اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

رئیس جمهور خواسته 16 میلیون مخالف خود مبنی بر انتخاب کابینه کارآمد را جامعه عمل بپوشد

رئیس جمهور خواسته 16 میلیون مخالف خود مبنی بر انتخاب کابینه کارآمد را جامعه عمل بپوشد
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه 16 میلیون از رای دهندگان تاکید بر تغییر داشتند؛ گفت:رئیس جمهور باید نسبت به تغییر آن دسته از اعضای کابینه که کارایی لازم را نداشته اند و موجب این همه مخالفت شده اند اقدام کند و سعی نماید دولتی با نشاط تر و کارآمدتر در حل مشکلات جامعه انتخاب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با آرمان کرمان ؛ در رابطه با رییس جمهور منتخب اظهار داشت : در قانون اساسی به این نکته اشاره شده از فردی که به عنوان رئیس جمهور همه مردم ایران انتخاب شده است طبیعتا باید انتظار داشت که بعد از رقابتهای انتخاباتی که به طور طبیعی موجب مشارکت عظیم مردم شده ، خود را منتخب هم هواداران و هم نماینده مردمی که به او رای نداده اند بداند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان ؛ ,

وی با بیان اینکه این واقعیت هم در قسم و هم در وظایف رئیس جمهور نهفته است؛ افزود: بنابراین وقتی ما الزامات مردم سالاری را بپذیریم طبیعی است رقابت صورت می گیرد و با انداختن رای به صندوق این رقابت ها ادامه پیدا می کند ولی وقتی که نظرات و رای مردم به صندوق انداخته شد رایی که اکثریت داشته باشد خواسته عموم مردم شمرده می شود و طبیعتاً رئیس جمهور نسبت به همه متعهد هست و همه باید مطالبات خود را از رئیس جمهور منتخب دنبال کنند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: طبیعتاً رئیس جمهوری که 16 میلیون مخالف داشته است باید به نظرات  کسانی که به او رای نداده اند توجه کند و خواسته ها و مطالبات آنها را مثل خواسته های هوادارانش تلقی کند که در صحبتهای رئیس جمهور به این نکته هم اشاره شد که ایشان خودشان را متعهد به خواسته ها و مطالبات مخالفین هم دانسته اند.

,

وی ادامه داد: طبیعی است حرکت در این مسیر نیازمند هوشیاری و مراقبت رئیس جمهور  است که هوادارانش آن را به سمت نفی و حصر مخالفین سوق ندهند و در تزویر دولت آینده به گونه ای عمل کند که بتواند خواسته عموم جامعه را تامین کند.

,

ترقی با اشاره به شعارها و انتظارات هواداران و مخالفین رییس جمهور ابراز داشت : هر دو  گروه ضرورت تغییر در همکاران و کارگروه هیئت دولت را برای کار آمد سازی و حل مشکلات مردم  مورد تاکید قرار داده اند.

,

وی با بیان اینکه 16 میلیون از رای دهندگان تاکید بر تغییر داشتند؛ عنوان کرد: رئیس جمهور باید نسبت به تغییر آن دسته از اعضای کابینه که کارایی لازم را نداشته اند و موجب این همه مخالفت شده اند اقدام کند و سعی نماید دولتی با نشاط تر ، جوانتر و کارآمدتر در حل مشکلات جامعه انتخاب کند.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن اشاره به اینکه مجلس هم در کنار رییس جمهور مسئولیت سنگینی دارد؛ خاطر نشان کرد: مجلس باید بداند اگر در رای اعتماد دقت لازم را نکند و هوشیاری لازم را به خرج ندهد و در اعتماد اعضای هیات دولت شاخص های لازم را لحاظ نکند در مقابل مردم باید پاسخگو باشد زیرا مشکلاتی که در اثر ناکارآمدی وزرا برای مردم پیش بیاید اولین انعکاسش به نمایندگان مردم بر می خورد و آنها هستند که زیر سوال می روند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه