اخبار داغ

همسران شهدای مدافع حرم همدانی مطرح کردند:

امروز مردم ایران بزرگترین برگه الهی را در دست دارند/با رای دادن به فرد اصلح به امنیت کشور و رهبرمان رای می دهیم

امروز مردم ایران بزرگترین برگه الهی را در دست دارند/با رای دادن به فرد اصلح به امنیت کشور و رهبرمان رای می دهیم
همسر شهدای مدافع حرم همدانی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات برگه های رای را بزرگ ترین برگه های الهی دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همسر شهید مدافع حرم  محمد رضا زارع الوانی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند با اشاره به  حضور حداکثری  درانتخابات افزود: به کوری چشم دشمنان کشورمان و اهل بیت ما باید در صحنه حضور داشته باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

 اعظم فتحی اظهار کرد: ما با رای دادن خود به  امنیت کشور و رهبرمان  رای میدهیم.

,

 

,

وی  با تاکید بر انتخاب اصلح افزود: همه تلاش را برای انتخاب اصلح باید بکنیم و با  رای دادن به شخص اصلح  دل مقام معظم رهبری  را شاد کنیم.

,

 

,

 

,

همسر شهید مدافع حرم زارع الوانی خاطر نشان  کرد: مردم باید بدانند که شهدا چه کسانی و مسائلی را در زندگی اشان ارزشمند می دانستند و برای چه عقیده ای خونشان را دادند.

,

 

,

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن خون شهدا افزود: عقیده های  شهدا را باید زنده نگه داریم  و باید با رای دادن  و انتخاب اصلح خود راه شهیدمان را ادامه دهیم.

,

 

,

همسر شهید مدافع حرم زارع الوانی  در  پایان با اشاره به اهانت برخی ستاد انتخاباتی به شهدای مدافع حرم افزود: اینها بدانند  که ما هیچ وقت نمیگذاریم خون شهدایمان پایمال بشود و با رای دادن به کسی که طرفدار خون شهدا باشد این را اثبات خوهیم کرد تا به امید خدا همین رای دادن زمینه ساز حضور امام زمان (عج) باشد.

,

 

,

, ,

 

,

*امروز مردم ایران بزرگترین برگه الهی را در دست دارند

, *امروز مردم ایران بزرگترین برگه الهی را در دست دارند, *امروز مردم ایران بزرگترین برگه الهی را در دست دارند,

در ادامه با همسر شهید مدافع حرم محسن فانوسی دیگر شهید مدافع حرم مصاحبه ای صورت گرفت .

,

 

,

سمیرا حمیدی‌نامدار در گفتگو با صبح الوند شرکت در انتخابات را برگ برنده ای در پیشگاه خدا و شهدا دانست و افزود: امروز بزرگترین برگه الهی را تک تک مردم ایران نزد خودشان دارند.

, سمیرا حمیدی‌نامدار , سمیرا حمیدی‌نامدار , صبح الوند,

 

,

 

,

همسر شهید مدافع حرم فانوسی افزود: مردم  با رای هایی که می توانند به صندوق بیندازند برگ برنده ای در پیشگاه خداوند و تمام شهدایی که برای این مملکت از جان خودشان گذاشتند خواهند داشت و این برگه ای پرافتخار است.

,

 

,

وی با ابراز خوشحالی از ایرانی بودن و زندگی در سرزمین که در آن مردم سالاری حاکم است افزود: خدا را شاکر هستیم که در سرزمینی زندگی میکنیم  که از نعمت ولایت و مردم سالاری برخورداریم ومی توانیم با انتخاب خودمان سرنوشتمان را تغییر دهیم و به هر حال زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه