اخبار داغ

دو تن از نمایندگان استان کرمان عنوان کردند؛

مشارکت 70 درصدی مردم، نجابت و اصالت ایرانیان را به رخ کشید/ایرانیان با حضور خود در انتخابات بی اثر بودن تبلیغات بیگانگان را به نمایش گذاشتند

مشارکت 70 درصدی مردم، نجابت و اصالت ایرانیان را به رخ کشید/ایرانیان با حضور خود در انتخابات بی اثر بودن تبلیغات بیگانگان را به نمایش گذاشتند
روز گذشته 29 اردیبهشت ماه زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمیندوره انتخابات شهر و روستا را در سراسر کشور شاهد بودیم ، مردمی که به منظور لبیک به دعوت مقام معظم رهبری خود همگان از ساعات ابتدایی صبح پای صندوق های رأی حضور پیدا کردند دو تن از نمایندگان استان کرمان نیز ضمن تشکر از حضور مردم نظر خودرا در خصوص انتخابات بیان کردند که مشروح ان را در زیر می خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به آرمان کرمان ؛ روز گذشته 29 اردیبهشت ماه زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمیندوره انتخابات شهر و روستا را در سراسر کشور شاهد بودیم ، مردمی که به منظور لبیک به دعوت مقام معظم رهبری خود همگان از ساعات ابتدایی صبح پای صندوق های رأی حضور پیدا کردند دو تن از نمایندگان استان کرمان نیز  ضمن تشکر از حضور مردم  نظر خودرا در خصوص انتخابات بیان کردند که  مشروح ان را در زیر می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

 

,

مردم ایران با مشارکت 70 درصدی اصالت و نجابت خود را به دنیا نشان دادند

, مردم ایران با مشارکت 70 درصدی اصالت و نجابت خود را به دنیا نشان دادند, مردم ایران با مشارکت 70 درصدی , اصالت و نجابت خود را به دنیا نشان دادند,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با بازتاب حضور و مشارکت مردم در انتخابات 96 اظهار داشت : مردم در روز جمعه یک حماسه به یاد ماندنی را خلق کردند و این روز به عنوان یکی از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.

,

وی گفت : با توجه به نگاه هایی که دنیا نسبت به کشور ایران داشت و نارضایتی هایی که مردم از وضع موجود قبل از شروع انتخابات داشتند ، این ذهنیت به وجود آمده بود که ما شاهد کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

,

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد : اما مردم در 29 اردیبهشت ماه آگاهانه و یکبار دیگر اصالت و نجابت ایرانی بودن خود را به دنیا نشان دادند و با حضور بالغ بر 70 درصدی خود رکورد زدند .

,

کمالی پور با بیان این که دنیا از حضور به موقع مردم ایران پای صندوق های رای متحیر شده است ،عنوان کرد : با توجه به این که مردم در انتخابات حرف اول و آخر را می زنند رقبای انتخاباتی هم باید بعد از اعلام نتایج از نظر مردم تمکین نمایند.

,

وی در پایان تشریح کرد : اگر کاندیدای انتخاباتی به هر علتی به روند انتخابات شکایت و خدشه ای وارد بدانند باید از مجاری قانونی پیگیری کنند و شادی ملت ایران به ناراحتی تبدیل نکنند.

,

ایرانیان با حضور خود در انتخابات بی اثر بودن تبلیغات بیگانگان را به نمایش گذاشتند

, ایرانیان با حضور خود در انتخابات بی اثر بودن تبلیغات بیگانگان را به نمایش گذاشتند, ایرانیان با حضور خود در انتخابات بی اثر بودن تبلیغات بیگانگان را به نمایش گذاشتند,

احمد حمزه نماینده مردم کهنوج در رابطه با بازتاب مشارکت مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اظهار داشت : مردم هوشیار و همیشه در صحنه کشورمان یکبار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات نشان دادند که تبلیغات بیگانگان بر روی آن ها بی تاثیر است.

,

وی گفت : حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی دیدند که در شرایط حساس فعلی و جهانی رژیم و نظام ما نیاز به حمایت دارد بسیار پرشور ، آگاهانه و همه جانبه در صحنه حاضر شدند و پیام خوبی را به همه دنیا مخابره کردند که ما دست از شهداء ، رهبر و نظام بر نمی داریم تا آرمان های خون شهدا را محقق کنیم.

,

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : در این میان باید کاندیدایی که انتخابات را واگذار می کنند کاملا منطقی نتیجه انتخابات را بپذیرد و در مقابل فردی که برنده انتخابات می شود نیز باید رفتاری کاملا عقلانی و منطقی از خود نشان دهد.

,

حمزه در پایان افزود : حال که مردم ما توانسته اند  قدرت نمایی جهانی را در کشورمان نشان دهند ، بنابراین باید بتوانیم وحدت داخلی خود را هم حفظ کنیم و با در کنار دوستی دست به دست هم دهیم و دولت برآمده از رای مردم را یاری نمایم .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه