اخبار داغ

یزدانی سومین طلای کشتی آزاد را ضرب کرد

یزدانی سومین طلای کشتی آزاد را ضرب کرد
نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی در فینال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی سومین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که از صبح امروز در سالن حیدر علی‌یف شهر باکوی آذربایجان آغاز شده است، حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال مدال طلا را بر گردن آویخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در وزن 86 کیلوگرم که 14 نفر شرکت کرده‌اند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر بر بهادر کودیروف از تاجیکستان غلبه کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی مقتدرانه و با نتیجه 11 بر صفر از سد شریف شریف‌اُف، دارنده مدال طلا و برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان گذشت و فینالیست شد.

,

یزدانی در فینال به مصاف سلیم یاشار، دارنده مدال نقره المپیک 2016 و نقره و برنز جهان از ترکیه رفت که با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت.

,

پیش از این در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور با پیروزی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شده بود و مصطفی حسین‌خانی طلای 70 کیلو را برای ایران به ارمغان آورده بود.

,

در ادامه مسابقات در وزن 125 کیلوگرم جابر صادق‌زاده در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز با رجا الکراد از سوریه کشتی می‌گیرد.

,

به گزارش فارس، روز گذشته و در 4 وزن اول نیز میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم قهرمان شده بود و امیر محمدی در 97 کیلوگرم به مدال نقره رسیده بود. یونس سرمستی در 57 کیلو پنجم شد و پیمان یاراحمدی در 74 کیلو حذف شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه