اخبار داغ

نتایج انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دماوند اعلام شد/ مشارکت ۹۰ درصدی مردم دماوند در انتخابات سال ۹۶

نتایج انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دماوند اعلام  شد/ مشارکت ۹۰ درصدی مردم دماوند در انتخابات سال ۹۶
فرماندار شهرستان دماوند با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان گفت: بیش از ۹۰ درصد از مردم شهرستان دماوند در انتخابات روز گذشته مشارکت داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  تارود، ناصر محمودی‌فرد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج انتخابات در شهرستان دماوند اظهار کرد: در این خصوص، بالغ‌بر ۹۹ هزار نفر در شهرستان دماوند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی افزود: بر این اساس، حجت‌الاسلام حسن روحانی با ۶۳ هزار و ۷۰۰ رأی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با ۳۲ هزار و ۵۸۸ رأی، سیدمصطفی آقامیرسلیم با یک‌هزار و ۲۸۹ رأی و سیدمصطفی هاشمی‌طبا با ۴۹۰ رأی حائز آرا در شهرستان دماوند شدند که متعاقباً لیست و صورت‌جلسه نهایی تقدیم خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های از قبل انجام شده، شاهد رشد جدی و چشم‌گیری مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دماوند بوده‌ایم.

,

محمودی‌فرد با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از مردم شهرستان دماوند در انتخابات روز گذشته مشارکت داشتند، تصریح کرد: در این خصوص، تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات حداکثری با پیش‌بینی تعرفه‌ها و افزایش صندوق‌های اخذ رأی اندیشیده شد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه دماوند منطقه‌ای ییلاقی و خوش‌نشین است و مهاجرانی دارد که در فصل خوش آب و هوا در این شهرستان حضور پیدا می‌کنند، مشارکت در عرصه انتخابات بسیار جدی و حداکثری بود.

,
,

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلفات دریافت نشده و انتخابات در شهرستان دماوند در امنیت کامل برگزار شد و طبق قانون منتظر هستیم که اگر شکایتی در خصوص تخلفات احتمالی انتخابات واصل شود، رسیدگی کنیم.

,

محمودی‌فرد اظهار داشت: بر این اساس، آنچه فرمایش مقام معظم رهبری و تلاش‌هایی که ایشان در جهت دلسوزی نظام برای مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات داشتند، محقق شد و ما شاهد خرسندی مردم در تعیین سرنوشتشان هستیم.

,

وی اضافه کرد: از حضور همه مردم ایران به خصوص شهرستان دماوند برای مشارکت حداکثری در انتخابات و تعیین سرنوشت خود، قدردانی می‌کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه