اخبار داغ

آغاز گلابگیری و برداشت گل محمدی از مزارع نراق+عکس

آغاز گلابگیری و برداشت گل محمدی از مزارع نراق+عکس
شهردار نراق از آغاز گلابگیری و برداشت گل محمدی از مزارع نراق خبر داد و گفت: پیش‌بینی می شود امسال بیش از ۲۰ تُن گلاب در سطح شهر نراق تولید و روانه بازار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود مرادی شهردار نراق در گفتگو با خبرنگار پیام دلیجان از آغاز کارگاه گلاب گیری سنتی عطر بهشت شهر تاریخی نراق خبر داد و گفت: کار گلاب گیری در این شهر از 15 اردیبهشت آغاز و تا 155 خرداد ماه ادامه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمود مرادی شهردار نراق در گفتگو با خبرنگار , پیام دلیجان, پیام دلیجان, پیام دلیجان,  از آغاز کارگاه گلاب گیری سنتی عطر بهشت شهر تاریخی نراق خبر داد و گفت: کار گلاب گیری در این شهر از 15 اردیبهشت آغاز و تا 155 خرداد ماه ادامه داد.,


مرادی با اشاره به اینکه دو کارگاه گلاب گیری به صورت سنتی در شهر نراق فعال است اظهار کرد: این کارگاه ها توسط شهرداری نراق و مشارکت بخش خصوص فعالیت خود را آغاز کرده است.

,
,


وی ادامه داد: این کارگاه برای پنج نفر به صورت مستقیم و برای 50 نفر به صورت غیر مستقیم در بخش کشاورزی اشتغال ایجاد کرده است.

,
,


شهردار نراق بیان کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از 20 تن گلاب در سطح شهر نراق تولید و روانه بازار شود.

,
,


شهردار نراق خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست های شهرداری در توسعه کارگاه گلابگیری و ایجاد فروشگاه محصولات بیش بینی می شود طی پنج سال آینده بیش از ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی نراق زیر کشت گل محمدی برود که متوسط در هر هکتار دو تن گل برداشت می شود.

,
,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه