اخبار داغ

مسول هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

رتبه اول کهگیلویه و بویراحمد در اهدای عضو بیماران مرگ مغزی

رتبه اول کهگیلویه و بویراحمد در اهدای عضو بیماران مرگ مغزی
مسول هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان رتبه اول اهدائ عضو بیماران مرگ مغزی را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با بیان اینکه یکم اردیبهشت ماه سال 68 یک روز بزرگ تاریخی است که بزرگان پیوند کشور خدمت حضرت امام (ره) رسیدند که ایشان نیز آن فتوای تاریخی  را در مورد اجازه اهداء عضو بیماران مرگ مغزی بود صادر کردند و این مورد بزرگترین اقدامی بود که در این حوزه صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, با بیان اینکه یکم اردیبهشت ماه سال 68 یک روز بزرگ تاریخی است که بزرگان پیوند کشور خدمت حضرت امام (ره) رسیدند که ایشان نیز آن فتوای تاریخی  را در مورد اجازه اهداء عضو بیماران مرگ مغزی بود صادر کردند و این مورد بزرگترین اقدامی بود که در این حوزه صورت گرفت.,

وی اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن مردمی باعاطفه و متعهد در تمام طول تاریخ که این خصلت خوب و نیکو را از خودان نشان دادند و الان نیز رتبه اول اهداء عضو بیماران مرگ مغزی در کشور را داریم  و به همین علت از همه آنها تشکر می کنم.

, وی اظهار کرد: ,

مسول هماهنگ‌کننده تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مرگ مغزی وقتی برای کسی اتفاق می افتد دیگر امیدی برای برگرداندن آن به زندگی نیست و در دنیا هیچ گزارشی مبنی بر برگرداندن بیمار به زندگی نیست.

,

عباسی تصریح کرد:از همه شهروندان انتظار دارم وقتی بیماری دچار مرگ مغزی می شود و توسط تیم پزشکی قعطی و تایید شد باید قبول بکنند که این فرد از دنیا رفته است و این فرصتی است که در اوج ناراحتی به دیگر بیماران زمندگی و امید ببخشد

,

وی در بخش دیگری از سخنانش  به دکتر ملک حسینی استاد پیوند عضو در کشور اشاره داشت و گفت : افتخار می کنیم این فرد از لر زبانان کهگیلویه و بویراحمد است.

, وی در بخش دیگری از سخنانش  به دکتر ملک حسینی استاد پیوند عضو در کشور اشاره داشت و گفت : افتخار می کنیم این فرد از لر زبانان کهگیلویه و بویراحمد است.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه