اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

پرداخت زکات تأثیر زیادی در کاهش فقر و محرومیت دارد/ نقش مهم مبلغان در فرهنگسازی زکات

پرداخت زکات تأثیر زیادی در کاهش فقر و محرومیت دارد/ نقش مهم مبلغان در فرهنگسازی زکات
رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه با اشاره به نقش مبلغان در فرهنگسازی زکات ،گفت: پرداخت زکات نقش مهمی در کاهش فقر و محرومیت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از امروله، حجت‌الاسلام سیف اله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در نخستین جلسه ستاد زکات این شهرستان از خدمات کمیته امداد و مصرف زکات جمع آوری شده درسطح این شهرستان، تقدیر و تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

 

,

وی، گفت: ساخت منزل مددجویان درمناطق روستایی محروم، کمک هزینه جهیزیه و بهداشت و درمان روستائیان از برکت ستاد زکات شهرستان است.

,

 

,

وی با اشاره به آیات و روایات به اهمیت پرداخت زکات پرداخت و از خدمات کمیته امداد و مسئولین زکات شهرستان در خدمات‌رسانی به محرومان و دستگیری از نیازمندان تقدیر کرد.

,

 

,

حجت‌الاسلام سبزی افزود: زکات از جمله تاکیدات دین مبین اسلام و از فرائض الهی است و نقش مهمی در کاهش فقر و محرومیت در جامعه دارد.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در ادامه با اشاره به این که در متون دینی و روایی اهمیت پرداخت زکات به عبارتی هم‌ ردیف اقامه نماز بیان شده٬ تصریح کرد: ولی فقیه می‌تواند از جمع‌آوری زکات در جهت کاهش فقر و گسترش رفاه اجتماعی محرومان بهره گیرد.

,

 

,

, ,

وی با بیان این که زکات باید در راستای رفع مشکلات محرومان و درماندگان هزینه شود٬ خاطرنشان کرد: مبلغان نقش مهمی در افزایش فرهنگ سازی زکات دارند و باید با بیان اثرات و برکات آن در بین کشاورزان، دامداران و... میزان جمع آوری پرداخت زکات را افزایش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه