اخبار داغ

حماسه مدافعان خلیج فارس در اردیبهشت96؛

مشارکت۷۰ درصدی مردم هرمزگان در انتخابات/دادستان بندرعباس: ۱۵نفر در جریان انتخابات بازداشت شدند

مشارکت۷۰ درصدی مردم هرمزگان در انتخابات/دادستان بندرعباس: ۱۵نفر در جریان انتخابات بازداشت شدند
انتخابات ۹۶ ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با مشارکت۷۰درصدی مردم هرمزگان بسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس عرب هرمزگان راس ساعن ۸صبح روز ۲۹اردیبهشت ۹۶ همزکان با سراسر کشور در استان هرمزگان آغاز شد که تا ساعت ۱۸ ادامه داشت و البته این زمان با دستور وزیر کشور تا ساعت۲۴ تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بر اساس اعلام مسئولان ستاد انتخابات هرمزگان در استان یک میلیون و ۱۶۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد ۳۳هزار و۴۰۸نفر را رای اولی ها تشکیل می دادند.

,

 

,

, ,

در این دوره از انتخابات یکهزار و ۴۷۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، یک هزار و۹۸۶ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری  که ۹۰۶ شعبه ثابت و۵۶۸ شعبه سیار است همچنین ۳۷۷ شعبه هم برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب تعیین شده بود.

,

دراین دوره از انتخابات شوراها ۸۱۰ نفر برای بدست آوردن ۱۹۸ کرسی شورای اسلامی شهری و هفت هزارو ۶۰۹ نفر نیز برای رسیدن به چهار و هزار و ۲۱۶ کرسی شوراهای اسلامی روستایی با یکدیگر رقابت کردند.

,

همچنین در حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است که هفت نفر برای بدست آوردن آن با یکدیگر رقابت  کردند.

,

براین اساس ۳۰ هزار عوامل اجرایی از جمله اعضای شعبه ، ناظران و نیروی امنیتی کار برگزاری انتخابات را در هرمزگان برعهده داشتند.

,

, ,

بهروز اکرمی،رئیس ستاد انتخابات هرمزگان از  مشارکت بالای ۷۰درصد مردم استان هرمزگان درسه انتخابات ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر وروستا خبر داد و گفت:با پایان یافتن رای گیری در ساعت ۲۳ و۵۹ دقیقه جمعه شب، کار شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر وروستا ومیان دوره ای مجلس شورای اسلامی دراین استان آغاز شد.

,

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان با اشاره به کمبود تعرفه در برخی نقاط کشور  اظهار کرد: با وجود استقبال بسیار مردم و حضور پرشورشان در پای صندوق های اخذ رأی ، تا به این لحظه کمبود تعرفه در استان گزارش نشده است.

,

, ,

اسدی،دادستان بندرعباس از بازداشت ۱۵نفر در جریان انتخابات بندرعباس خبر داد و تصریح کرد:سه نفر در جریان درگیری و ۱۲ نفر در جریان برگزاری انتخابات دستگیر شدند

,

بر اساس نتایج اولیه شمارش آرا در شهرستان بندرخمیر و بندرلنگه، حسن روحانی تاکنون تعداد آرای بیشتری را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به خود اختصاص داده است.

,

همچنین نتایج اولیه شمارش آرا بیانگر پیشتازی سید ابراهیم رئیسی در برخی شعب روستایی شهرستان حاجی آباد است.

,

در جزیره ابوموسی نیز نتایج اولیه شمارش آرا بیانگر پیشتازی سید ابراهیم رئیسی می باشد.

,

این نتایج قطعی نبوده و شمارش آرا در بسیاری از شعب روستایی استان هرمزگان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه