اخبار داغ

امام جمعه ی شهرستان اشتهارد؛

پیروز واقعی حماسه ی ۲۹ اردبیهشت، ملت و نظام جمهوری اسلامی است

پیروز واقعی حماسه ی ۲۹ اردبیهشت، ملت و نظام جمهوری اسلامی است
حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه اشتهارد طی پیامی حضور پرشکوه ملت ایران در روز ۲۹ اردیبهشت را حماسه ای تاریخی عنوان کرد و پیروز واقعی این حماسه را ملت و نظام جمهوری اسلامی خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه اشتهارد طی پیامی حضور پرشکوه ملت ایران در روز ۲۹ اردیبهشت را حماسه ای تاریخی عنوان کرد و پیروز واقعی این حماسه را ملت و نظام جمهوری اسلامی خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تات خبر,

متن این پیام به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

حضور ملت شریف ایران و اهالی شهرستان اشتهارد باسلام و تحیت

,

حماسه بزرگ ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که با هدایت داهیانه رهبر بهتر از جانمان، همت همه دلسوزان نظام و باحضور ۴۱میلیونی انجام گرفت برگ زرینی بر افتخارات ملت ایران افزود لذا لازم می دانم این حماسه را تبریک عرض نموده و خاطر نشان شوم که پیروز واقعی این حماسه عظیم ملت و نظام جمهوری اسلامی است که باعث ناامیدی و سرخوردگی دشمنان قسم خورده ای چون آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب و منافقین کور دل شدید و امید و باور به خلق کارهای بزرگ  را در دل دوستان و محرومان در سراسر دنیا انداختید.

,

این رای به نظام جمهوری اسلامی بود و حضور شما ملت سایه هر نوع تهدید را از کشور دور خواهد کرد.

,

ضمن تبریک به منتخب ملت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، برای ایشان آرزوی موفقیت برای خدمت بهتر وصادقانه وشایسته به ملت سرافراز را دارم و تبریک خود را به منتخبان در شهر و روستا بویژه در شهرستان اشتهارد عرض می نمایم.

,

از امروز رقابتها جای خود به رفاقت ها برای رشد تعالی کشور و سرعت در خدمتگذاری خواهد داد و در پایان از همه دست اندرکاران اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات بویژه از نیروهای امنیتی و انتظامی و سپاه و بسبج تقدیر و تشکر را دارم.

,

ارادتمند خالقپرست امام جمعه شهرستان اشتهارد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه