اخبار داغ

پیام امام جمعه رابر در پی حضور حماسی و پر شکوه مردم در انتخابات۹۶

پیام  امام جمعه رابر در پی حضور حماسی و پر شکوه مردم در انتخابات۹۶
حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر در پیامی به مناسبت انتخابات ۲۹ اردیبهشت از حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار رابر در این انتخابات قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  "صبح رابر"؛حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر در پیامی به مناسبت انتخابات ۲۹ اردیبهشت از حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار رابر در این انتخابات قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رابر,

متن پیام بدین شرح است:

,

بسمه تعالی

,


 پیام تبریک امام جمعه شهرستان رابر به آحاد مردم افتخار آفرین و شهید پرور و ولایتمدار

,
,

با سلام و درود بر روان بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام اسلام از صدر تا کنون، و درود و سلام خدمت مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای.

,


با عرض سلام و ادب خالصانه خدمت ایرانیان سرافراز، که همواره ارزش های اعتقادی و انسانی شان، سرلوحه تاریخ بشری است.

,
,


و درود و سلام و عرض ارادت خالصانه خود را تقدیم مردم با صفای رابر، مردمی از دیار حماسه و فرهنگ، شهادت و رشادت، اصالت و دینمداری، مرام و ولایتمداری میی کنم که در نوع خود شاخصند، مردم دیار رابر، دیاری از یادگاران شرافت و ایمان.

,
,


خدا را شاکرم که بار دیگر در سایه سار توجهات امام عصر و عنایت خاصه حق تعالی توفیق حضور در عرصه سیاست را یافتیم تا بار دیگر استقلالمان را به دنیا ثابت کنیمم و در این میان حضور آحاد شما مردم غیور خطه رابر نیز، بار دیگر مدال افتخاری بر تعهداتمان شد.

,
,


لازم دانستم که از این حضور غیورانه و ولایتمدارانه شما مردم نجیب رابر، مسئولین اجرایی ، شورای نگهبان و نظارت و نیروهای امنیتی وکلیه دست اندرکاران امر خطیرر انتخابات قدردانی کنم.

,
,


همچنین از سعه صدر تک تک کاندیداهای انتخاباتی شورا در شهرستان رابر قدردانی می کنم که در فضایی آرام این مرحله ثقیل را همدلانه طی کردند.

,
,


در نهایت موفقیت کاندیداهای محترم شورای شهر را تبریک گفته و برای همگی توفیقات روزافزون از درگاه حق تعالی را آرزومندم.

,
,


ومن الله توفیق

,
,


حجه الاسلام والمسلمین مهدی صادقی

,
,


 امام جمعه شهرستان رابر

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه