اخبار داغ

حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام را به رخ بیگانگان کشید

حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام را به رخ بیگانگان کشید
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، باردیگر اقتدار نظام را به رخ بیگانگان کشاند و نشان داد ملت ایران به آرمانها و ارزش‌های انقلاب و اسلام پایبند هستند و نتایج انتخابات هرچه باشد پیروزی از آن مردم ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با ندای تفرش گفت: نظام مدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلامیت و جمهوریت بنا شده است. که به‌ واسطه حضور مردم در صحنه‌‌های مختلف، جمهوریت اسلام به اثبات رسیده و همین حضور مردمی، توطئه‌ های دشمنان را خنثی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

صادقی اظهار کرد: بزرگترین پشتیبانی جهانی از نظام، انقلاب و ولایت، حضور مردم در انتخابات است که این حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت بروز و ظهور پیدا کرد و جواب دندان‌شکنی به بیگانگان داد.

,

وی با بیان این مطلب که پیروز میدان انتخابات، مردم هستند، افزود: مردم با حضور پرشور در این حماسه ملی نشان دادند که پای آرمان‌های امام (ره) و رهبری ایستاده اند؛ و هر جایی که نیاز باشد به امر رهبر و ولایت خود حضور پرشوری در میدان دارند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش ادامه داد: مردم پیروز این انتخابات هستند؛ حضور پرشور مردم در انتخابات بیش از هر مساله دیگر به چشم می آید و این حضور عظیم نشان دهنده ادامه راه امام(ره) توسط مردم است.

,

صادقی با اشاره به پیام حضور حماسی مردم ایران در این انتخابات گفت: پیام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ولایت‌ مداری، حضور در صحنه، مردم سالاری دینی، اعتماد به نظام و اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.

,

وی با تاکید بر این نکته که مردم هیچ‌گاه انقلاب خود را رها نمی‌کنند، یادآور شد: ‌پیام حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای دشمن این بود که این مردم هیچگاه انقلاب خود را رها نمی‌ کنند و در مقابل تمام توطئه‌ های جهان استکبار ایستاده‌اند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش، پایبندی مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان از حضور حماسی مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: حضور حماسی مردم در این انتخابات تضمین‌کننده استقلال و اعتلای نظام ایران اسلامی است.

,

صادقی ضمن تشکر از حضور حدکثری مردم تفرش در پای صندوقهای رای، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای، بار دیگر اقتدار نظام را به رخ بیگانگان کشید و نشان داد که مردم به آرمانها و ارزش‌های انقلاب و اسلام پایبند هستند و نتایج انتخابات هر آنچه باشد پیروزی از آن مردم ایران است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه