اخبار داغ

فرماندار شاهرود:

بیش از 128 هزار شاهرودی در انتخابات شرکت کردند

بیش از 128 هزار شاهرودی در انتخابات شرکت کردند
فرماندار شاهرود گفت: تاساعت 22 و 30 دقیقه جمعه شب، بیش از 128 هزار و 500 تن در شاهرود در انتخابات شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار شاهرود، سید محمدرضا هاشمی جمعه شب در جمع خبرنگاران در محل فرمانداری ویژه شاهرود افزود: 161 هزار تن در شاهرود واجد شرایط رای هستند و رای گیری تا ساعت 23 ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی ادامه داد: با توجه به بازدیدهای انجام شده از شعبه های اخذ رای شاهرود، احتمال تمدید رای گیری تا ساعت 23:30 و یا 24 وجود دارد.

,

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بر اساس توافق هیات های نظارت و اجرایی انتخابات، رای گیری شوراهای اسلامی در روستاها به پایان رسیده، افزود: رای گیری انتخابات ریاست جمهوری در صورت نیاز در کل شهرستان تمدید می شود.

,

هاشمی با اشاره به اینکه تعرفه های رای به میزان کافی در شهرستان موجود است، گفت: یک نوع تعرفه ریاست جمهوری و سه نوع برگ تعرفه انتخابات شوراها در شهرستان به اندازه کافی توزیع شده و در صورت نیاز هم از فرمانداری به محل مورد نظر منتقل می شود.

,

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود بیش از 80 درصد مردم شهرستان در این انتخابات شرکت کنند.

,

فرماندار شاهرود یاد آور شد: شعبه هایی چون مسجد قرآن و دانشگاه ها شاهد حضور بیشترین تعداد رای دهنده بودند.

,

هاشمی در ادامه بیان کرد: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری توسط وزارت کشور  و نتیجه انتخابات شوراها نیز توسط فرمانداری در اسرع وقت اعلام می شود.

,

وی با اشاره به وجود 127 شعبه تمام الکترونیک در سطح شهر شاهرود، گفت: استفاده از این صندوق ها سبب سرعت بخشیدن و افزایش دقت کار می شود.

,

معاون استاندار سمنان همچنین با تقدیر از تلاش دستگاه های امنیتی به ویژه نیروی انتظامی، تاکید کرد: این انتخابات در امنیت کامل انجام شده و کوچک ترین مشکلی تاکنون به وجود نیامده است.

,

هاشمی اضافه کرد: تاکنون تخلفی که منجر به تشکیل پرونده شود، رخ نداده و در موارد نیاز تذکر لازم داده شده است.

,

وی از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات هم تقدیر کرد و گفت: این کمیته با تعامل با خبرنگاران یکی از فعال ترین کمیته های انتخابات بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه