اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف تفرش خبر داد

نظارت بر قیمت کالاهای پر مصرف در ماه رمضان

نظارت بر قیمت کالاهای پر مصرف در ماه رمضان
رئیس اتاق اصناف تفرش گفت: همزمان با ماه رمضان بر قیمت کالاهای پر مصرف مردم نظیر گوشت مرغ، گوشت قرمز، زولبیا و بامیه، خرما و... نظارت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد کلانتری، رئیس اتاق اصناف تفرش در گفتگو با ندای تفرش با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در تفرش گفت: همزمان با ماه رمضان بر قیمت کالاهای پر مصرف مردم نظیر گوشت مرغ، گوشت قرمز، زولبیا و بامیه، خرما و... نظارت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

کلانتری اظهار کرد: در این طرح ۲ اکیپ ۲ نفره از اتاق اصناف، نظارت را انجام می دهند؛ همچنین گشتهای مشترک با حضور نمایندگانی از صنعت و معدن، اماکن و بهداشت به صورت مشترک صبح و عصر بر واحدهای صنفی مرتبط نظارت خواهند کرد.

,

وی افزود: این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز و تا پایان آن ادامه دارد.

,

رئیس اتاق اصناف تفرش با اشاره به توزیع شکر و برنج به قیمت دولتی در شهرستان بیان کرد: در طول ایام ماه رمضان، ۱۰ تن شکر و ۱۰ تن برنج با قیمت دولتی در شهر و روستا توزیع می شود.

,

کلانتری ادامه داد: برنج و شکر در ۴ واحد صنفی در شهر تفرش توزیع می شوند.

,

وی افزود: قیمت های مصوب برای اقلام پرمصرف تا پایان هفته تعیین و به واحدهای صنفی مرتبط در تفرش ارسال می شود.

,

رئیس اتاق اصناف تفرش با اشاره به بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی تفرش در ماه رمضان سال ۹۵ گفت: در طرح نظارتی ویژه ماه رمضان سال گذشته، ۱۸۶ مورد بازرسی از اصناف تفرش توسط ۲ اکیپ انجام شده است.

,

کلانتری بیان کرد: در سال گذشته ۴ پرونده تخلف تشکیل شده که عمده ترین تخلف ها عدم درج قیمت، گرانفروشی و تداخل صنفی بوده است.

,

رئیس اتاق اصناف تفرش از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا شکایتی با شماره تلفن های ۱۲۴ یا ۶۲۲۲۹۷۳-۰۸۶۳ تماس حاصل نمایند.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه