اخبار داغ

مشارکت 72 درصدی مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات

مشارکت 72 درصدی مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت که میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود 72 درصد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فتاح محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران تعداد واجدان شرایط رای دادن کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات روز گذشته را 528 هزار و 930 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد افزون بر 380 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق ها انداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محمدی بیان کرد: کار جمع آوری آرای افراد واجد شرایط رأی دادن در کهگیلویه و بویراحمد در 924 شعبه ثابت و سیار انجام شد که از این تعداد 195 مورد در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت به صورت الکترونیکی بوده است.

,

وی عنوان کرد: به دلیل ازدحام جمعیت در شعبه های اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد سه بار و در ساعت های 18، 20 و 22 بر اساس اعلام وزارت کشور زمان رأی گیری در این استان تمدید شد.

,

کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر 713 هزار نفر جمعیت است و مردم این استان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره حضور گسترده ای در تمامی عرصه ها از جمله انتخابات داشته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه