اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

حضور بی نظیر مردم در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کرد/ملت پیروز واقعی این انتخابات

حضور بی نظیر مردم در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کرد/ملت پیروز واقعی این انتخابات
کارشناس مسائل سیاسی گفت: قطعا پیروز واقعی نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران خواهند بود که راستای پاسخگویی به فراخوان مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری برای نظام مردم سالار ایرانی رقم زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حضور گسترده مردم درحماسه بی‌نظیر انتخابات گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات حقیقتا یکی از حماسه‌های بزرگ سیاسی و فرهنگی بود که توسط مردم رقم خورد که قطعا آثار و برکات مختلفی در ابعاد مختلف خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

غلامحسین دشتی با تاکید بر اینکه انتخابات بیانگر ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی در داخل کشور است، اظهار داشت: قطعا انتخابات مشارکت در یکی از مهم ترین مسائل سیاسی کشور است که در راستای این مشارکت است که اقتدار ملت ایران از لحاظ سیاسی، فرهنگی وامنیتی اثبات و تاثیرات خود را بر مسائل منطقه‌ای و جهانی ایران خواهد داشت.

,

وی افزود: با توجه به نقدی که در دوران تبلیغات انتخاباتی، فعالیت‌ها و رقابت‌های انتخاباتی صورت گرفت؛ قطعا دولتی که در آینده مستقر خواهد شد با عزمی راسخ  واهتمام جدی‌تر در راستای  حل مشکلات و عقب ماندگی ها در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی خواهد پرداخت.

,

دشتی تصریح کرد: با توجه به اعتمادی که مردم به دولت جدید خواهند داشت؛ قطعا دولت درپاسخ گویی جدی‌تر خواهد بود و فرصت مناسبی را برای پرداختن به امور داخلی کشور با توجه به مشارکت پرشور مردم خواهد داشت.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بر ایجاد تحولات عظیم در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی در داخل کشور و همچنین در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی تأکید کرد و افزود: این موضوع بدون برکت حضور و مشارکت آحاد مردم فارغ از سلایق مختلف سیاسی میسر نخواهد بود.

,

معاون سابق سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینکه مسلماً پیروز واقعی این انتخابات، ملت ایران است، خاطرنشان کرد: وقتی مشارکت زیاد می‌شود؛ قطعا پیروز واقعی نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران خواهند بود که راستای پاسخگویی به فراخوان مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری برای نظام مردم سالار ایرانی رقم زدند.

,

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید در چهار ساله آینده تمام تلاش واهتمام خود را ورزیده تا وعده‌های خود را اجرایی و هم بخشی از نارضایتی‌های موجود در جامعه را پاسخگو باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه