اخبار داغ

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

هوشیاری ملت، اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نمی دهد

هوشیاری ملت، اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نمی دهد
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم ثابت کردند که همانند گذشته پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزشهای آن، مطیع رهبر و ولایت خود هستند؛ همین هوشیاری ملت، اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نمی دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ندای تفرش گفت: ملت ایران با هوشیاری، فهم عمیق سیاسی و علیرغم تمام ترفندهای دشمنان و نزاع های آنان مبنی بر عدم حضور در انتخابات، در روز ۲۹ اردیبهشت، حماسه جدیدی خلق کردند که این برگ زرین برای پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمی ولایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

حسینی اظهار کرد: مردم ثابت کردند که همانند گذشته پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزشهای آن، مطیع رهبر و ولایت خود هستند؛ همین هوشیاری ملت، اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را نمی دهد.

,

وی با بیان این مطلب که براساس اطلاعات، در استان مرکزی، کمبود تعرفه رای که منجر به عدم رای گیری از مردم شود، گزارش نشده است، افزود: براساس اعلام وزارت کشور، مبنی بر زمانی که تعرفه ها به ۷۵ درصد می رسید، می بایست درخواست می شد؛ در تعدادی از شعبه ها با توجه به حضور مردم، اتمام تعرفه ها رخ داد که در مدت زمان کوتاهی از فرمانداریها تامین و ادامه روند رای گیری انجام شده است.

,

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برخی از صندوقها، میزان تعرفه دریافتی فاصله قابل تاملی با میزان کل آرای ماخذوه دارد و براین اساس می توان کمبود تعرفه را تکذیب کرد.

,

حسینی با اشاره به علت اینکه در برخی از روستاهای تفرش، تعرفه تمام شده است، بیان کرد: در ایام تعطیل و مراجعه همشهریان ساکن در شهرهای دیگر به تفرش، سبب شد که تعرفه تمام و مجددا تامین شود؛ به این امر قبل از برگزاری انتخابات و زمان پیش بینی واگذاری تعرفه، توجه نشده بود.

,

وی بیان کرد: در برخی از شهرهای بزرگ نظیر اراک، رای دهندگان، حضور در پای صندوقهای رای را به ساعات پایانی موکول کرده بودند؛ این امر سبب ایجاد صفهای طولانی و انصراف برخی از رای دهندگان به دلیل نزدیک شدن به اتمام مهلت قانونی باقیمانده یعنی ساعت ۲۴ شد که براساس قانون، دیگر زمان انتخابات قابل تمدید نبود.

,

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشارکت بالای ۱۰۰ درصدی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان، اظهار کرد: این مسئله در ۲ بعد قابل بررسی است. یکی اینکه در انتخابات ریاست جمهوری هر ایرانی می تواند در هرشهری به غیر از شهر خود رای دهد. به این معنا که مسافران و گردشگرانی که روز انتخابات در شهرهای دیگر بودند می توانستند برای ریاست جمهوری رای بدهند.

,

حسینی ادامه داد: همچنین ساکنان غیر دائم در شهرها و روستاها، که در ایام تعطیل در شهر خود حضور پیدا می کنند می توانستند در غیر از شهر اصلی خود رای دهند، که ممکن است به دلیل حساسیت شوراهای شهر و روستاها در انتخابات در شهرهایی نظیر تفرش، آشتیان و فراهان حضور پیدا کرده و رای داده باشند.

,

وی در خصوص اشتباه برخی از عوامل اجرایی در حین رای گیری، خاطر نشان کرد: به دلیل روند چیدمان شعب اخذ رای، شناسنامه ها گرفته می شد ولی ممکن است عوامل اجرایی از فرد رای دهنده سوال نکرده باشند که قرار است که در کدام انتخابات شرکت کند؛ پس از ثبت نام و صدور برگه اخذ رای، از سوی فرد رای دهنده، نوع انتخابات اعلام شده باشد. که این رای جزء آرای باطل ماخذوه است که به ندرت هم وجود داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه