اخبار داغ

منتخبین شوراهای شهرستاهای کرمانشاه معرفی شدند

منتخبین شوراهای شهرستاهای کرمانشاه معرفی شدند
منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در چندین شهرستان استان کرمانشاه معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستانهای استان کرمانشاه معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

کرمانشاه

, کرمانشاه,

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه از شمارش ۴۵۰ صندوق رای شورای شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: منتخبین شورای شهر کرمانشاه معرفی شدند.

,

 

,

وی افزود: با توجه به آرا شمارش شده، اعضای شورای شهر کرمانشاه برای تصاحب ۱۱ کرسی اصلی شورا و هم‌چنین ۷ عضو علی البدل معرفی شدند.

,

 

,

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: براساس آرا شمارش شده، کامران ملکی با ۴۰ هزار و ۶۲ رای، ابراهیم مرادی با ۳۹ هزار و ۲۷۸ رای،  رسول آزادی با ۳۷ هزار و ۴۱۱ رای، سیدپیمان موسوی با ۲۹ هزار و ۵۷۸ رای، سید حجت الله موسوی اجاق با ۲۸ هزار ۶۷۴ رای، طیب حیدری با ۲۵ هزار و ۶۹۶ رای، سالار احمدزاده با ۲۴ هزار و ۷۵۱ رای، سید احسان احسانی با ۲۴ هزار ۵۸۶ رای، غلامرضا امیری با ۲۲ هزار و ۲۷۳ رای، مازیار رضایی با ۲۱ هزار و ۹۳۹ رای و احسان حیدریان نیز با ۲۱ هزار و ۲۳۱ رای نفرات اول تا یازدهم منتخب شورای شهر کرمانشاه هستند.

,

 

,

وی ادامه داد: این افراد مجوز حضور در شورای پنجم شهر کرمانشاه را کسب کردند.

,

 

,

رنجبر، از معرفی سیدمیثم موسوی اجاق با ۲۰ هزار و ۸۸۸ رای، حسن رحمانی با ۱۹ هزار و ۷۷۵ رای، ماشاالله حسینی با ۱۹ هزار و ۴۳۰ رای، اردشیر زارعی با ۱۹ هزار و ۱۳۱ رای، علی اسلام پناه با ۱۸ هزار و ۹۲۶ رای، الهام اکبری با ۱۸ هزار و ۷۴۶ رای و جبار گوهری نیز با ۱۷ هزار و ۵۸۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر کرمانشاه معرفی شدند.

,

 

,

اسلام آبادغرب

, اسلام آبادغرب,

افشین کریمی از شمارش آرای انتخابات شوراها در شهرستان اسلام ‌آباد غرب خبر داد و گفت: در بین کاندیداهای شورای شهر این شهرستان الهام حمیدی با کسب ۸ هزار و ۵۸۱ رای به نفر اول این دوره از شوراهای اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب  معرفی شد.

,

 

,

وی، مرزبان بخشم با ۷ هزار و ۷۰۸ رای را به عنوان نفر دوم اعلام کرد و گفت: بهروز جلیلیان با کسب ۷ هزار و ۳۱۴ رای سوم و محمد خلف صیادیان با کسب ۶ هزار و ۹۸۷ رای جایگاه چهارم را از آن خود کرد.

,

 

,

فرماندار شهرستان اسلام‌آباد غرب، از معرفی مجتبی سنگین وزن با کسب ۶ هزار و ۵۷۴ رای به عنوان پنجمین کاندیدا، پرویز رزمدیده با ۶ هزار و ۳۹۴ رای به عنوان ششمین کاندیداو محسن غلامی با کسب ۶ هزار و ۳۲۶ رای به عنوان هفتمین کاندیدای راه یافته به این دوره از شوراهای اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

,

 

,

وی یادآور شد: ۱۵۱ شعبه اخذ رای کار رای گیری در این شهرستان را برعهده داشتند که ۷۱ شعبه آن شهری و ۸۰ شعبه آن رستایی بود که همه شعبات مکانیزه بوده و به صورت الکترونیکی کار جمع آوری آرا را بر عهده داشتند. از این شعبات ۶۹ شعبه در شهر اسلام آباد غرب و ۲ شعبه در شهر حمیل استقرار داشتند.

,

قصرشیرین

, قصرشیرین,

اعضای منتخب شورای شهر قصرشیرین معرفی شدند

, اعضای منتخب شورای شهر قصرشیرین معرفی شدند,

 

,

فرامرز اکبری از معرفی منتخبین شورای شهر شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: براساس اعلام نهایی کیومرث خزلی با ۲ هزار و ۹۵۰ رای به عنوان نفر اول، کیانوش سلیمانی با ۲ هزار و ۷۸۶ رای به عنوان نفر دوم، اسدالله رضایی زاده با ۲ هزار و ۱۳۸ رای به عنوان نفر سوم، روح اله مرادی با ۲ هزار و ۱۳۳ به عنوان نفر چهارم و علی خدا مرادی با یک هزار و ۸۶۱ رای به عنوان نفر پنجم معرفی شد.

,

 

,

وی افزود: براساس اعلام نهایی حسین حسین زاده با یک هزار و ۸۰۹ رای، فرشید راستین با یک هزار و ۶۹۸ رای و کیوان عزیزی با یک هزار و ۶۵۳ رای نیز به عنوان ۳ عضو علی البدل این دوره از شوراهای اسلامی شهرستان قصرشیرین معرفی شدند.

,

 

,

وی میزان آرا صندوق های رای این شهرستان را ۱۴ هزار و ۱۶۵ رای اعلام کرد و گفت: از این تعداد  ۱۳ هزار و ۹۸۴ رای صحیح و ۱۷۰ رای باطله ماخوذه و ۱۱ برگ رای باطله غیرماخوذه بوده است.

,

 

,

آمار نهایی منتخبین شورای شهر پاوه

, آمار نهایی منتخبین شورای شهر پاوه, آمار نهایی منتخبین شورای شهر پاوه,

 

,

هم چنین فرماندار شهرستان پاوه، از اعلام منتخبین شورای شهر پاوه خبر داد و گفت: جهانبخش لطف الهی با ۴ هزار و ۶۶ رأی نفر اول، حیدر اسلامی نیا با ۳ هزار و ۱۷۲ رای نفر دوم، سامان مرادی با ۳ هزار و۱۳۹ رای نفر سوم،  دلشاد جراح زاده با ۳ هزار و ۱۹۳ رأی نفر چهارم و سیدمحمد احسن با ۲ هزار و ۸۷۸ رأی به عنوان نفر پنجم شورای شهر  پاوه معرفی شدند.

,

 

,

پرویز ایده پور از معرفی ناصر صادقی با  ۲ هزار و ۵۳۴ و سید آزاد حسینی نیز با ۲ هزار و ۴۱۷ به عنوان نفرات علی البدل شورای شهر پاوه  خبر داد.

,

 

,

وی مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات را ۷۶ درصد اعلام کرد.

,

 

,

ثلاث باباجانی

, ثلاث باباجانی, ثلاث باباجانی,

منتخبین شورای شهر ثلاث باباجانی معرفی شدند

, منتخبین شورای شهر ثلاث باباجانی معرفی شدند, منتخبین شورای شهر ثلاث باباجانی معرفی شدند,

 

,

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی، از نهایی شدن آمار منتخبین شورای شهر این شهرستان خبر داد و گفت: ناصح عظیمی به عنوان نفر اول، جلال مرادی نفر دوم، چنور احمدی نفر سوم، عطا رحیمی نفر چهارم و اسعد  به عنوان نفر پنجم بیشترین آرا ورای شهر تازه آباد در مرکز ثلاث باباجانی را به خود اختصاص دادند.

,

 

,

وی از مشارکت ۷۶ درصدی مردم ثلاث باباجانی در انتخابات خبر داد  تصریح کرد: ۱۷ هزار واجد شرایط در ثلاث باباجانی در انتخابات شرکت کردند.

,

روانسر

, روانسر,

منتخبین شورای شهر روانسر و شاهو اعلام شدند

, منتخبین شورای شهر روانسر و شاهو اعلام شدند, منتخبین شورای شهر روانسر و شاهو اعلام شدند,

 

,

فرماندار شهرستان روانسر از معرفی منتخبان شورای شهر روانسر و شاهو خبر داد و گفت: براساس آمار به دست آمده از شمارش نهایی آرا، صباح مظفری با ۲ هزار و ۸۷۷ رای به عنوان نفر اول، کیومرث مظفری با ۲ هزار و ۶۳۱ رای نفر دوم، میثم رضایی با ۲ هزار ۴۵۰ رای نفر سوم، فریدون خرمی با ۲ هزار و ۲۳۵ رای نفر چهارم و محمد فتحی با ۲ هزار و ۷۸ رای به عنوان نفر پنجم شورای شهر روانسر معرفی شدند.

,

 

,

حسین ویسمرادی افزود: محمدصالح شهسواری با ۲ هزار و ۲۷ رای، جهانشاه احمدی با یک هزار و ۹۹۹ رای و خاطره قادری با یک هزار و ۹۰۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر معرفی شدند.

,

 

,

وی از معرفی محمدمیرزا شریفی با ۷۱۸ رای، لقمان یوسفی با ۶۳۵ رای، کبیر محمودی با ۶۲۴ رای، ستار فتحی با ۶۰۰ رای و سامان بهرامی با ۵۸۹ رای به عنوان اعضای شورای شهر شاهو خبر داد.

,

 

,

فرماندار روانسر از معرفی  آکو رحیمی نژاد با ۵۲۰ رای، بهزاد اعظمی با ۴۸۸ رای و شاهپور رحیمی با ۴۶۸ رای به عنوان اعضا علی البدل شورای شهر شاهو نیز خبر داد.

,

کنگاور

, کنگاور,

معرفی منتخبان شورای شهر کنگاور

, معرفی منتخبان شورای شهر کنگاور , معرفی منتخبان شورای شهر کنگاور ,

 

,

فرماندار کنگاور نیز از معرفی منتخبان شورای شهر کنگاور خبر داد و گفت: اسفندیار رحمت آبادی با ۹ هزار و ۴۶۰، سوسن سلیمان آبادی با ۶ هزار و ۴۶۴ رای، روح الله بختیاری با پنج هزار و ۶۰۵ رای، ابوالقاسم طاهرآبادی با چهار هزار و ۴۸۶ رای، عباس کاوسی شریف با چهار هزار و ۶ رای و حسین ادیبان با سه هزار و ۸۹۷ رای و احمد پروانه با سه هزار و ۸۴۶ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کنگاور انتخاب و معرفی شدند.

,

 

,

علیرضا ایزدی افزود:منصور رحمتی مهر، بیژن قزوینه، یوسف رحمتی، عباس رحمتی و رسول خزایی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر کنگاور معرفی شدند.

,

 

,

دالاهو

, دالاهو ,

منتخبین شورای شهر در شهرستان‌ دالاهو معرفی شدند

, منتخبین شورای شهر در شهرستان‌ دالاهو معرفی شدند,

 

,

فرماندار دالاهو، از پایان شمارش آرا و معرفی اعضای شورای شهر این شهرستان خبر داد و گفت: طی آمار به دست آمده جلال صفوی، ابراهیم سلیمی، سید سجاد یادگاری، یوسف رحمتی و سید صالح میرعبدالی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کرند غرب معرفی شدند.

,

 

,

مراد علی تاتار افزود: هم‌چنین یوسف جانی، کیانوش بابا مرادی و پیمان رستمی به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب و معرفی شدند.

,

 

,

وی با بیان اینکه انتخابات در ۳ شهر شهرستان دالهو برگزار شد از معرفی سیامک پیری، نوراله قنبری، خلیل خدایاری، کورش ضیایی و رضا محمدی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر گهواره و کیوان صبوری، حسین رحیمی و نوذر کرمی به عنوان اعضای علی البدل این شورا خبر داد.

,

 

,

فرماندار دالاهو هم چنین از معرفی فرشید رمضانی، حیدر ابراهیمی، شیر زمان رسا، بهمن صادقی و عبدالعزیز کریمی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر ریجاب  خبر داد و گفت: مراد امیری، فواد کرم پور و یاسر کرمی نیز به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

,

 

,

وی در پایان از حضور و مشارکت بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم این شهرستان در انتخابات این دوره خبر داد.

,

هرسین

, هرسین,

معرفی اعضای شورای شهر هرسین

, معرفی اعضای شورای شهر هرسین,

 

,

فرماندار شهرستان هرسین،از پایان شمارش آرا در این شهرستان خبر داد و گفت: یوسف عسگرپور با ۶ هزار و ۶۲۳ رای، مصطفی اله مرادی با ۵ هزار و ۶۷۴ رای، علی کرمی با ۵ هزار و ۴۴۲ رای، مسلم صفری با ۵ هزار و ۳۹۱ رای و ورعلی میرزایی با ۵ هزار و ۳۲۵ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر هرسین انتخاب شدند.

,

 

,

امیر شاه آبادی  هم چنین از معرفی همت احمدی با ۴ هزار و ۷۳۴ رای، محمدایوب میرزایی با ۴ هزار و ۶۴۹ رای و عظیم رضایی با ۴ هزار و ۴۶۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر هرسین خبر داد.

,

 

,

وی مشارکت مردم هرسین در این دوره از انتخابات را ۸۲ درصد اعلام کرد.

,

سنقر

, سنقر,

منتخبان شوراهای اسلامی شهرستان‌سنقر  معرفی شدند

, منتخبان شوراهای اسلامی شهرستان‌سنقر  معرفی شدند,

 

,

فرماندار شهرستان سنقر از معرفی اعضای شورای اسلامی شهرستان سنقر خبر داد و گفت: علی بنی عامریان با ۷ هزار و ۱۸۰ رای، حجت اله بیگلری با ۵ هزار و ۳۶۵ رای، اله رضا اعظمی با ۴ هزار و ۱۴۲ رای، رضا سنجری با ۳ هزار و ۹۶۰ رای و سید مهدی طالقانی با ۳ هزار و ۲۴۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سنقر معرفی شدند.

,

 

,

یاور محمدی افزود: هم‌چنین  هادی فرهنگیان با ۲ هزار و ۸۵۴ رای، علیرضا حشمتیان با ۲ هزار و ۶۳۶ رای و یحیی سالاری با ۲ هزار و ۵۹۸ رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب و معرفی شدند.

,

 

,

وی تعداد کاندیداهای شورای اسلامی شهرستان سنقر را ۵۲ نفر اعلام کرد.

,

 

,

فرماندار شهرستان سنقر، هم چنین از معرفی اعضای شورای شهر سطر این شهرستان خبر داد و گفت: یزدان یاوری با ۳۲۷ رای، امیر قدوسی با ۳۲۴ رای، مهرداد بابایی راد با ۳۰۸ رای، رضا علی پناهی با ۲۶۵ رای و خانم فروزان قیاسی با ۲۵۱ رای به عنوان اعضاء اصلی این شهر معرفی شدند.

,

 

,

وی افزود: خانم بهاره صادقی با ۲۴۷ رای و آقایان محمدابراهیم حشمتی با ۲۴۵ رای و علیرضا صادقی با ۲۴۲ رای نیز به عنوان عضو علی البدل شورای شهر سط انتخاب و معرفی شدند.

,

 

,

سرپلذهاب

, سرپلذهاب, سرپلذهاب,

منتخبان شورای شهر سرپل‌ذهاب

, منتخبان شورای شهر سرپل‌ذهاب, منتخبان شورای شهر سرپل‌ذهاب,

 

,

فرماندار سرپل‌ذهاب از معرفی اعضای شورای شهر سرپل ذهاب خبر داد و گفت: نظام الدین کشتمند با پنج هزار و ۳۳۶ رای، جلال مولایی با پنج هزار و ۱۸۱ رای، سید مجتبی جاسمی با ۵ هزار و۱۲۱ رای، حشمت الله صفری با ۴هزار و ۸۲۰ رای و مسعود مروتی میرحصاری با ۴ هزار و ۲۴۵ به عنوان اعضای اصلی شورای شهرسرپل‌ذهاب معرفی شدند.

,

 

,

اکبر سنجابی افزود: منوچهر کمری با ۴ هزار و ۲۲۳ رای و علی مرادیان نیز با ۳ هزار و ۶۳۹ رای نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

,

 

,

جوانرود

منتخبین شورای شهر جوانرود معرفی شدند

 

آرش لهونی  از پایان شمارش آرا در شهرستان جوانرود خبر داد و گفت: منتخبین شورای شهر جوانرود معرفی شدند.

 

وی هم‌چنین  از معرفی محمدعلی رضایی با  ۶۴۴۶ رای، بهمن ویسی نور با ۵۹۶۱ رای، سما عزیزی با ۵۸۳۰ رای، انور احمدی با ۵۰۰۵ رای، اختر ویسی با ۴۷۳۵ رای، صیداحمد امیری با ۴۵۷۴ رای و فریدون ابراهیمی با ۴۴۰۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جوانرود خبر داد.

 

فرماندار جوانرود افزود: همچنین ‌احمدمحمدی با  ۴۰۲۱ رای، لقمان بهروزه با ۳۹۳۶ رای، عثمان محمدی با ۳۷۸۲ رای، محمدصالحی با ۳۷۴۸ رای و  کمال قادری با ۳۴۳۵ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر جوانرود معرفی شدند.

,

جوانرود

, جوانرود,

منتخبین شورای شهر جوانرود معرفی شدند

, منتخبین شورای شهر جوانرود معرفی شدند,

 

,

آرش لهونی  از پایان شمارش آرا در شهرستان جوانرود خبر داد و گفت: منتخبین شورای شهر جوانرود معرفی شدند.

 

وی هم‌چنین  از معرفی محمدعلی رضایی با  ۶۴۴۶ رای، بهمن ویسی نور با ۵۹۶۱ رای، سما عزیزی با ۵۸۳۰ رای، انور احمدی با ۵۰۰۵ رای، اختر ویسی با ۴۷۳۵ رای، صیداحمد امیری با ۴۵۷۴ رای و فریدون ابراهیمی با ۴۴۰۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جوانرود خبر داد.

 

فرماندار جوانرود افزود: همچنین ‌احمدمحمدی با  ۴۰۲۱ رای، لقمان بهروزه با ۳۹۳۶ رای، عثمان محمدی با ۳۷۸۲ رای، محمدصالحی با ۳۷۴۸ رای و  کمال قادری با ۳۴۳۵ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر جوانرود معرفی شدند.

,

آرش لهونی  از پایان شمارش آرا در شهرستان جوانرود خبر داد و گفت: منتخبین شورای شهر جوانرود معرفی شدند.

,

 

,

وی هم‌چنین  از معرفی محمدعلی رضایی با  ۶۴۴۶ رای، بهمن ویسی نور با ۵۹۶۱ رای، سما عزیزی با ۵۸۳۰ رای، انور احمدی با ۵۰۰۵ رای، اختر ویسی با ۴۷۳۵ رای، صیداحمد امیری با ۴۵۷۴ رای و فریدون ابراهیمی با ۴۴۰۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جوانرود خبر داد.

,

 

,

فرماندار جوانرود افزود: همچنین ‌احمدمحمدی با  ۴۰۲۱ رای، لقمان بهروزه با ۳۹۳۶ رای، عثمان محمدی با ۳۷۸۲ رای، محمدصالحی با ۳۷۴۸ رای و  کمال قادری با ۳۴۳۵ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر جوانرود معرفی شدند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه