اخبار داغ

گزارشی از کمبود تعرفه رأی در شهرهای خوزستان ؛

رئیس ستاد انتخابات دزفول: در 8 شهر کمبود تعرفه داشتیم/ رئیس ستاد انتخابات خوزستان: کمبود تعرفه نداشتیم

رئیس ستاد انتخابات دزفول: در 8 شهر کمبود تعرفه داشتیم/ رئیس ستاد انتخابات خوزستان: کمبود تعرفه نداشتیم
رئیس ستاد انتخابات خوزستان درحالی کمبود تعرفه رأی را انکار می‌کند که رئیس ستاد انتخابات دزفول این موضوع را در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا اطلاع رسانی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش رهیاب، شب گذشته بخشی از مردم در تماس‌های تلفنی کمبود تعرفه را گزارش دادند و حتی مسئول ستاد حجت الاسلام رئیسی در خوزستان گفت: متاسفانه مسئولان اجرایی برگزاری انتخابات پیش‌بینی لازم را در شعب اخذ رای انجام ندادند و در برخی از شهرستان‌ها تعرفه‌ها رای تمام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,


سید کریم حسینی افزود: تعرفه رای در برخی شهرها مانند اهواز، دزفول، حمیدیه، باغملک و رامهرمز تمام شد که این مسئله معطل شدن مردم در هوای گرم خوزستان را در پی داشت.

همچنین اهالی یکی از روستاهای سوسنگرد شب گذشته با تجمع مقابل درب استانداری به نرسیدن صندوق رأی به روستایشان اعتراض کردند.

یکی از معترضان به خبرگزاری تسنیم می‌گوید: ما اهالی شهرک شهید علی سواری و روستای مرعی هستیم که شورای روستا و دهیار ما یکی است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود ابتدا صندوق اخذ رای به روستای مرعی برود تا ساعت 14 آنجا بماند و از آن ساعت تا ساعت 20 در روستای ما بماند تا رای دهیم.

وی می‌افزاید: ولی متاسفانه ساعت 19 یعنی یک ساعت قبل از پایان رای‌گیری می‌خواست به روستای ما بیاید که اعتراض کردیم. متاسفانه صندوق اخذ رای به روستای ما نیامد و مردم این روستا نتوانستند در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شرکت کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,

رئیس ستاد انتخابات خوزستان نیز با بیان اینکه تعدادی تعرفه در حوزه استانداری خوزستان به‌منظور توزیع در صورت کمبود تعرفه نگهداری شد، عنوان کرد: بعد از ظهر امروز هشت شهرستان درخواست تعرفه انتخابات داشته‌اند که به‌سرعت تعرفه مورد نیاز این شهرستان‌ها ارسال و توزیع شد.

, رئیس ستاد انتخابات خوزستان نیز با بیان اینکه تعدادی تعرفه در حوزه استانداری خوزستان به‌منظور توزیع در صورت کمبود تعرفه نگهداری شد، عنوان کرد: بعد از ظهر امروز هشت شهرستان درخواست تعرفه انتخابات داشته‌اند که به‌سرعت تعرفه مورد نیاز این شهرستان‌ها ارسال و توزیع شد.,

علی‌حسین حسین‌زاده می‌گوید: ممکن است توزیع تعرفه در شعب مقداری با تاخیر انجام شده باشد اما هیچ کمبودی در بحث تعرفه‌ها در استان خوزستان وجود نداشت و طبق پیش‌بینی‌ها، 10 درصد بیشتر از جمعیت واجد شرایط برای استان درخواست تعرفه کرده بودیم.

, علی‌حسین حسین‌زاده می‌گوید: ممکن است توزیع تعرفه در شعب مقداری با تاخیر انجام شده باشد اما هیچ کمبودی در بحث تعرفه‌ها در استان خوزستان وجود نداشت و طبق پیش‌بینی‌ها، 10 درصد بیشتر از جمعیت واجد شرایط برای استان درخواست تعرفه کرده بودیم. , ممکن است توزیع تعرفه در شعب مقداری با تاخیر انجام شده باشد اما هیچ کمبودی در بحث تعرفه‌ها در استان خوزستان وجود نداشت و طبق پیش‌بینی‌ها، 10 درصد بیشتر از جمعیت واجد شرایط برای استان درخواست تعرفه کرده بودیم. ,

این در حالی است که خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از رئیس ستاد انتخابات دزفول از کمبود تعرفه خبر داده است.

, این در حالی است که خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از رئیس ستاد انتخابات دزفول از کمبود تعرفه خبر داده است., این در حالی است که خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از رئیس ستاد انتخابات دزفول از کمبود تعرفه خبر داده است.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه