اخبار داغ

گزارشی از ماراتن انتخابات 96؛

تداوم حماسه حضور مردم در شعبه های اخذ رای استان سمنان

تداوم حماسه حضور مردم در شعبه های اخذ رای استان سمنان
فقط چند ساعتی تا پایان رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا باقی است اما هم اکنون نیز شعب رای گیری در استان سمنان شلوغ و صف‌ها طولانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛چند ساعتی به پایان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا مانده است ولی هم اکنون نیز شعب رای گیری در استان سمنان شلوغ و صف‌ها طولانی می باشد و شور انتخاباتی همه استان را فرا گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دور از انتخابات 742 شعبه اخذ رأی شامل 450 شعبه شهری و 292 شعبه روستایی و 602 شعبه ثابت و 140 شعبه سیار آماده حضور هموطنانمان برای اخذ رأی هستند که در هر یک از شعب حداقل 2 صندوق  اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

,

 انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

,

بر این اساس 10 هزار و 33 عوامل اجرایی و نظارتی ، امنیتی و پشتیبانی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.

,

40 خبرنگار در شهرستان شاهرود اخبار انتخابات را پوشش می دهند

, 40 خبرنگار در شهرستان شاهرود اخبار انتخابات را پوشش می دهند,

عباس اعتماد رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود گفت: برای اطلاع رسانی و پوشش خبری لحظه به لحظه برگزاری انتخابات در شهرستان شاهرود برای بیش از 40 خبرنگار و عکاس نشریات محلی و سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری کارت ویژه خبرنگاران و عکاسان صادر شده است.

,

وی اظهار کرد: خبرنگاران و عکاسان به همراه اعضای هیات اجرایی و شورای تامین از برخی شعبه های اخذ رای بازدید و از روند برگزاری انتخابات گزارش و عکس تهیه کردند و اخبار انتخابات شهرستان شاهرود به صورت لحظه ای ارسال شد.

,

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود با تقدیر از خبرنگاران شهرستان شاهرود برای پوشش لحظه به لحظه اخبار افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید با اطلاع رسانی مطلوب و به موقع حماسه حضور مردم شهرستان شاهرود را برای سایر شهرستان ها و سایر نقاط کشور اطلاع رسانی نمایند.  

,

اعتماد یادآور شد: در دوره های قبلی برگزاری انتخابات در شهرستان شاهرود نیز برای خبرنگاران و عکاسان شهرستان شاهرود کارت ویژه خبرنگاران برای تهیه گزارش و عکس از شعب اخذ رای صادر شده بود.

,

 در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری  و پنچمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود 225 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است و از این تعداد 127 شعبه برای اخذ رای در شهر شاهرود استقرار یافته است.

,

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر شاهرود به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

,

۱۲۷شعبه اخذ رای تمام الکترونیکی درشهر شاهرود فعال است.

,

صف های طولانی در برخی از شعب انتخابات گرمسار

, صف های طولانی در برخی از شعب انتخابات گرمسار,

در بسیاری از شعب سطح شهر گرمسار صف هایی از حضور پر شور مردم برای  انتخابات ایجاد شده است و این صف  باعث به وجود امدن تصاویر دیدنی و  غیر قابل  وصف از این حماسه حضور شده است .

,

 در برخی از شعب  گرمسار حتی صفوف به بیرون از محل شعب نیز رسیده است  اما با این حجم جمعیتی فراوان  به هیچ وجه در عرصه اجرایی انتخابات خللی  ایجاد نشده است و  عاملین  اجرایی به بهترین وجه وظایف خود را انجام می دهند .

,

  با توجه به سابقه حضور آخر  ساعتی مردم گرمسار پیش  بینی می شود  در بسیاری از شعب  میدان ها و خیابان های اصلی شهر شاهد افزایش  صفوف  انتخاباتی در ساعات  انتهایی برگزاری  دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا  باشیم .

,

تصاویری از حماسه حضور در مهدیشهر

, تصاویری از حماسه حضور در مهدیشهر,

صبح امروز تاکنون مردم پرشور مهدیشهر در جای جای این شهرستان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای حضور یافتند.  مسئولان نیز همگام با مردم در ساعات ابتدایی روز با حضور در شعب اخذ رای، آرا خود را به صندوق ها اندختند.

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه