اخبار داغ

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تفرش:

مساجد تفرش غبار روبی می‌شود/ اعزام ۶۵ روحانی و مُبلغ به مساجد شهری و روستایی

مساجد تفرش غبار روبی می‌شود/ اعزام ۶۵ روحانی و مُبلغ به مساجد شهری و روستایی
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تفرش گفت: دهه آخر ماه شعبان، مساجد با همکاری مردم، هیئت امنا و نمازگزاران، غبارروبی می‌شوند تا این اماکن مقدس برای پذیرایی از میهمانان در ماه مبارک رمضان آماده شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالفتاح حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تفرش در گفتگو با ندای تفرش با اشاره به غبارروبی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان، گفت: دهه آخر ماه شعبان، مساجد با همکاری مردم، هیئت امنا و نمازگزاران، غبارروبی می‌شوند تا این اماکن مقدس برای پذیرایی از میهمانان در ماه مبارک رمضان آماده شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

حسنی بر اهمیت نشر فرهنگ تکریم و غبارروبی مساجد تاکید و اظهار کرد: برنامه غبار روبی مساجد که برای آمادگی مساجد ویژه ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، ریشه در دین، اسلام و قرآن دارد و اسلام با توجه به تاکیدی که بر پاکیزگی ظاهری و باطنی دارد، بر این مسئله تاکید بسیاری کرده و برای آن اهمیت بسیاری قائل است.

,

وی با اشاره به اعزام مُبلِغ و روحانی به مساجد شهرستان تفرش افزود:در ابتدای ماه مبارک رمضان، بیش از ۶۵ مُبلغ، روحانی و مبلغه به مساجد شهری و روستایی در این شهرستان اعزام می‌شوند. این تعداد مبلغ در ۱۲ مسجد شهری و دیگر مساجد در سطح روستاها  اعزام و به کار ترویج فرهنگ دینی خواهند پرداخت.

,

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تفرش به طرح جزءخوانی قرآن در مساجد در طول ماه رمضان اشاره و بیان کرد: در طول ایام ماه رمضان در ۱۳ مسجد شهرستان طرح جزءخوانی قرآن ویژه بانوان، مراسم جزءخوانی در یک‌ مسجد باحضور عموم مردم و یک مسجد نیز ویژه نونهالان و نوجوانان برگزار می شود.

,

حسنی خاطرنشان کرد: در طول ایام ماه رمضان، طرح تفسیر قرآن کریم در ۳ مسجد و دو طرح محفل انس با قرآن در مساجد روستایی و شهری برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه