اخبار داغ

استاندار خوزستان :

رای خود را با نیت ثبات و امنیت کشور ایران به صندوق رای می‌اندازم

رای خود را با نیت ثبات و امنیت کشور ایران به صندوق رای می‌اندازم
امروز روز ثبات و امنیت پایدار برای کشور ایران در عرصه بین المللی است و هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد پیام این وضعیت برای دنیا ثبات و امنیت پایدار بیشتر کشور ایران خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بانوپرس،امروز غلامرضا شریعتی با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد مهدی منتظر در جمع خبرنگاران اظهار داشت :‌امروز روز جشن ملی ، وحدت ملی و همبستگی ملی و به هم رسیدن و نشان دادن اتحاد ملت ،و دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوپرس,
وی افزود: امروز روز ثبات و امنیت پایدار برای کشور ایران در عرصه بین المللی است و هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد پیام این وضعیت برای دنیا ثبات و امنیت پایدار بیشتر کشور ایران خواهد بود.
,
 
,
این امر نشان می دهد که مردم سالاری دینی برای اداره جامعه و براساس جمهوریت و اسلامیت است.
,
 
,
استاندار خوزستان بیان داشت:‌امیدواریم با مشارکت هر چه بیشتر مردم در عرصه انتخابات مردم در سرنوشت خود بیشتر مداخله داشته باشند که تاکنون بارها و بارها این موضوع را ثابت کردند و امروز نیز ثابت خواهند کرد که هر چه از انقلاب می‌گذرد این اتحاد بین ملت و دولت بیشتر و بیشتر خواهند شد.
,
 
,
شریعتی با بیان اینکه امروز رای خود را با نیت ثبات و امنیت کشور ایران به صندوق رای می‌اندازم گفت: رای دادن به انتخابات رای به جمهوریت و اسلامیت نظام است و رای خود را با نیت یکپارچگی وحدت و امنیت ملی به صندوق رای می‌اندازم.
,
 
,
وی اظهار کرد: امروز درانتخابات بحث رقابت را داشتیم اما از فردا روز رفاقت و برادری را در پیش داریم و همه جناح‌ها و گروه باید در کنار هم باید برای اداره این جامعه تلاش کنند و همه سلایق باید در اداره جامعه نقش داشته باشند تا شاهد هم افزایی توان موجود در کشور باشیم تا تحقق منویات مقام معظم رهبری و خواست مردم که اقتصاد ملی ،‌تولید و اشتغال، افزایش تولید ناخالص ملی و افزایش اشتغال برای جوانان است بیشتر محقق شود.
,
 
,
استاندار خوزستان ادامه داد:‌این امر با یک سلیقه و جناح محقق نمی شود بنابراین از فردا همه باید آبادانی و عمرانی کشور دست به دست هم دهند
,
 
,
استاندار خوزستان در رابطه تعدد کاندیدای شورای شهر اهواز گفت:‌این مسئله بسیار خوب است که چرا افرادی زیادی احساس مسئولیت کردند که بتوانند از توان خود در اداره شهر استفاده کنند و بنابراین موضوع بسیار خوبی است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه