اخبار داغ

نارضایتی چرامی ها از دریافت زماندار قبض حامل های انرژی

نارضایتی چرامی ها از دریافت زماندار قبض حامل های انرژی
شهروندان چرامی از دریافت دیر و زماندار قبض های آب، برق ،گاز و تلفن ناراضی و گله مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام یکی از مشکلاتی که از مدتی است گریبان‌گیر مشترکان تلفن ثابت و همچنین برخی از حاملان انرژی شده، نرسیدن قبوض به دست آن‌ها و قطع شدن خطوط آن‌ها به‌علت پرداخت نکردن قبض است، معضلی که موجبات نارضایتی بسیاری از مشترکان تلفن ثابت را فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,  , یکی از مشکلاتی که از مدتی است گریبان‌گیر مشترکان تلفن ثابت و همچنین برخی از حاملان انرژی شده، نرسیدن قبوض به دست آن‌ها و قطع شدن خطوط آن‌ها به‌علت پرداخت نکردن قبض است، معضلی که موجبات نارضایتی بسیاری از مشترکان تلفن ثابت را فراهم کرده است.,

در میان گفت و گوهای مردم و حتی در کوچه ها و خیابان ها، مردم چرام پس از مباحث سیاسی پس از انتخابات حرف هایی درخصوص دیر دریافت کردن قبض های حامل انرژی و تلفن به گوش می رسد.

, .,

بسیاری از شهروندان از وضعیت فعلی ناراضی و بوده و خواهان رفع سریع این مشکل هستند.

,

با نزدیک شدن به این افراد فهمیده می شود که به عنوان مثال تلفن های برخی از آن ها قطع شده که این موضوع نیز به همین دیر دریافت کردن قبض و همچین دیر پرداخت هزینه آن قبض است.

,

برخی از چرامی می گفتند که قبض های برخی از حاملان انرژی و حتی تلفن دیر به ما رسیده و زمانی که به ما می رسد، تلفن ما قطع شده است.

, .,

دیر رسیدن این قبض ها به گونه ای است که برای مدت زیادی تلفن یا بقیه حاملان انرژی قطع شده و پس از زمانی طولانی و کشیدن دردهای بسیار توسط مردم چرام به آن ها می رسد.

,

با توجه به پیگیری این مشکل توسط شهروندان چرام و دیدارهای متعدد با مسئولین مربوطه دریافتیم که مسئولان توپ را به مراکز خدمات پستی می اندازند.

, .,

امیدواریم که مسئولان با همکاری مراکز پستی و مردم بتوانند این مشکل را حل و فصل کنند و چنین نارضایتی مردم را از بین ببرند.

,

اما در پایان پیشنهاد پایگاه خبری تحلیلی چرام را به سمع و نظرتان می رسانیم:

,  پایگاه خبری تحلیلی چرام,

مشترکین تلفن های ثابت می توانند صورتحساب آخرین دوره خود را از طریق پیامک مشاهده نمایند. برای مشاهده صورتحساب به صورت پیامکی کافی است شماره تلفن ثابت خود را به همراه کد استان به سامانه پیامکی به شماره "۰۲۱۱۸۱۸" ارسال نمایید. پس از ارسال صورتحساب به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت برای شما پیامک خواهد شد.

,

گفتنی است که این مشکل در دریافت قبوض حاملان انرژی کمتر دیده شده و بیشتر در قبوض تلفن بوده است.

,

به مرجع ترین کانال تلگرامی چرام بپیوندید:

,

https://telegram.me/akhbarchoram

, https://telegram.me/akhbarchoram,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه