اخبار داغ

نماینده حوزه قضایی بخش کهریزک تاکید کرد؛

برخورد جدی با متخلفان خرید و فروش آرای انتخاباتی کهریزک

برخورد جدی با متخلفان خرید و فروش آرای انتخاباتی کهریزک
نماینده حوزه قضایی بخش کهریزک گفت: تعدادی از کاندیداهای پتجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای باقر شهر و کهریزک اقدام به خرید رأی کرده‌اند که با همه متخلفان به شدت برخورد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از آفتاب ری ، شهاب آریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با متخلفان خرید و فروش آرا در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای باقرشهر و کهریزک به شدت برخورد می‌شود.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, آفتاب ری,

وی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اعلام و مشاهده برخی از تخلفات انتخاباتی در تعدادی از شعب اخذ رای در شهرهای باقرشهر و کهریزک، همکاران قضایی و عوامل انتظامی و امنیتی در شعب اخذ رای حاضر و ضمن بررسی موارد تعدادی از متخلفان نیز دستگیر شده‌اند.

,

نماینده حوزه قضایی بخش کهریزک تاکید کرد: گزارشات دریافتی به هیئت نظارت و انتخابات شوراها ارسال و اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

,

آریان  افزود: همچنین به منظور کنترل اوضاع و با دستور رییس حوزه قضایی بخش کهریزک، تعدادی از داوطلبان شورای شهرهای باقرشهر و کهریزک به دادگستری احضار و تذکرات لازم جهت حفظ آرامش در برگزاری و ادامه روند انتخابات و جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی داده شد.

,

 آریان ار نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا خواست شکایات و اعتراض خود را جهت بررسی به هیئت های اجرایی و نظارت مستقر در ستاد انتخابات شهرستان ری اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه