اخبار داغ

طی ماه گذشته؛

۱۶۱ هزار تن کالا از مرز سیستان و بلوچستان صدر شده است

۱۶۱ هزار تن کالا از مرز سیستان و بلوچستان صدر شده است
ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان عنوان کرد: طی ماه گذَشته ۱۶۱ هزار و ۳۹ تن کالا از طریق گمرکات سیستان و بلوچستان صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهره هامون نورد در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: طی ماه گذشته به وزن ۱۶۱ هزار و ۳۹ تن کالا به ارزش ۲۳ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۲۳۲ دلار کالا از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان به خارج از کشور صادرشده است.

وی با بیان اینکه مصالح ساختمانی، گاز، گوگرد، خرما و کاشی عمده اقلام صادراتی است که از مرز استان خارج شده است، افزود: صادرات کالا از گمرکات سیستان و بلوچستان از لحاظ ارزش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد کاهش داشته است.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: طی ماه گذشته از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان به وزن ۵۲ هزار و ۶۸۶ تن و ارزش ۳۱ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۲۲۵ دلار دارد وارد شده است.

هامون نورد ابراز کرد: بررسی ها نشان می دهد نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۵ درصدی در وزن و با افزایش ۱۷ درصدی در ارزش روبرو بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: برنج خوراکی، کود شیمیایی، تخم کنجد و دام عمده اقلام وارداتی از طریق گمرکات سیستان و بلوچستان به شمار می روند.

انتهای پیام///

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه