اخبار داغ

رئیس دادگستری شهرستان ری:

حضور حداکثری مردم استحکام نظام را در دنیا قوی تر می کند/تخلفی در ری گزارش نشده است

حضور حداکثری مردم استحکام نظام را در دنیا قوی تر می کند/تخلفی در ری گزارش نشده است
رئیس دادگستری شهرستان ری گفت: در دوره های گذشته ترافیک جمعیت بعداز ظهر شروع می شد ولی امسال به تبع مقام معظم رهبری مردم از ساعات اولیه صبح در پای صندوق های رأی حضور چشمگیری داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، اظهار داشت: تا کنون که در دقایق و ساعات پایانی مهلت شرکت در انتخابات هستیم، مردم در پای صندوق‌های رأی حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

وی گفت: الحمد الله در شهرستان ری گزارشی که مبنی بر تخلف باشد به ما اعلام نشده است.

,

جلابی ادامه داد: تخلف‌های جزئی و ریز ممکن است در گوشه کنار باشد ولی تخلف عمده‌ای که در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد به دست ما نرسیده است.

,

عضو هیئت بازرسی انتخابات شهرستان ری با بیان این‌که امسال حضور مردم نسبت به دوره‌های قبل بیشتر شده است، تصریح کرد: در دوره‌های گذشته ترافیک جمعیت بعدازظهر شروع می‌شد ولی امسال به تبع رهبر معظم انقلاب مردم از ساعات اولیه صبح در پای صندوق‌های رأی حضور چشمگیری یافتند.

,

جلالی بیان کرد: با توجه به حماسه حضور حداکثری مردم، به احتمال زیاد رکورد حضور انتخابات در این دوره شکسته شود.

,

وی در ادامه گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که فرمانداری و هیئت اجرایی داشته، اخذ رأی در کلیه شعب به‌خوبی و در سلامت انجام گرفته است.

,

رئیس دادگستری شهرستان ری خاطرنشان کرد: حضور مردم است که جمهوریت نظام را تشکیل می‌دهد و دموکراسی مردم‌سالاری دینی را محقق می‌کند.

,

جلالی تاکید کرد: هرچه استقبال مردم بیشتر باشد، استحکام نظام اسلامی در دنیا بیشتر و قوی‌تر خواهد بود.

,

انتهای پیام/ م 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه