اخبار داغ

مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم ۶ شهرستان مازندران در انتخابات

مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم ۶ شهرستان مازندران در انتخابات
دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران گفت: مشارکت مردم ۶ شهرستان مازندران در انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، احمد مظفری در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: مشارکت مردم شهرهای سوادکوه، سوادکوه شمالی، عباس آباد، کلاردشت، محمود آباد و نور در انتخابات ریاست جمهوری بیش از 100 درصد بوده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, ,

وی افزود: بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری به حسن روحانی رای دادند و تعداد آرای وی نسبت به انتخابات سال 92 افزایش داشته است.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران درباره وضعیت کرسی‌های انتخابات شوراهای اسلامی گفت: در مجموع 13 هزار و 400 نفر با رای مردم استان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزیده می‌شوند که از این تعداد 8 هزار و 140 نفر عضو اصلی و 5 هزار و 260 نفر عضو علی‌البدل هستند.

مظفری در پایان بیان کرد: در حوزه شهری 420 کرسی شهری داریم و از این تعداد 316 نفر اعضای اصلی و 104 نفر عضو علی‌البدل هستند و در حوزه روستایی نیز 12 هزار و 980 نفر انتخاب می‌شوند که 7 هزار و 824 نفر عضو اصلی و 5 هزار و 156 نفر عضو علی‌البدل هستند.
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه