اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

لبیک مردم ولایتمدار ایران به دعوت رهبری، آفرین ویژه ای دارد/حضور مردم در انتخابات قدرت چانه زنی رئیس جمهور آینده را درجامعه بین الملل بالا می برد

لبیک مردم ولایتمدار ایران به دعوت رهبری، آفرین ویژه ای دارد/حضور مردم در انتخابات قدرت چانه زنی رئیس جمهور آینده را درجامعه بین الملل بالا می برد
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا تاکید کرد: لبیک مردم ولایتمدار ایران به دعوت رهبری، آفرین و احسنت ویژه ای دارد چرا که حضور حداکثری خود را بار دیگر به اثبات رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با ناب نیوز با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته گفت: مردم ایران حاضر نیستند کشور و انقلابی که با خون هزاران شهید و خون دل بزرگان و علما استوار شده، از دست بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز ,

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار  داشت: مشکلات، ناملایمات، تورم، بیکاری و ... وجود دارد اما اصل نظام برای مردم اهمیت دارد و زمانی که دشمنان تبلیغ می کنند که ملت ایران پای صندوق های رای نروند، حساسیت مردم بیشتر می شود که برای حراست از انقلاب و اسلام در انتخابات شرکت کنند.

,

وی افزود: اینکه چه کسی رای بیاورد، در مرحله دوم است اما مرحله اول و آنچه که مهم و ارزشمند است، دعوت رهبری از مردم می باشد که با تقاضای ایشان، اینگونه پای صندوق های رای حضر می شوند.

,

حجت الاسلام حسینی کیا تاکید کرد: لبیک مردم ولایتمدار ایران به دعوت رهبری، آفرین و احسنت ویژه ای دارد چرا که حضور حداکثری خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید از همه نامزدهایی که فضای انتخابات را پرشور کردند، تقدیر و تشکر کرد و فردی که برنده اصلی انتخابات اعلام می شود، باید به دغدغه های مقام معظم رهبری و مشکلات جامعه وانقلاب  توجه کند تا بتواند سکان کشتی نظام را جلوتر ببرد.

,

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: حضور مردم، قدرت چانه زنی رئیس جمهور آینده را در جامعه بین الملل بالا برده و سد دفاعی درمقابل دشمن ایجاد می کند که این برگ زرین دیگری بر افتخارات مملکت اضافه می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه