اخبار داغ

اعضای شورای شهر زابل اعلام شد

اعضای شورای شهر زابل اعلام شد
فرماندار ویژه شهرستان زابل عنوان کرد: پس از شمارش آرا در پایان زمان رای گیری اعضای جدید شورای شهر زابل مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ ناظری در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر در روز جمعه نتایج شمارش آراء نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر زابل اعلام شد.

وی افزود: پس از شمارش آرا مهدی سارانی فرزند صفر با ۹ هزار و ۴۱۶، سیدعباس فاطمی فرزند سید علی آقا با هشت هزار و ۲۰۰، احمد میر فرزند غلامحیدر هشت هزار و ۱۶ رای، شهلا رضوانی فرزند عباس با هفت هزار و ۵۶۱ رای، مهدی سرگلزائی فرزند عباسعلی با هفت هزار و ۴۹۷ رای، مریم بزی فرزند سلطانعلی با ۶ هزار و ۹۶۵ رای و گلزار سرگلزائی فرزند محمد با ۶ هزار و ۸۹۰ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر زابل انتخاب شدند.

ناظری ادامه داد: علیرضا ده مرده فرزند حسین با ۶ هزار و ۵۴۴ رای، زهرا هرمزی فرزند حسین با ۶ هزار و ۴۵۵ رای، رسول صفرزائی فرزند زمان خان با ۶ هزار و ۲۰۷ رای، فاطمه اتحادی فرزند گل حسین با ۶ هزار و ۱۳۴ رای و احمد میر فرزند عباس با ۶ هزار و ۱۲۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر زابل انتخاب شدند.

فرماندار ویژه زابل خاطرنشان کرد: مردم زابل نیز همانند سایر نقاط کشور با حضور چشمگیر خود در انتخابات بار دیگر حماسه ای ارزشمند خلق کردند و اوج مردمسالاری را در ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان به ویژه آمریکا و اسراییل به شمار می رود چرا که آنان را نسبت به اینکه بتوانند در امور کشور دخالت و مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند ناامید کردند

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه