اخبار داغ

انقلابیون قاعده بازی را می دانند؛؛

سطل های زباله به حال خود رها شدند/ ژانوس دولتی ها در پسا انتخابات

سطل های زباله به حال خود رها شدند/ ژانوس دولتی ها در پسا انتخابات
جریان انقلابی همچون گذشته، بر خلاف جریان غربگرا در سال ۸۸، به نتیجه انتخابات و اجرای قانون تمکین کرد و پیروزی انتخابات را به دولت تبریک گفت و صبح روز انتخابات سطل های زباله را به حال خود رها کردند تا همچنان رفتگرها وعده ها را جارو کنند و آنها را پر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، انتخابات 96 در استان بوشهر با مشارکت 57.4 درصدی مردم ولایتمدار بوشهر برگزار شد و نتیجه آن نیز مانند سایر استان های کشور از سوی رسانه ها به اطلاع عموم رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

این انتخابات با همه فراز و نشیب هایی که داشت، با بصیرت نیروهای انقلابی در مسیری قرار گرفت که بدور از همه حاشیه های سیاسی باشد و فقط با توجه به اصل قانون مداری و احترام به رای هموطنان ختم به خیر شد.

,

در این دوره از انتخابات با توجه به اینکه فرد منتخب برای کرسی ریاست جمهوری در دولت یازدهم رئیس جمهور ملت ایران بوده است و همه مردم با مدیریت آن آشنایی کامل داشته و دارند، وی را دوباره انتخاب و به او برای رفع مشکلات اعتماد کردند.

,

افرادی که وضع موجود را قبول دارند در جشن های پیروزی "روحانی" لبخندهای رضایت آمیز در مقابل بیکاری جوانان، تعطیلی کارخانه ها، مشکلات ازدواج و غیره زدند و با رقص و پایکوبی در خیابانها تبریک خود را به رئیس جمهور دولت دوازدهم اعلام کردند.

,

این اعلام نتیجه درحالی است که برخی از این افرادی که امروز حامی دولت هستند و برای تبریک صف گرفته اند در سال 88 بعد از اعلام نتایج از سوی وزارت کشور شروع به تنش هایی کردند که هنوز آن روزها در ذهن مردم باقی مانده و مرور می شود.

,

اما نیروهای مردمی انقلاب علاوه بر اینکه تبریک خود را رسما به رئیس جمهور منتخب اعلام کردند، صبح روز انتخابات نیز همه سطل های زباله مانند روز قبل بدون تغییر سرجای خود بودند و این موضوع نشان دهنده قانون مداری است.

,

با توجه به اینکه برخی معتقد هستند تخلف هایی صورت گرفته است اما بدور از هر گونه تجمعاتی این اعتراضات به شورای نگهبان اعلام و هر تصمیمی که شورای نگهبان اعلام کند برای همه 15میلیون نفر قابل قبول و مورد احترام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه