اخبار داغ

بوی نامطبوع زباله ها نفس مردم زابل را گرفت/انباشت زباله در استادیوم

بوی نامطبوع زباله ها نفس مردم زابل را گرفت/انباشت زباله در استادیوم
باتوجه به تغییر محل دپو زباله های شهر زابل به محل استادیوم اعتراض ساکنین این منطقه را در برداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا؛ در این ایام که شور انتخاباتی سراسر شهر زابل را فرا گرفته ودرحالی که نامزدها باشعارهای مختلف سعی درجلب آرای مردم برای ورودبه عرصه شورای شهر رادارند اما در دل شهر ضلع غربی استادیوم شهید حسینی طباطبایی٬ در کارگاه بلوک زنی شهرداری با انبوهی از زباله روبرو می شویم که بوی آزاردهنده آن مشام هر رهگذری راآزارمیدهد.

حال در چنین شرایطی که آلودگی محیط زیست با سلامت روح و روان همشهریانمان رابطه ای مستقیم دارد از شهرداری و مسئولین انتظار می رود که خود عامل مستقیم این آلودگیها نباشند.

خبرنگار اوشیدا؛ به منظور پیگیری این معضل به محل استادیوم رفته که متاسفانه با صحنه ای بسیار چندش آور و منزجر کننده ای از انباشت زباله و بوی نامطبوع آن در شهر روبرو شده است.

یکی از رهگذران از محل به خبرنگار اوشیدا گفت: این روزها هوا به شدت گرم شده و روز به روز به گرمای آن افزوده می شود بنابراین انباشت زباله در وسط شهر با بوی نامطبوع آن نفس هر رهگذری را می گیرد.

حسینی ادامه داد: آیا شهرداری فکر نمی کند وقتی زباله ها در شهر انباشته شود انواع آلودگی های زیستی و بیماری ها در شهر پراکنده می شود و محلی برای رشد و نمو حیوانات موذی به ویژه موش فراهم می کند.

وی تصریح کرد: چرا زباله ها به خارج شهر منتقل نمی شود؟ این چه رسمی است که زباله ها در وسط شهر قرار گرفته و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده اند.

حسینی ادامه داد: با توجه به موقعیت استادیوم در شهر رفت و آمد و گذر مردم نیز به این منطقه تا حدودی زیاد است بنابراین این مکان محل خوبی برای انباشت زباله نمی تواند باشد بنابراین چرا شهرداری مستقیم با سلامت مردم بازی می کند؟

وی تاکید کرد: مسولان محیط زیست گویا در خواب خوش قرار دارند و گویا معضلات شهر زابل را نمی بینند و گرنه باید با مسولان شهرداری به دلیل این اهمال کاری برخورد کنند.

حسینی ابراز کرد: شهر زابل از نظر اوضاع شهری در وضعیت بسیار بدی قرار دارد به طوری که این شهر تنها به یک کلان روستا شباهت دارد که در این راستا امیدواریم این بار مردم زابل هوشیار باشند و بدون توجه به قومیت گرایی و دوستی ها شورای شهری کارآمد را انتخاب کنند تا شاید تحولی در این شهر ایجاد شود و مشکلات فعلی شهر را رفع کند.

وی گفت: امیدواریم شهردار زابل در این روزهای پایانی عمر خدمت خود به مردم فکری به حال وضعیت استادیوم کرده و زباله ها را به خارج شهر انتقال دهد تا لااقل یک کار مفید برای مردم آلوده ترین شهر جهان انجام داده باشد.

حسینی بیان کرد: با این وضعیت فعلی شهر، آلوده ترین شهر جهان واقعا زیبنده زابل است چرا که استادیوم محل ورزش است نه اینکه پشت آن تبدیل به محل دپو زباله شود که در این راستا امیدواریم مسولان اداره ورزش نیز به خود آیند و فکری به حال این وضعیت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,



انتهای پیام/

, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه