اخبار داغ

بازیکن اهرمی شاهین بوشهر:

به لیگ یک کشور صعود می کنیم

به لیگ یک کشور صعود می کنیم
افشین محمدی بازیکن اهرمی شاهین شهرداری بوشهر گفت: انشالا با کمک خدا و حمایت هواداران برابر برق پیروز خواهیم شد و به لیگ یک کشور صعود خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین محمدی بازیکن اهرمی شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: شاهین در دیدار پلی آف با تیم برق شیراز در ‏یک دیدار روز چهارشنبه 3 خرداد 96‏ در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما, دیدار پلی آف با تیم برق شیراز در ‏یک دیدار روز چهارشنبه 3 خرداد 96‏ در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار خواهد شد.,

, ,
وی بیان کرد: بازی ابتدا شهرهای اصفهان و تهران را به عنوان میزبان این دیدار در نظر گرفته شده بود و تهران انتخاب شده بود ولی به دلیل مشکلاتی، بازی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می شود.
,
 
,
بازیکن اهرمی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: به دنبال حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم و در این مسیر همه بازیکنان هم قسم شده‌ ایم که بازی با برق پیروز میدان شویم و به لیگ یک کشور صعود کنیم.
,
 
,

, ,

محمدی ادامه داد: شاهین بوشهر از تیم های ریشه‌دار است که تجربه حضور در لیگ برتر فوتبال ایران در طی سه سال نشان داد که حریفی دسته و پا بسته نبوده است.

,
وی تصریح کرد: انشالا با کمک خدا و حمایت هواداران برابر برق پیروز خواهیم شد و به لیگ یک کشور صعود خواهیم کرد.
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه