اخبار داغ

پیام یک دانشجوی گنبدی به رئیس جمهور / از عزتی که با مشارکت مردم به دست آمد، صیانت کنید

پیام یک دانشجوی گنبدی به رئیس جمهور / از عزتی که با مشارکت مردم به دست آمد، صیانت کنید
دانشجوی دانشگاه گنبدکاووس طی پیامی ضمن قدردانی از مشارکت بالای مردم و تبریک به حجت الاسلام حسن روحانی، از رئیس جمهور خواست تا از این عزت و اقتداری که با حضور مردم در صحنه انتخابات به دست آمده، صیانت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سید عارف موسوی کریمی، از دانشجویان بسیجی گنبدکاووس  طی پیامی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام حسن روحانی، نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابوس نامه,

ضمن عرض سلام و خسته نباشید به تمامی مسولین و برگزار کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین تقدیر تشکر از مردم غیور و همیشه در صحنه ایران بخاطر حضور پررنگشان در این عرصه مهم سرنوشت ساز.
همچنین عرض تبریک و تهنیت داریم خدمت جناب آقای دکتر حسن روحانی که با رای مردم و انتخاب مردم دوباره مامور به انجام وظایف در این ماموریت خطیر شدند.
 امیدواریم در زیر سایه الطاف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری حفظه الله در این دوره از ریاست جمهوری بتوانیم با همکاری نیروهای متخصص داخلی و با اعتماد بر جوانان کشوری بسازیم که به آن مدینه فاضله نزدیک شده و دولتی برای امادگی ظهور منجی عالم بشریت بشود.
نکته ای با مردم ایران هست که باید گفته شود : مردم ایران رئیس جمهور منتخب متعلق به تمام ایران است و نه متعلق به طرفدارانش یا جناح خاصی.
بنابراین، پس از رقابتی که نشان دهنده ی دموکراسی دینی برجسته ی جمهوری اسلامی است وقت آن شده که دست در دست هم با فراموش کردن اتفاقات گذشته،برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم.
جناب آقای دکتر روحانی:
شما بعنوان رئیس جمهور موظف به صیانت از عزت و اقتداری هستید که مرهون خونهای پاک هزاران شهید و زحمات عزیزان ماست،پس شایسته است رفتار،گفتار،منش،برخورد و افعال شما بگونه ای درخور و سزاوار این منصب باشد. چرا که هم ما مردم و هم رهبر معظم انقلاب و تمام شهدا بر اعمال شما نظارتی تیزبینانه خواهیم داشت، باشد که دولت از راه درست خارج نشود.
روح و جان و ستون اصلی نظام،رهبری قدرتمند آن است، مسلما هرگونه اقدامی که قلب آن امام عزیز را رنجوده و خلاف منویات الهی ایشان باشد،بدون توجه به شخص،جایگاه،موقعیت و ملاحضات سیاسی؛ جوابی کوبنده دریافت خواهد نمود که انجام دهنده آن عمل را از کرده ی خود پشیمان میسازد.
در پایان پیروزی این انتخابات را به پیروز اصلی آن یعنی ملت غیور ایران و مقام معظم رهبری  تبریک میگوییم
 وسلام علیکم و رحمه الله

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه