اخبار داغ

تبریک وزیر خارجه انگلیس به حسن روحانی

تبریک وزیر خارجه انگلیس به حسن روحانی
وزیر امور خارجه انگلیس انتخاب «حسن روحانی» برای یک دوره چهار ساله ریاست جمهوری دیگر را تبریک گفت و خواستار تقویت گفت‌وگوها میان دو کشور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «بوریس جانسون»، وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار بیانیه‌ای انتخاب مجدد حسن روحانی را به ریاست‌ جمهوری ایران تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس، در این بیانیه آمده است: من انتخاب دوباره رییس‌جمهور روحانی را در یک رقابت زنده که در آن مردم ایران به طور گسترده شرکت کردند، تبریک می‌گویم.

,

در جریان دور اول ریاست جمهوری آقای روحانی پیشرفت‌هایی در روابط دو کشور، از جمله روابط دیپلماتیک ایجاد شد. من از ادامه تعهد وی به توافق هسته‌ای که در سال ۲۰۱۵ حاصل شد، استقبال می‌کنم. اکنون مهم است که ما برای تضمین اجرای کامل این توافق و اینکه تمام طرف‌ها از آن همچنان بهره می‌برند، با یکدیگر همکاری کنیم.

,

بوریس جانسون همچنین از رئیس‌جمهور ایران خواسته است تا به همکاری با جامعه بین‌المللی و گفت‌وگو برای دستیابی به پیشرفت‌هایی درخصوص یکسری مسائل، شامل سیاست‌های منطقه‌ای ایران، حقوق بشر و مسائل دو ملیتی‌ها ادامه دهد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه