی استان بوشهر,
حضور پرشور مردم در ساعات اولیه خبر از خلق حماسه‌ای عظیم می‌دهد

از ساعات اولیه امروز و با بازگشایی درب شعب اخذ رای، شاهد حضور گسترده مردم شهرستان دشتی استان بوشهر برای انداختن آراء خود هستیم که این حضورنشان از خلق حماسه جدید در این دوره از انتخابات می دهد.

بر اساس این گزارش، حضور پر شور مردم دیار شهیدان عاشوری، شهریاری، مهدوی و 231 شهید والامقام شهرستان دشتی در اولین ساعات رای‌گیری سبب غافل‌گیری عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان شده است.

انتخابات یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود در داخل و خارج از مرزهاست و حضور مردم در پای صندوق‌ رأی نشانه پشتوانه مردمی از انقلاب، نظام و دستاوردهای آن است که این امر باعث بیمه‌کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تمام توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

اگر چه قلم از بیان آن چه امروز و تا این لحظه در سطح شهرستان دشتی می‌گذرد ناتوان است اما نمی توان از دیدن پیرمرد و پیرزن‌هایی گذشت که با عصای چهار پایه خود لنگان لنگان به مسجد می‌رساند، با دستان لرزان و پینه بسته خود شناسنامه را از جیب و یا گوشه مینارش( روسری محلی) بیرون آورده و بر صندلی تکیه می‌زنند و از بالای قاب شکسته و بندزده‌ عینکشان با نگاهی به جمع به زیان ناگفته م‌گویند که ما هم در عزت و افتخار این کشور شریک هستیم.

صفوف مردان و زنان که از اولین ساعت ها صبح امروز خود را به محل صندوق های اخذ رای در سراسر خاک شهرستان دشتی رسانده بودند همه را خیره کرده تا زنان در یک صف واحد و مردان در صف دیگری شناسنامه را جهت ثبت تاریخی این روز به یاد ماندنی تحویل دهند.

کودکانی که به همراه خود در محل اخذ رای آمده بودند کنجکاوانه آراء بزرگان خود را برداشته و در صندوق می‌اندازند تا تجربه ای برای سال‌های آینده باشد زیرا این کودکان آینده سازان نظام اسلامی هستند.

زهرا که خود را کارمند یکی از بانک ها معرفی کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: وظیفه شرعی و دینی خود می‌دانم که در انتخابات شرکت کردم.

وی در پاسخ به این که چه انتظاری از رئیس جمهور آینده دارید گفت: مهم‌ترین خواسته بنده اشتغال برای جوانان است. بنده دو فرزند دارم که مدرک دانشگاه در دست دارند اما بیکار هستند فقط همین خواسته دارم که شغل برای جوانان بیکار ایجاد کنند.

آغاز رای گیری در استان مرکزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی که خود را یکی از کارکنان اداره کل اموزش و پرورش استان بوشهر گفت: وظیفه شرعی، اخلاقی و قانونی خود می‌دانیم که در سرنوشت کشور مشارکت داشته باشیم.

وی افزود: از رئیس جمهوری آینده انتظاردارم که اولویت را مسائل اقتصادی قرار دهند و نسبت به مسائل اقتصادی بیشتر توجه داشته باشند و به مسئل فرهنگی کشور بیشتر توجه کنند.

این شهروند خورموج تاکید کرد: تعامل به کشورهای همسایه و مسلمان در دستور کار خود قرار دهند و از تجار، صادرات و واردات چاره‌اندیشی کنند و بیشتر مشکل ما بیشتر در حوزه اقتصادی است و اشتغالزایی برای جوانان را در اولویت قرار دهند.

مریم یکی دیگر از شهروندان خورموج که خود را خانه‌دار معرفی کرد گفت: به خاطر رهبر و عشق به وطنم در انتخابات شرکت کردم و خوشحال هستم.

وی افزود: انتظار داریم که رئیس جمهوری آینده مشکلات جوانان را حل کند و برای بیکاران چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/

,
حضور پرشور مردم در ساعات اولیه خبر از خلق حماسه‌ای عظیم می‌دهد
, حضور پرشور مردم در ساعات اولیه خبر از خلق حماسه‌ای عظیم می‌دهد,

از ساعات اولیه امروز و با بازگشایی درب شعب اخذ رای، شاهد حضور گسترده مردم شهرستان دشتی استان بوشهر برای انداختن آراء خود هستیم که این حضورنشان از خلق حماسه جدید در این دوره از انتخابات می دهد.

بر اساس این گزارش، حضور پر شور مردم دیار شهیدان عاشوری، شهریاری، مهدوی و 231 شهید والامقام شهرستان دشتی در اولین ساعات رای‌گیری سبب غافل‌گیری عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان شده است.

انتخابات یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود در داخل و خارج از مرزهاست و حضور مردم در پای صندوق‌ رأی نشانه پشتوانه مردمی از انقلاب، نظام و دستاوردهای آن است که این امر باعث بیمه‌کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تمام توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

اگر چه قلم از بیان آن چه امروز و تا این لحظه در سطح شهرستان دشتی می‌گذرد ناتوان است اما نمی توان از دیدن پیرمرد و پیرزن‌هایی گذشت که با عصای چهار پایه خود لنگان لنگان به مسجد می‌رساند، با دستان لرزان و پینه بسته خود شناسنامه را از جیب و یا گوشه مینارش( روسری محلی) بیرون آورده و بر صندلی تکیه می‌زنند و از بالای قاب شکسته و بندزده‌ عینکشان با نگاهی به جمع به زیان ناگفته م‌گویند که ما هم در عزت و افتخار این کشور شریک هستیم.

صفوف مردان و زنان که از اولین ساعت ها صبح امروز خود را به محل صندوق های اخذ رای در سراسر خاک شهرستان دشتی رسانده بودند همه را خیره کرده تا زنان در یک صف واحد و مردان در صف دیگری شناسنامه را جهت ثبت تاریخی این روز به یاد ماندنی تحویل دهند.

کودکانی که به همراه خود در محل اخذ رای آمده بودند کنجکاوانه آراء بزرگان خود را برداشته و در صندوق می‌اندازند تا تجربه ای برای سال‌های آینده باشد زیرا این کودکان آینده سازان نظام اسلامی هستند.

زهرا که خود را کارمند یکی از بانک ها معرفی کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: وظیفه شرعی و دینی خود می‌دانم که در انتخابات شرکت کردم.

وی در پاسخ به این که چه انتظاری از رئیس جمهور آینده دارید گفت: مهم‌ترین خواسته بنده اشتغال برای جوانان است. بنده دو فرزند دارم که مدرک دانشگاه در دست دارند اما بیکار هستند فقط همین خواسته دارم که شغل برای جوانان بیکار ایجاد کنند.

آغاز رای گیری در استان مرکزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی که خود را یکی از کارکنان اداره کل اموزش و پرورش استان بوشهر گفت: وظیفه شرعی، اخلاقی و قانونی خود می‌دانیم که در سرنوشت کشور مشارکت داشته باشیم.

وی افزود: از رئیس جمهوری آینده انتظاردارم که اولویت را مسائل اقتصادی قرار دهند و نسبت به مسائل اقتصادی بیشتر توجه داشته باشند و به مسئل فرهنگی کشور بیشتر توجه کنند.

این شهروند خورموج تاکید کرد: تعامل به کشورهای همسایه و مسلمان در دستور کار خود قرار دهند و از تجار، صادرات و واردات چاره‌اندیشی کنند و بیشتر مشکل ما بیشتر در حوزه اقتصادی است و اشتغالزایی برای جوانان را در اولویت قرار دهند.

مریم یکی دیگر از شهروندان خورموج که خود را خانه‌دار معرفی کرد گفت: به خاطر رهبر و عشق به وطنم در انتخابات شرکت کردم و خوشحال هستم.

وی افزود: انتظار داریم که رئیس جمهوری آینده مشکلات جوانان را حل کند و برای بیکاران چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/

,

از ساعات اولیه امروز و با بازگشایی درب شعب اخذ رای، شاهد حضور گسترده مردم شهرستان دشتی استان بوشهر برای انداختن آراء خود هستیم که این حضورنشان از خلق حماسه جدید در این دوره از انتخابات می دهد.

,

بر اساس این گزارش، حضور پر شور مردم دیار شهیدان عاشوری، شهریاری، مهدوی و 231 شهید والامقام شهرستان دشتی در اولین ساعات رای‌گیری سبب غافل‌گیری عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان شده است.

,

انتخابات یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود در داخل و خارج از مرزهاست و حضور مردم در پای صندوق‌ رأی نشانه پشتوانه مردمی از انقلاب، نظام و دستاوردهای آن است که این امر باعث بیمه‌کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تمام توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

,

اگر چه قلم از بیان آن چه امروز و تا این لحظه در سطح شهرستان دشتی می‌گذرد ناتوان است اما نمی توان از دیدن پیرمرد و پیرزن‌هایی گذشت که با عصای چهار پایه خود لنگان لنگان به مسجد می‌رساند، با دستان لرزان و پینه بسته خود شناسنامه را از جیب و یا گوشه مینارش( روسری محلی) بیرون آورده و بر صندلی تکیه می‌زنند و از بالای قاب شکسته و بندزده‌ عینکشان با نگاهی به جمع به زیان ناگفته م‌گویند که ما هم در عزت و افتخار این کشور شریک هستیم.

,

صفوف مردان و زنان که از اولین ساعت ها صبح امروز خود را به محل صندوق های اخذ رای در سراسر خاک شهرستان دشتی رسانده بودند همه را خیره کرده تا زنان در یک صف واحد و مردان در صف دیگری شناسنامه را جهت ثبت تاریخی این روز به یاد ماندنی تحویل دهند.

,

کودکانی که به همراه خود در محل اخذ رای آمده بودند کنجکاوانه آراء بزرگان خود را برداشته و در صندوق می‌اندازند تا تجربه ای برای سال‌های آینده باشد زیرا این کودکان آینده سازان نظام اسلامی هستند.

,

زهرا که خود را کارمند یکی از بانک ها معرفی کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: وظیفه شرعی و دینی خود می‌دانم که در انتخابات شرکت کردم.

,

وی در پاسخ به این که چه انتظاری از رئیس جمهور آینده دارید گفت: مهم‌ترین خواسته بنده اشتغال برای جوانان است. بنده دو فرزند دارم که مدرک دانشگاه در دست دارند اما بیکار هستند فقط همین خواسته دارم که شغل برای جوانان بیکار ایجاد کنند.

,

آغاز رای گیری در استان مرکزی

, آغاز رای گیری در استان مرکزی,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

علی که خود را یکی از کارکنان اداره کل اموزش و پرورش استان بوشهر گفت: وظیفه شرعی، اخلاقی و قانونی خود می‌دانیم که در سرنوشت کشور مشارکت داشته باشیم.

,

وی افزود: از رئیس جمهوری آینده انتظاردارم که اولویت را مسائل اقتصادی قرار دهند و نسبت به مسائل اقتصادی بیشتر توجه داشته باشند و به مسئل فرهنگی کشور بیشتر توجه کنند.

,

این شهروند خورموج تاکید کرد: تعامل به کشورهای همسایه و مسلمان در دستور کار خود قرار دهند و از تجار، صادرات و واردات چاره‌اندیشی کنند و بیشتر مشکل ما بیشتر در حوزه اقتصادی است و اشتغالزایی برای جوانان را در اولویت قرار دهند.

,

مریم یکی دیگر از شهروندان خورموج که خود را خانه‌دار معرفی کرد گفت: به خاطر رهبر و عشق به وطنم در انتخابات شرکت کردم و خوشحال هستم.

,

وی افزود: انتظار داریم که رئیس جمهوری آینده مشکلات جوانان را حل کند و برای بیکاران چاره‌اندیشی کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه